O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, po którym będziesz:
- skutecznie prowadzić rozmowy handlowe, aby klient w łatwy sposób zmienił się z klienta incydentalnego na klienta lojalnego,
- dbać o relacje z klientem i jak na tych relacjach budować lojalność,
- spełnić oczekiwania klienta w zakresie obsługi posprzedażowej,
- realizować obsługę klienta, aby nie odchodził, czyli: co decyduje o rezygnacji klienta i jak temu zapobiegać,
- jak reagować na rezygnacje klientów?
- skutecznie prowadzić rozmowy handlowe, aby klient w łatwy sposób zmienił się z klienta incydentalnego na klienta lojalnego,
- dbać o relacje z klientem i jak na tych relacjach budować lojalność,
- spełnić oczekiwania klienta w zakresie obsługi posprzedażowej,
- realizować obsługę klienta, aby nie odchodził, czyli: co decyduje o rezygnacji klienta i jak temu zapobiegać,
- jak reagować na rezygnacje klientów?
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
- sprzedawców,
- przedstawicieli handlowych różnych szczebli,
- pracowników działów obsługi klienta.
Program szkolenia
- Na początek ustalimy:
- rola klienta w rozwoju firmy, kim jest MÓJ klient?
- co to jest lojalność klienta, kto to jest LOJALNY klient?
- warto, czy nie warto, zadbać o lojalność klienta?
- DLACZEO klienci ODCHODZĄ, główne powody rezygnacji klienta z naszych usług,
- ćwiczenie - doświadczmy tego: "piękny świat bez marudzących klientów"
- Lepiej zapobiegać niż leczyć - co robić, aby klienci nie odchodzili?
- Pierwszy kontakt z klientem - czyli jak prowadzić rozmowy handlowe, aby klient z incydentalnego stawał się lojalny:
- waga zbudowania zaufania i dobrych relacji z klientem, jako inwestycja w przyszłą lojalność - czyli: dobrze zacznij a będzie łatwiej,
- co do przyszłej lojalności klienta ma rzetelne zbadanie jego potrzeb?
- przygotuje klienta do dobrej współpracy z Tobą - jak najskuteczniej przedstawić ofertę i co w niej ma się znaleźć, aby klient nawet nie pomyślał o zmianie dostawcy?
- planuj sukcesy, bądź przygotowany na najgorsze - rozsądne sposoby ustalania cen w kontekście przyszłej lojalności klienta,
- ćwiczenie: model rozmowy sprzedażowej doradczej - przygotuj i przedstaw.
- Polityka ofertowa i marketingowa wobec klientów dotychczasowych i klientów "nowych" - jak to się przekłada na postrzeganie firmy i lojalność klientów.
- Waga obsługi posprzedażowej w budowaniu lojalności klientów:
- jaki wpływ na lojalność klienta ma pan Janek z magazynu, - czyli, dlaczego warto, aby każdy w firmie właściwie pracował z klientem?
- reklamacja jako prezent,
- wykorzystanie reklamacji do zadbania o lojalność klienta,
- skuteczne podejście do obiekcji klienta w trakcie współpracy,
- ćwiczenie: złote zasady postępowania w wypadku reklamacjach.
- Komunikacja z klientem dla utrzymania jego zadowolenia i sprzyjająca jego lojalności:
- dbałość o relacje podczas współpracy,
- Klient naszym ambasadorem,
- komunikacja w zakresie nowości i polityki cenowej,
- ćwiczenie: efektywny komunikat budujący lojalność klienta.
- Programy lojalnościowe - zastosowanie, korzyści:
- korzyści i zastosowanie program lojalnościowego,
- przygotowanie efektywnego programu lojalnościowego,
- wdrożenie programu - kiedy, jak, z kim?
- wskaźniki oceny działania programu w kontekście jego ewoluowania,
- ćwiczenie: opracowanie ram programu lojalnościowego dla naszego klienta.
- Co robić, kiedy klient zdecyduje się odejść?
- metody diagnozy powodów rezygnacji klienta - co jest skutkiem, a co przyczyną?
- rozmowa "utrzymaniowa" i kiedy ją stosować?
- elementy niezbędnego zaufania - jak o nie zadbać?
- czy na pewno trzeba coś klientowi dać, aby nie odszedł?
- zasady wywierania wpływy - wykorzystanie perswazji do przekonania klienta,
- ćwiczenie: narzędziownik do rozmowy "utrzymaniowej"
- Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
1 490
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 790
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129