Szkolenie

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - Certyfikowane szkolenie online.

O szkoleniu

-
Kto powinien wziąć udział?

 

Grupa docelowa

  • Menedżerowie sprzedaży,
  • Przedstawiciele handlowi, handlowcy, doradcy klienta, specjaliści ds. sprzedaży działów sprzedaży
  • Osoby kontaktujący się z klientem bezpośrednio lub/i przez telefon,
  • Konsultacji ds. sprzedaży
  • Zainteresowane osoby powiązane z handlem i sprzedażą.

 

Cel szkolenia

1. Doskonalenie umiejętności praktycznego zastosowania technik sprzedaży
2. Zapoznanie i praktyczne przetrenowanie sprawdzonych technik sprzedaży
3. Rozwijanie kompetencji sprzedażowych
4. Praca na konkretnych przykładach z realności zawodowej Uczestników
5. Nabycie umiejętności przekonywania i argumentowania podczas prezentacji produktów Klientowi
6. Poznanie swoich mocnych stron i ich wykorzystanie w procesie sprzedaży
7. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
8. Praktyczne wypracowanie najlepszych sposobów i praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży
9. Określenie swoich mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju i doskonalenia
10. Poprawa efektywności działań sprzedażowych.
 

Korzyści dla uczestników

• Rozwinięcie i ugruntowanie kompetencji sprzedażowych
• Poprawa skuteczności w osiąganiu celów sprzedażowych
• Zwiększenie satysfakcji własnej i motywacji do skutecznych działań pro sprzedażowych i rozwojowych
• Wzrost umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klientów
• Lepsza organizacja swojej pracy oparta na priorytetach i realistycznych planach sprzedażowych
• Odwołanie się do dobrych praktyk,
• Wymiana doświadczeń pomiędzy Uczestniczkami szkolenia (oparcie na realnych przykładach Uczestników)
• Zwiększenie szans i możliwości na osiąganie założonych celów.

 

Metodologia
Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|


1. Rozpoczęcie szkolenia
a. Przedstawienie trenera
b. Prezentacja tematu, celów i zagadnień szkoleniowych
c. Przedstawienie Uczestników
d. Logistyka: materiały szkoleniowe, przerwy, godziny szkolenia,
e. Wprowadzenie do tematu – ćwiczenie, dyskusja
2. Organizacja pracy własnej
a. Określanie celów i metod pracy własnej
b. Stałe kontrolowanie i monitorowanie efektów swojej pracy
c. Planowanie spotkań na obszarze swoich działań sprzedażowych
d. Ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów
e. Radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami w sprzedaży
3. Prospecting, czyli poszukiwanie Klientów – organizacja pracy Handlowca
a. Czym są referencje?
b. Skąd, jak i od kogo brać rekomendacje?
c. Kiedy Klienci polecają nas innym?
d. Najlepsze okazje do brania rekomendacji
e. Określenie profilu Twojego Klienta
f. Metody pozyskiwania referencji
g. Źródła potencjalnych Klientów – wybór najskuteczniejszych
h. Rodzaje referencji
4. Przygotowanie do rozmowy z klientem
a. Telefon- instrument nawiązywania kontaktu z Klientem
i budowania relacji
b. Czynniki wpływające na sukces w rozmowie telefonicznej
c. Zebranie informacji wstępnych
d. Planowanie efektów sprzedażowych
e. Przygotowanie scenariusz rozmowy –schemat rozmowy
5. Nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem – otwarcie rozmowy
a. Efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie tym wrażeniem
b. Autoprezentacja, tworzenie pierwszego wrażenia
c. Przedstawiciel handlowy jako reprezentant firmy-techniki wzbudzania zaufania i budowania wiarygodności
d. Wygląd, ubiór, nastawienie i motywacja,
e. Techniki ingracjacyje, czyli jak wywierać pozytywny wpływ na Klienta
f. „warsztat handlowca” czyli podstawowe umiejętności potrzebne
w rozmowie z klientem (sposób formułowania wypowiedzi, aktywne słuchanie, znaczenie różnorodności pytań, parafrazowanie, klaryfikowanie, podsumowywanie wypowiedzi),
g. Wyposażenie, atrybuty i profesjonalizm w pracy PH,
h. Standardy pracy i standardy etyczne PH;
i. Kreowanie pozytywnej opinii klienta o firmie,
j. Budowanie lojalności Klienta – techniki i metody
6. Identyfikacja klienta
a. Psychologiczne typy klientów
b. Sposoby rozpoznawania poszczególnych typów klienta
c. „Dostrajanie się” do określonego typu klienta w rozmowie handlowej
d. Typ osobowości klienta
e. Model preferencji klienta
f. Praktyczne ćwiczenia symulacyjne „dostrajania się” do typu klienta
7. Techniki sprzedaży - proces sprzedaży
a. Zasady sprzedaży
b. Otwarcie rozmowy
c. Diagnoza potrzeb Klienta
d. Prezentacja oferty
e. Wyjaśnianie obiekcji
f. Czynności administracyjne
g. Pożegnanie Klienta
h. Obsługa posprzedażna
8. Rozpoznanie potrzeb klienta
a. Potrzeby Klientów – merytoryczne, psychologiczne, proceduralne
b. Metaprogramy
c. Techniki zadawania pytań
d. Parafraza
e. Podsumowania
f. Klaryfikacja
g. Unikanie błędów w komunikacji z Klientem
9. Prezentacja produktów, usług i „wartości dodanej” firmy
a. Przygotowanie argumentów sprzedażowych
b. Cecha -zaleta-korzyść –język korzyści
c. Treść i struktura prezentacji
d. Techniki wzbudzania pozytywnego nastawienia i motywacji do sprzedaży
e. Techniki wywierania wpływu
f. Zachowania, które cenią Klienci
g. Rozwijanie umiejętności argumentacji – argumenty merytoryczne i psychologiczne
h. Warsztat praktyczny
10. Zamykanie sprzedaży – kiedy finalizować sprzedaż?
a. Rola sygnałów niewerbalnych w zamykaniu sprzedaży
b. Techniki zamykania sprzedaży
11. Budowanie długofalowych relacji z klientem
a. Metody budowania wiarygodności
b. Etapy budowania relacji
c. „Coś za coś” – sztuka ustępowania
d. Korzyści z budowania relacji
12. „Trudny klient” i trudne sytuacje sprzedażowe – sposoby i metody postępowania
a. Rozpoznanie typów klientów,
b. Radzenie sobie z klientami trudnymi
c. Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
d. Techniki wywierania wpływu na Klienta
e. Technika POPO
13. Zakończenie spotkania z klientem
a. Techniki zamykania spotkania
b. Pokonywanie oporów klienta
c. Rozpoznanie sygnałów kupna – werbalnych i
d. niewerbalnych,
e. Procedury i ceremoniał zakończenia spotkania,
f. Wyznaczenie kolejnej daty spotkania,
14. Zakończenie szkolenia
a. Podsumowanie
b. Przypomnienie najważniejszych zagadnień
c. Wnioski końcowe
d. Zadanie dla Uczestników.
 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

 

Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:


Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
 

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

 

Inwestycja

1390.00zł netto (+23% VAT)
 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

Online 19 - 20 kwietnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 18 - 19 marca 2021

Gdzie i kiedy

Online 18 - 19 lutego 2021

Gdzie i kiedy

Online 18 - 19 stycznia 2021

Gdzie i kiedy

Online 22 - 23 grudnia 2020

Weź udział

Cena 1
1390 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
  • Cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu on-line -materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej -renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej) -konsultacje poszkoleniowe -10% zniżki na wszystkie kolejne

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!