Szkolenie

Techniki sprzedaży - logika rozmów handlowych

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przedstawienie istotnych aspektów procesu sprzedaży i rozmów handlowych. Wyjaśnimy na czym polega skuteczna komunikacja, przedstawimy strukturę prezentacji handlowej wraz z omówieniem jej praktycznych aspektów. Uczestnicy szkolenia nauczą się technik nawiązywania kontaktu z klientem oraz finalizacji rozmowy.
Kto powinien wziąć udział?
  • sprzedawcy, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową
  • doświadczeni sprzedawcy, którzy już dokładnie wiedzą czego chcą więcej i do jakich sytuacji mogliby być lepiej się przygotowani
  • sprzedawcy w kanałach detalicznych i hurtowych,
  • sprzedawcy B2B oraz dla klienta indywidualnego

Program szkolenia

SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W SPRZEDAŻY

  • Świadoma budowa wizerunku - Kogo chcę pokazać
  • Przełamywanie barier komunikacyjnych i łamanie stereotypowych zachowań
  • Strategia oparta na Analizie Obszaru Rozmowy: lub Kosmetyczka – doradcą Klienta

SKUTECZNY NEW BUSINESS

  • Strategia poszukiwania nowych Klientów
  • Znaczenie aktywności w poszukiwaniu inwestycji i klientów
  • „Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygające. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmienić „nie” warunkowe na „tak”?

STRUKTURA PREZENTACJI HANDLOWEJ

  • Punkt wyjścia: Potrzeba czy produkt?
  • Trzy strategie układu treści w komunikacie do Klienta
  • Prezentacja metodą P-CKMA (potrzeba – cecha – korzyść – mankament – argument)
  • Strategia BBC (3P)
  • Spójność i najważniejsze szczegóły decydujące o sukcesie rozmowy sprzedażowej
  • Techniki radzenia sobie ze stresem i zarządzania konfliktem
  • Dobór postaw prezentacyjnych do sytuacji oraz typu klienta
  • Techniki wpływu społecznego podczas wizyty handlowej
  • Zasady posługiwania się językiem perswazji i stosowanie słów kluczy
  • Tajniki siły perswazji
  • Wybrane techniki manipulacji w komunikacji językowej

PRZYGOTOWANIE I WZBOGACENIE PREZENTACJI HANDLOWEJ

  • Cztery kluczowe pytania prezentacji
  • Zdefiniowanie celu: Informacyjny, perswazyjny czy stymulacyjny?
  • Kluczowe informacje o odbiorcach
  • Wybór treści: Kluczowe elementy
  • Dobór skutecznej argumentacji do typu społecznego odbiorcy
  • Techniki wzbogacania prezentacji: Środki retoryczne, wizualizacja, wykorzystanie zmysłów
  • Czy trudno Ci mówić językiem słuchacza?
  • Sztuka prezentacji handlowej i budowa charyzmy
  • Świadomy i nieświadomy poziom autoprezentacji

PREZENTACJA HANDLOWA W PRAKTYCE

  • Postawa i komunikacja niewerbalna
  • Tempo mówienia, natężenie głosu wykorzystywanie pauz
  • Kontakt wzrokowy z audytorium
  • Postawa ciała
  • Gestykulacja
  • Dynamika – ruch
  • Zwracanie się do słuchaczy
  • Pewność wypowiedzi
  • Wygląd i dress code sprzedawcy

NAWIĄZYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM

  • Znaczenie pierwszego wrażenia
  • Rola indywidualnego podejścia do klienta
  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

BUDOWANIE KLIMATU – NAKREŚLENIE SPOSOBÓW BUDOWANIA KLIMATU SRZEDAŻY
KONFLIKT W SPRZEDAŻY JAKO SZANSA NA UZYSKANIE DODATKOWYCH PROFITÓW

  • Style rozwiązywania konfliktów – mini wykład i analiza testów uczestników
  • Przedstawienie możliwych taktyk działania i komunikowania w sytuacji konfliktu
  • Budowanie algorytmów najlepszych rozwiązań dla analizowanych trudnych sytuacji

MAGIA SŁOWA W SPRZEDAŻY

  • Jak mówić, by wzbudzić zainteresowanie?
  • Jasność, precyzja i płynność wypowiedzi
  • Zachowania językowe i figury retoryczne pozwalające na utrwalenie pozytywnego wizerunku
  • Porozumienie z odbiorcami - stymulowanie aktywnego odbioru wypowiedzi
  • Pytania i odpowiedzi
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami
  • Budowanie wizerunku profesjonalisty a odpowiadanie na pytania na które nie znamy odpowiedzi
  • Jak reagować na: gafy, wpadki, przejęzyczenia?
  • Ćwiczenia bardziej asertywnego stylu wypowiedzi

MAGIA GESTU, CZYLI MOWA CIAŁA W PROCESIE SPRZEDAZY I NEGOCJACJI
FINALIZACJA ROZMOWY

  • Standardowe sposoby finalizacji
  • Nieszablonowe strategie finalizacji
  • „Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygające. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmienić „nie” warunkowe na „tak”?

TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ OBSŁUGI

  • Rozpoznanie charakterystyki klienta
  • Dopasowanie stylu do typu klienta
  • Wpływ poprzez wartości klienta

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SGP

Gdzie i kiedy

Częstochowa 27 - 28 września 2021
brak danych

Częstochowa

woj. śląskie

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 2 osób

Organizator

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100
woj. śląskie
Nasze szkolenia dają możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.Szkolenia prowadzą Trenerzy z ogromnym doświadczeniem, dzięki którym Państwa pracownicy staną się kluczowym czynnikiem w osiąganiu celów organizacji. Jakość i zadowolenie uczest...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa Legionów 90/100
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!