Szkolenie

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte online -50%

O szkoleniu

Cele szkolenia:

• Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w przedsiębiorstwach
• Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
• Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
• Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
• Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Warunki organizacyjne:

• Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
• Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
• Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
• Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
• Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
• W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

  1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego

Rocznie:

1.     Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników

2.     Realizujemy ponad 1000 szkoleń

Kto powinien wziąć udział?

Wszyscy

Program szkolenia

Moduły Szkoleniowe:

 

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

 

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY

  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta

 

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI

  • Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
  • Słowa kluczowe w sprzedaży
  • Język korzyści C-Z-K oraz C-K

 

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

  • Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
  • Klient zmotywowany vs niezmotywowany
  • Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
  • Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
  • Pięć etapów procesu sprzedaży
  • Reguła 80/10/10
  • Reguła 4T
  • Lejek sprzedaży
  • Najczęstsze obiekcje klientów
  • Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
  • Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
  • Klient zdenerwowany i reklamacje
  • Metoda ASAP
  • Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski

Czas trwania

Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.

Prelegenci

Cytat

PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl

Gdzie i kiedy

Online 14 stycznia - 15 lutego 2021

Gdzie i kiedy

Online 14 stycznia - 15 lutego 2021

Zapisz się

Cena 1
150 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Perspecta
80-855 Gdańsk
Wały Piastowskie 1 lok. 1508
woj. pomorskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki organizacyjne:

  • Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
  • Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
  • Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  • Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
  • Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
  • W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.

Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Perspecta
80-855 Gdańsk Wały Piastowskie 1 lok. 1508
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!