Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/techniki-sprzedazy-szkolenie-trojmiasto-24255-id327

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

"Sprzedaż - niekonwencjonalne techniki sprzedaży"

„Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też potrafić”

Informacje ogólne:

Bezpośrednia rozmowa handlowa, czyli warsztat sprzedawcy jest podstawowym wyznacznikiem jego kunsztu i profesjonalizmu zawodowego. W dobie ogromnej konkurencji na rynku to właśnie umiejętności i postawa sprzedawcy w połączeniu z wiedzą fachową dają niepowtarzalną szansę na rozwój firmy produkcyjno handlowej.
Działając na tzw. pierwszej linii efektywni sprzedawcy spotykają się z coraz bardziej wymagającym klientem. Tylko najlepsi - Ci, którzy potrafią być, chociaż o odrobinę lepsi i inni niż konkurencja - przynoszą największe obroty dla swojej firmy.
Dobry sprzedawca to człowiek przebojowy, pewny siebie i swoich produktów a przede wszystkim kreatywny w tym, co robi gdyż sprzedaż to ciągły rozwój.
Jedyne, co w sprzedaży jest stałe to zmiany.

Cele szkolenia:

„Wiedzieć to nie to samo, co potrafić”.
Dlatego w tym warsztacie nie ma miejsca dla tzw teoretyków. Wszyscy uczestnicy przechodzą intensywny kurs polegający na bezpośrednim zaangażowaniu się w tworzeniu indywidualnych ścieżek sprzedaży.

1. Kreowanie indywidualnych postaw i zachowań w kontaktach z klientami
2. Nastawienie na myślenie kategoriami celów częściowych i całościowych w rozmowie z klientem
3. Utrwalanie technik twórczego myślenia i reagowania na zachowanie klienta
4. Wymiana własnych doświadczeń i pomysłów jako praktyczna baza wiedzy i umiejętności – kreowanie nawyków dzielenia się wiedzą


Zakres tematyczny:

Moja rozmowa handlowa – techniki sprzedaży

Każdy temat to konkretny cel lub kilka celów. Nauczysz się je definiować a Twoja rozmowa nie będzie oparta na formułkach, lecz na logicznym ciągu zdarzeń!

Dzień I

1. Ja i Klient - spotkanie oko w oko?
 Co mam na myśli – to widać na twarzy i nie tylko…
 Sztuka aikido w kontakcie z klientem

2. Jak zaskoczyć i zainteresować klienta?
3. Jak być innym na rynku konkurencji?
4. Sposoby na „ustawienie” rozmowy
5. Odkrywanie potrzeb, – o co tak naprawdę chodzi?
 Lista potrzeb moich klientów
 Co jest najważniejsze dla klienta?
 Jak dojść do sedna sprawy?
 Jak stosować skuteczne podsumowania?

6. Efektowna nie znaczy efektywna prezentacja i próbne zamknięcia
 Narzędzia prezentacji, – foldery, katalogi itp…co ma zawierać multiprezentacja, na co zwrócić uwagę?
 Jak mówić? – Konstrukcja i sekwencje zdań w prezentacji
 Na co zwracać szczególną uwagę?
 Zamknięcia

Dzień II

7. Obiekcje merytoryczne – szczęście czy nieszczęście sprzedawcy?
 Przygotowanie listy obiekcji
 Sposoby reakcji na uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje klienta

8. Obiekcje finalizacyjne, – dlaczego klient odkłada decyzję?
 Pretekst czy obiekcja?
 Jak radzić sobie z obiekcjami?
 Techniki obejścia obiekcji

9. Finalizacja sprzedaży – kiedy i jak zakończyć sprzedaż?

10. Rozmowy z trudnym klientem
 Typ klienta i jego oczekiwania
 Twoje najtrudniejsze przypadki - jeśli dasz sobie z nimi radę to reszta jest tylko przyjemnością.

11. Zachowania po sprzedaży

Program, który tak pilnie studiujesz jest tylko hasłem. Prawdziwy zakres szkolenia kreujesz Ty sam w trakcie jego realizacji.

W końcu to szkolenie jest dla Ciebie a nie Ty dla szkolenia!

Aby w pełni uczestniczyć w intensywnym warsztacie nie zapomnij zabrać ze sobą… odwagi, entuzjazmu i otwartej głowy. Przyda Ci się w poszukiwaniu wiedzy i umiejętności, które najczęściej są schowane wśród milionów szarych komórek Twojego mózgu.
Nie zapomnij więc o nich:)

To szkolenie to nie tylko nauka, to przede wszystkim przygoda!

Każdy uczestnik warsztatu otrzymuje od nas potwierdzenie udziału na zasadzie certyfikatu aktywności.


Miejsce szkolenia:
Pomorski Park Naukowo Technologiczny
81-451 Gdynia Al. Zwycięstwa 96/98

Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe (2x8 godz.) 9.00 - 17.00

Koszt uczestnictwa:
790 PLN/osobę

Zapraszamy

Szkolenie skierowane jest do:

Zapraszamy na: www.jjszkolenia.pl

Program szkolenia:

zapraszamy na: www.jjszkolenia.pl

Informacje o prelegentach:

zapraszamy na www.jjszkolenia.pl

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 790 /os.

Cena zawiera:

szkolenie za osobę

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

do ustalenia

Wydarzenie: Techniki sprzedaży szkolenie Trójmiasto