O szkoleniu
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
• Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
• Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
• Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
-
Program szkolenia
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
- Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
- Standardy obsługi telefonicznej,
- Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
- Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA
- Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
- Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
- Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
- Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
- Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2
TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
- Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
- Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
- Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
- Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
- Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
- Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach
TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH
- Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
- Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert
POZYSKIWANIE KLIENTA
- Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
- Dopasowanie oferty do Klienta
- Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI
- Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
- Istota słów kluczowych
- Język korzyści Z-C-K oraz C-K
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
-
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
-
Masz pytania? Napisz do nas
