Szkolenie

Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Zamknięte

O szkoleniu

Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

TECHNIKI SZKOLENIOWE
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama


Warunki organizacyjne:

Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:

• Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
• Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
• Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

 

  1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla

     woj. pomorskiego

  1. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

 

Rocznie:

 

1.     Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników

2.     Realizujemy ponad 1000 szkoleń

 

 

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Kto powinien wziąć udział?

-

Program szkolenia

Moduły Szkoleniowe:

 

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

 

 

 

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

  • Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
  • Standardy obsługi telefonicznej,
  • Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
  • Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta

 

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA

  • Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
  • Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
  • Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
  • Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2

 

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY

  • Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
  • Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
  • Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
  • Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
  • Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
  • Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach

 

TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH

  • Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
  • Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert

 

POZYSKIWANIE KLIENTA

  • Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
  • Dopasowanie oferty do Klienta
  • Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART

 

WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI

  • Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
  • Istota słów kluczowych
  • Język korzyści Z-C-K oraz C-K

Czas trwania

-

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

- 27 stycznia - 27 lutego 2021
-

-

woj. pomorskie

Zapisz się

Cena 1
do ustalenia
0 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Perspecta
80-855 Gdańsk
Wały Piastowskie 1 lok. 1508
woj. pomorskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Perspecta
80-855 Gdańsk Wały Piastowskie 1 lok. 1508
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!