Techniki utrzymania klienta

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, po którym będziesz:
- skutecznie prowadzić rozmowy handlowe, aby klient w łatwy sposób zmienił się z klienta incydentalnego na klienta lojalnego,
- dbać o relacje z klientem i jak na tych relacjach budować lojalność,
- spełnić oczekiwania klienta w zakresie obsługi posprzedażowej, 
- realizować obsługę klienta, aby nie odchodził, czyli: co decyduje o rezygnacji klienta i jak temu zapobiegać,
- jak reagować na rezygnacje klientów? 
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • sprzedawców,
  • przedstawicieli handlowych różnych szczebli,
  • pracowników działów obsługi klienta.

Program szkolenia

  1. Na początek ustalimy:
    • rola klienta w rozwoju firmy, kim jest MÓJ klient?
    • co to jest lojalność klienta, kto to jest LOJALNY klient?
    • warto, czy nie warto, zadbać o lojalność klienta?
    • DLACZEO klienci ODCHODZĄ, główne powody rezygnacji klienta z naszych usług,
    • ćwiczenie - doświadczmy tego: "piękny świat bez marudzących klientów"
  2. Lepiej zapobiegać niż leczyć - co robić, aby klienci nie odchodzili?
  3. Pierwszy kontakt z klientem - czyli jak prowadzić rozmowy handlowe, aby klient z incydentalnego stawał się lojalny:
    • waga zbudowania zaufania i dobrych relacji z klientem, jako inwestycja w przyszłą lojalność - czyli: dobrze zacznij a będzie łatwiej,
    • co do przyszłej lojalności klienta ma rzetelne zbadanie jego potrzeb?
    • przygotuje klienta do dobrej współpracy z Tobą - jak najskuteczniej przedstawić ofertę i co w niej ma się znaleźć, aby klient nawet nie pomyślał o zmianie dostawcy?
    • planuj sukcesy, bądź przygotowany na najgorsze - rozsądne sposoby ustalania cen w kontekście przyszłej lojalności klienta,
    • ćwiczenie: model rozmowy sprzedażowej doradczej - przygotuj i przedstaw. 
  4. Polityka ofertowa i marketingowa wobec klientów dotychczasowych i klientów "nowych" - jak to się przekłada na postrzeganie firmy i lojalność klientów.
  5. Waga obsługi posprzedażowej w budowaniu lojalności klientów:
    • jaki wpływ na lojalność klienta ma pan Janek z magazynu, - czyli, dlaczego warto, aby każdy w firmie właściwie pracował z klientem?
    • reklamacja jako prezent,
    • wykorzystanie reklamacji do zadbania o lojalność klienta,
    • skuteczne podejście do obiekcji klienta w trakcie współpracy,
    • ćwiczenie: złote zasady postępowania w wypadku reklamacjach.
  6. Komunikacja z klientem dla utrzymania jego zadowolenia i sprzyjająca jego lojalności:
    • dbałość o relacje podczas współpracy,
    • Klient naszym ambasadorem,
    • komunikacja w zakresie nowości i polityki cenowej,
    • ćwiczenie: efektywny komunikat budujący lojalność klienta.
  7. Programy lojalnościowe - zastosowanie, korzyści:
    • korzyści i zastosowanie program lojalnościowego, 
    • przygotowanie efektywnego programu lojalnościowego,
    • wdrożenie programu - kiedy, jak, z kim?
    • wskaźniki oceny działania programu w kontekście jego ewoluowania,
    • ćwiczenie: opracowanie ram programu lojalnościowego dla naszego klienta.
  8.  Co robić, kiedy klient zdecyduje się odejść?
    • metody diagnozy powodów rezygnacji klienta - co jest skutkiem, a co przyczyną?
    • rozmowa "utrzymaniowa" i kiedy ją stosować?
    • elementy niezbędnego zaufania - jak o nie zadbać?
    • czy na pewno trzeba coś klientowi dać, aby nie odszedł?
    • zasady wywierania wpływy - wykorzystanie perswazji do przekonania klienta,
    • ćwiczenie: narzędziownik do rozmowy "utrzymaniowej"
  9. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Online 8-9 wrzesień 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 13-14 październik 2022
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!