Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/techniki-utrzymania-klienta-74491-id44

Informacje o szkoleniu

  • Techniki utrzymania klienta


    ID szkolenia: 74491
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin szkoleniowych
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia:

- skutecznie prowadzić rozmowy handlowe, aby klient w łatwy sposób zmienił się z klienta incydentalnego na klienta lojalnego,

- dbać o relacje z klientem i jak na tych relacjach budować lojalność,

- spełnić oczekiwania klienta w zakresie obsługi posprzedażowej, 

- realizować obsługę klienta, aby nie odchodził, czyli: co decyduje o rezygancji klienta i jak temu zapobiegać,

- jak reagować na rezygnacje klientów? 

Szkolenie skierowane jest do:

  • sprzedawców,
  • przedstawicieli handlowych różnych szczebli
  • pracowników działów obsługi klienta

Program szkolenia:

  1. Na początek ustalmy:
    • rola klienta w rozwoju firmy, kim jest MÓJ klient?
    • co to jest lojalność klienta, kto to jest  LOJALNY klient?
    • warto, czy nie warto, zadbać o lojalność klienta?
    • DLACZEO klienci  ODCHODZĄ, główne powody rezygnacji klienta z naszych usług,
    • ćwiczenie - doświadczmy tego: "piękny świat bez marudzących klientów"
  2. Lepiej zapobiegać niż leczyć - co robić, aby klienci nie odchodzili?
  3. Pierwszy kontakt z klientem - czyli jak prowadzić rozmowy handlowe, aby klient z incydentalnego  stawał się lojalny:
    • waga zbudowania zaufania i dobrych relacji z klientem, jako inwestycja w przyszłą lojalność - czyli: dobrze zacznij a będzie łatwiej,
    • co do przyszłej lojalności klienta ma rzetelne zbadanie jego potrzeb?
    • przygotuje klienta do dobrej współpracy z Tobą - jak najskuteczniej przedstawić ofertę i co w niej ma się znaleźć, aby klient nawet nie pomyślał o zmianie dostawcy?
    • planuj sukcesy, bądź przygotowany na najgorsze - rozsądne sposoby ustalania cen w kontekście przyszłej lojalności klienta,
    • ćwiczenie: model rozmowy sprzedażowej doradczej - przygotuj i przedstaw. 
  4. Polityka ofertowa i marketingowa wobec klientów dotychczasowych i klientów "nowych" - jak to się przekłada na postrzeganie firmy i lojalność klientów.
  5. Waga obsługi posprzedażowej w budowaniu lojalności klientów:
    • jaki wpływ na lojalność klienta ma pan Janek z magazynu, - czyli, dlaczego warto, aby każdy w firmie właściwie pracował z klientem?
    • reklamacja jako prezent,
    • wykorzystanie reklamacji do zadbania o lojalność klienta,
    • skuteczne podejście do obiekcji klienta w trakcie współpracy,
    • ćwiczenie: złote zasady postępowania w wypadku reklamacjach.
  6. Komunikacja z klientem dla utrzymania jego zadowolenia i sprzyjająca jego lojalności:
    • dbałość o relacje podczas współpracy,
    • Klient naszym ambasadorem,
    • komunikacja w zakresie nowości i polityki cenowej,
    • ćwiczenie: efektywny komunikat budujący lojalność klienta.
  7. Programy lojalnościowe - zastosowanie, korzyści:
    • korzyści i zastosowanie program lojalnościowego, 
    • przygotowanie efektywnego programu lojalnościowego,
    • wdrożenie programu - kiedy, jak, z kim?
    • wskaźniki oceny działania programu w kontekście jego ewoluowania,
    • ćwiczenie: opracowanie ram programu lojalnościowego dla naszego klienta.
  8.  Co robić, kiedy klient zdecyduje się odejść?
    • metody diagnozy powodów rezygnacji klienta - co jest skutkiem, a co przyczyną?
    • rozmowa "utrzymaniowa" i kiedy ją stosować?
    • elementy niezbędnego zaufania - jak o nie zadbać?
    • czy na pewno trzeba coś klientowi dać, aby nie odszedł?
    • zasady wywierania wpływy - wykorzystanie perswazji do przekonania klienta,
    • ćwiczenie: narzędziownik do rozmowy "utrzymaniowej"
  9. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Techniki utrzymania klienta