Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte online -50%

O szkoleniu

Cele szkolenia:

• Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach
• Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
• Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
• Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
• Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Warunki organizacyjne:

• Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
• Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
• Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
• Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
• Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
• W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

  1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego

Rocznie:

1.     Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników

2.     Realizujemy ponad 1000 szkoleń

Kto powinien wziąć udział?

Wszyscy

Program szkolenia

Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

 

KOMUNIKACJA  W OBSŁUDZE KLIENTA

  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
  • Trening aktywnego słuchania
  • Skuteczne przekazywanie informacji – trening
  • Znaczenie tonu głosu
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

 

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI

  • Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
  • Słowa kluczowe w obsłudze klienta
  • Język korzyści C-Z-K oraz C-K

 

 

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

  • Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
  • Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
    do różnych typów Klienta.
  • Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
  • Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym

 

TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY

  • Klient zmotywowany vs niezmotywowany
  • Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
  • Budowanie pozytywnego nastawienia
  • Najczęstsze obiekcje klientów
  • Obsługa klienta na drodze elektronicznej
  • Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
  • Praktyczne techniki negocjacyjne
  • Klient zdenerwowany i reklamacje
  • Metoda ASAP
  • Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta

 

Czas trwania

-

Prelegenci

PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.

Rejestracja

Cena 1
150
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki organizacyjne:

  • Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
  • Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
  • Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  • Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
  • Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
  • W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.

 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Perspecta
  • Ulica i nr: Wały Piastowskie 1 lok. 1508
  • Kod pocztowy: 80-855
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Numer NIP: 5882158354

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Perspecta
80-855 Gdańsk, Polska Wały Piastowskie 1 lok. 1508

Organizator

Perspecta
80-855 Gdańsk, Polska
Wały Piastowskie 1 lok. 1508
woj. pomorskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!