Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/telefoniczna-obsluga-klienta-50-74386-id1177

Informacje o szkoleniu

  • Telefoniczna obsługa klienta -50%


    ID szkolenia: 74386
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    do ustalenia

    do ustalenia
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8h
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
    Wały Piastowskie 1 lok. 1508
    80-855 Gdańsk
    woj. pomorskie
    O firmie Inne oferty firmy
Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

*Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
*Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
*Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
*Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych (Doświadczona kadra trenerska
*Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
*Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

TECHNIKI SZKOLENIOWE

*Prezentacje multimedialne
*Case Study, analiza przypadku
*Indywidualne doradztwo
*Gry symulacyjne
*Ćwiczenia
*Testy psychologiczne
*Dyskusje i demonstracje
*Scenki, psychodrama

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

*Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
*Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
*Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego

W samym 2019 roku:

*Przeszkoliliśmy 19 300 uczestników
*Przeprowadziliśmy 1128 szkolenia

PERSPECTA
Ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
Tel.: 58 783 89 49 ; biuro@perspecta.pl

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Przykładowy program szkolenia
Cel szkolenia:

*Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
*Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
*Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
*Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
*Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
*Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Moduły Szkolenia:

WPROWADZENIE

*Określenie potrzeb uczestników szkolenia
*Ćwiczenia wprowadzające
*Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
*Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
*Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA

*Czym jest komunikacja?
*Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
*Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
*Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
*Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
*Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
*Trening aktywnego słuchania
*Skuteczne przekazywanie informacji – trening
*Znaczenie tonu głosu
*Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI

*Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
*Słowa kluczowe w obsłudze klienta
*Język korzyści C-Z-K oraz C-K

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

*Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
*Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów Klienta.
*Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
*Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym

TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY

*Klient zmotywowany vs niezmotywowany
*Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
*Budowanie pozytywnego nastawienia
*Najczęstsze obiekcje klientów
*Obsługa klienta na drodze elektronicznej
*Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
*Praktyczne techniki negocjacyjne
*Klient zdenerwowany i reklamacje
*Metoda ASAP
*Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
*Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta

 

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 170 za osobę

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunki organizacyjne:

*Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2020.
*Zakupione szkolenie można zrealizować do końca 2021 roku.
*Koszt szkolenia Telefoniczna obsługa klienta - 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1700 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2700 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
*Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 170 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 270 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
*W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia, materiały szkoleniowe, dojazd, nocleg trenera, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
*Lokalizacja – na terenie całego kraju; niezależnie od województwa koszt pozostaje taki sam.
*Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
 


Wydarzenie: Telefoniczna obsługa klienta -50%