Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta

O szkoleniu

Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.

Grupa docelowa:

  • pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
  • osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
  • koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
  • pracownicy działów handlowych
  • sprzedawcy/handlowcy
  • przedstawiciele handlowi/key account managerowie
  • osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta

Program szkolenia

1. Typy sprzedaży

2. Proces sprzedaży - etapy

3. Charakterystyka klienta

4. Cechy handlowca

5. Potęga pytań

6. Motywy decyzi klienta

7. Prezentacja pozycjonująca

8. Lejek sprzedażowy

Czas trwania

10.00-15.00 (2 dni szkoleniowe)

Prelegenci

Pani Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

  • Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
  • Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
  • Obsługa klienta i techniki sprzedaży
  • Akademia handlowca
  • Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Biznesplany
  • Pracownik administracyjno - biurowy
  • Obsługa sekretariatu i biura
  • Planowanie i organizowanie pracy własnej
  • Techniki sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Doskonalenie procesu sprzedaży
  • Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
  • BHP

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

centrum

centrum

woj. wielkopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Gdańsk

woj. pomorskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena 1
1 629
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 680 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 1.19% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 1.79% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 2.38% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 4.76% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski
Mchy 6
woj. wielkopolskie
Mati Consulting Szkolenia jest firmą zajmującą się organizacją i prowadzeniem szkoleń zarówno otwartych jak i zamkniętych na terenie całej Polski oraz za granicą. Szkolimy w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania, informatyki oraz psycholog...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunek uczestnictwa: zgłoszenie i dokonanie płatności

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski Mchy 6
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!