O szkoleniu
Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami. Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.
Szkolenie kierowane jest do osób pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta.
Program szkolenia
- Profile Klientów
- Techniki pokonywania obiekcji
- Wywieranie wpływu
- Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
- Język korzysci a język strat
- Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest:
- Kontakt z Nami w celu potwierdzenia zgłoszenia.
- Otrzymasz informacje na temat kursu, terminu, płatności
- Najpóźniej 3 dni przed ewentualnym terminem szkolenia należy dokonać wpłaty za szkolenie.
- Szkolenie odbędzie się w przypadku zebrania odpowiedniej ilości chętnych.
Masz pytania? Napisz do nas
