O szkoleniu
CEL SZKOLENIA:
zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych w stosunku do wierzycieli
poznanie profesjonalnych technik windykacji telefonicznych pozwalających na efektywne odzyskiwanie długów bez straty klienta i reputacji firmy
przećwiczenie odpowiednich sposobów argumentacji na różnych etapach rozmowy z dłużnikiem
przekazanie wiedzy z zakresu poprawnej korespondencji mailowej realizowanej w celu odzyskania należności
poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym dłużnikiem oraz sytuacjami trudnymi, jakie mogą zdarzyć się w pracy windykatora
wymiana doświadczeń - metodyka prowadzonych zajęć pozwoli otworzyć uczestników na współpracę i przekazanie nawzajem sprawdzonych skutecznych zachowań telewindykacyjnych
zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych w stosunku do wierzycieli
poznanie profesjonalnych technik windykacji telefonicznych pozwalających na efektywne odzyskiwanie długów bez straty klienta i reputacji firmy
przećwiczenie odpowiednich sposobów argumentacji na różnych etapach rozmowy z dłużnikiem
przekazanie wiedzy z zakresu poprawnej korespondencji mailowej realizowanej w celu odzyskania należności
poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym dłużnikiem oraz sytuacjami trudnymi, jakie mogą zdarzyć się w pracy windykatora
wymiana doświadczeń - metodyka prowadzonych zajęć pozwoli otworzyć uczestników na współpracę i przekazanie nawzajem sprawdzonych skutecznych zachowań telewindykacyjnych
Kto powinien wziąć udział?
windykatorów, pracowników działów finansowo-księgowych, indywidualnych przedsiębiorców oraz osób zajmujących się windykacją należności w firmie.
Program szkolenia
I. Wstęp
II. Psychologia dłużnika
1. Dłużnik jako człowiek
2. Piramida płatności
3. Typy dłużników
4. Biedacy
5. Fraudzi
6. Gracze
7. Gry dłużników
III. Rozpoznanie
Moduł mający uświadomić osobom windykującym, jak ważne jest wcześniejsze przygotowanie, pozyskanie informacji o dłużniku:
1. Jak właściwie czytać zapisy umów
2. Jak sprawdzić kontrahenta
3. Jak ustalić numer telefonu, adres mailowy dłużnika?
4. Jak przygotować się do rozmowy z dłużnikiem
IV. Nagrywanie rozmów
V. Proces windykacji
Skondensowana wiedza praktyczna na temat windykacji za pomocą telefonu i/lub maila, w trakcie której omówione zostaną poniższe zagadnienia:
1. Kiedy zacząć windykować
2. Procedury
3. Wybór drogi kontaktu
4. Jak rozmawiać?
5. Negocjacje
6. Antymanipulacja.
7. Zagrożenie sankcjami
8. Konsekwencja
9. Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
10. Uznanie długu
11. Przerwanie biegu przedawnienia
12. Prawidłowe przetwarzanie informacji i ich archiwizacja (Outlook, Excel).
13. Błędy podczas windykacji - humorystycznie o „wpadkach" windykatorów i dłużników.
VI. Trudny dłużnik
Sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, jakie mogą zdarzyć się w pracy windykatora.
1. Kontr natarcie (groźby, wyzwiska, krytyka)
2. Straszenie mediami lub powoływanie się na „wpływowe znajomości".
VII. Ujawnienie zadłużenia
VIII. Zajęcia praktyczne.
II. Psychologia dłużnika
1. Dłużnik jako człowiek
2. Piramida płatności
3. Typy dłużników
4. Biedacy
5. Fraudzi
6. Gracze
7. Gry dłużników
III. Rozpoznanie
Moduł mający uświadomić osobom windykującym, jak ważne jest wcześniejsze przygotowanie, pozyskanie informacji o dłużniku:
1. Jak właściwie czytać zapisy umów
2. Jak sprawdzić kontrahenta
3. Jak ustalić numer telefonu, adres mailowy dłużnika?
4. Jak przygotować się do rozmowy z dłużnikiem
IV. Nagrywanie rozmów
V. Proces windykacji
Skondensowana wiedza praktyczna na temat windykacji za pomocą telefonu i/lub maila, w trakcie której omówione zostaną poniższe zagadnienia:
1. Kiedy zacząć windykować
2. Procedury
3. Wybór drogi kontaktu
4. Jak rozmawiać?
5. Negocjacje
6. Antymanipulacja.
7. Zagrożenie sankcjami
8. Konsekwencja
9. Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
10. Uznanie długu
11. Przerwanie biegu przedawnienia
12. Prawidłowe przetwarzanie informacji i ich archiwizacja (Outlook, Excel).
13. Błędy podczas windykacji - humorystycznie o „wpadkach" windykatorów i dłużników.
VI. Trudny dłużnik
Sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, jakie mogą zdarzyć się w pracy windykatora.
1. Kontr natarcie (groźby, wyzwiska, krytyka)
2. Straszenie mediami lub powoływanie się na „wpływowe znajomości".
VII. Ujawnienie zadłużenia
VIII. Zajęcia praktyczne.
Czas trwania
Pobyt: od 21.05.2014 r. (kolacja) do 24.05.2014 r.(obiad)
Prelegenci

Licencjonowany prywatny detektyw specjalizujący się w śledztwach gospodarczych oraz trener szkoleń z zakresu windykacji, prawa, bezpieczeństwa biznesu, manipulacji jak również specjalistycznych szkoleń z zakresu kontrobserwacji i kontrinwigilacji. Doradca i konsultant, prowadził wiele trudnych negocjacji biznesowych pomiędzy dużymi podmiotami gospodarczymi. Właściciel Biura Prawno - Detektywistycznego. wykładowca na wielu szkoleniach z wysoką ocena uczestników.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
-
1 800
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90