O szkoleniu
Cele szkolenia:
• Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach
• Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
• Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
• Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
• Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Warunki organizacyjne:
• Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
• Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
• Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
• Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
• Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
• W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
• Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach
• Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
• Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
• Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
• Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Warunki organizacyjne:
• Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
• Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
• Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
• Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
• Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
• W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
Dlaczego warto wziąć udział?
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Kto powinien wziąć udział?
Wszyscy
Program szkolenia
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
- Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA
- Czym jest komunikacja?
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
- Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
- Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
- Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
- Trening aktywnego słuchania
- Skuteczne przekazywanie informacji – trening
- Znaczenie tonu głosu
- Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
- Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
- Słowa kluczowe w obsłudze klienta
- Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
- Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
- Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
do różnych typów Klienta. - Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
- Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym
TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY
- Klient zmotywowany vs niezmotywowany
- Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
- Budowanie pozytywnego nastawienia
- Najczęstsze obiekcje klientów
- Obsługa klienta na drodze elektronicznej
- Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
- Praktyczne techniki negocjacyjne
- Klient zdenerwowany i reklamacje
- Metoda ASAP
- Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
- Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta
Czas trwania
-
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
150
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunki organizacyjne:
- Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
- Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
- Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
- Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
- Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
- W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Perspecta
- Ulica i nr: Wały Piastowskie 1 lok. 1508
- Kod pocztowy: 80-855
- Miejscowość: Gdańsk
- Numer NIP: 5882158354
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Perspecta
80-855 Gdańsk, Polska
Wały Piastowskie 1 lok. 1508
Organizator
Powiadomienia o nowych terminach