Szkolenie

Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta

O szkoleniu

Szkolenie odpowiada na pytania: jak wywierać wpływ na klienta w rozmowie telefonicznej, jak zwiększyć efektywność sprzedaży telefonicznej, jak obsługiwać klienta przez telefon, jak budować relację z klientem przez telefon.

Pozyskiwanie klientów odbywa się obecnie na wiele sposobów. Czasy, w których telefon był jedyną możliwością już minęły, natomiast wciąż standardowa rozmowa telefoniczna, jako najszybsza forma kontaktu, pozwala wesprzeć wszystkie pozostałe działania sprzedażowe, które prowadzimy innymi kanałami, np. poprzez media społecznościowe, e-maile, w czasie bezpośrednich spotkań z klientami czy w formie wystąpień i prezentacji na konferencjach.

Aby rozmowa telefoniczna była skuteczna, musimy wiedzieć, jak ją przeprowadzić, jakie błędy są najczęściej popełniane i jak ich uniknąć, jak nie narazić się na utratę wiarygodności.

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprawnej obsługi klienta i sprzedaży przez telefon.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: wiedza i umiejętności niezbędne do budowania relacji z klientem oraz finalizacji sprzedaży podczas telesprzedaży.

Uczestnicy szkolenie nabędą wiedzę o:

  • wywieraniu wpływu na klienta w procesie telefonicznej sprzedaży,
  • metodach nowoczesnego prospectingu, czyli poszukiwania i kwalifikowania klienta w procesie sprzedaży przez telefon,
  • Cold Callingu i Cold Mailingu w procesie pozyskiwania potencjalnych klientów,
  • efektywnym rozpoczynaniu rozmów handlowych przez telefon,
  • budowaniu relacji z klientem na odległość,
  • skutecznym kreowaniu i odkrywaniu potrzeb oraz problemów klienta,
  • przedstawieniu rozwiązania klientowi, które spełni jego oczekiwania,
  • wpływaniu na wyobrażenia, motywacje i decyzje klienta,
  • odkrywaniu prawdziwych obiekcji klienta i zarządzaniu nimi,
  • finalizowaniu współpracy zdalnie w tzw. „pierwszym kontakcie”.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • swobodnego prowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej dążącej do szybkiej finalizacji,
  • pokonywaniu obiekcji klienta (nawet w początkowym etapie rozmowy handlowej),
  • zbudowania relacji z klientem oraz zaskarbienie sobie zaufania do siebie i organizacji,
  • sprawnego znalezienia, selekcjonowania klientów oraz ocenienia szans sprzedaży,
  • skutecznego diagnozowania oczekiwań klientów oraz zaspokajanie ich własnym rozwiązaniem,
  • bezpośredniej, asertywnej komunikacji w telefonicznej relacji z klientem,
  • sprawnego zamykania sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, które mają mają telefoniczny kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego przez telefon. Niezalećnie od tego czy zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą telefoniczną i chcą się dowiedzieć jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami czy też posiadają już doświadczenie, które chcą wzmocnić.

Program szkolenia

I. Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.

II. Proces zakupowy – dlaczego i jak klienci podejmują decyzję o zakupie:

  1. strategie motywacyjne klientów w procesie podejmowania decyzji o zakupie,
  2. wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży,
  3. teoria trójdzielnego mózgu, czyli o wpływie emocji na działanie.

III. Nowoczesny Prospecting, czyli aktywne poszukiwanie klientów:

  1. Susupect, Prospect, Lead, Customer - kwalifikowanie prospectów,
  2. sztuka Networkingu i aktywne poszukiwanie klientów w procesie sprzedaży telefonicznej,
  3. Cold Calling i Cold Mailing w procesie pozyskiwania klientów przez telefon,
  4. telefoniczny Follow Up i jego wpływ na skuteczność budowania bazy potencjalnych klientów.

IV. „Otwarcie klienta”, czyli skuteczne rozpoczęcie telefonicznej rozmowy handlowej:

  1. zaufanie to podstawa, czyli jak na odległość zaskarbić sobie przychylność klienta,
  2. etapy telefonicznej rozmowy handlowej z elementami partnerskiego modelu sprzedaży,
  3. 3 kluczowe zasady przygotowania się do telefonicznej rozmowy handlowej,
  4. "haki na uwagę” - skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej,
  5. „znowu do mnie dzwonicie…”, czyli trudne sytuacje w telefonicznej rozmowie handlowej,
  6. to tylko wierzchołek góry lodowej, czyli o co tak naprawdę chodzi klientowi,
  7. interes mój, a klienta, czyli jak mówić wprost o intencjach w rozmowie handlowej,
  8. nadrzędne zasady radzenia sobie z obiekcjami klienta w rozmowie telefonicznej. 

V.  Identyfikowanie potrzeb i problemów klienta, a sukces w sprzedaży:

  1. rodzaje pytań i ich znaczenie w procesie sprzedaży,
  2. od problemu do celu – etapy badania potrzeb i problemów w rozmowie z klientem,
  3. „Elevator Pitch”, czyli poduszka bezpieczeństwa i przygotowanie klienta na szczegółowe pytania dotyczące jego wyzwań i oczekiwań,
  4. parafraza i techniki aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej.

VI.  Lek na bolączkę klienta – jak skutecznie prezentować rozwiązanie klientowi:

  1. wachlarz możliwości, czyli o dobrze rozwiązania do potrzeb klienta,
  2. technika wizualizacji zysku, czyli jak skutecznie poprowadzić klienta do jego celu?,
  3. storytelling w telefonicznej rozmowie handlowej,
  4. Cross- i Up-Selling – maksymalizowanie zysku w jednej transakcji.

VII. „Kuj żelazo póki gorące” – skuteczne zamykanie sprzedaży:

  1. pytania „przygotowujące” i „domykające” – rola i rodzaje pytań w procesie finalizacji transakcji,
  2. kiedy cena przestaje być przeszkodą, 
  3. finalizacja TU I TERAZ – techniki zamykania sprzedaży „na gorąco”, w pierwszym kontakcie z klientem.

VIII. Podsumowanie:

  1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy mały krok,
  2. ankieta poszkoleniowa,
  3. rozdanie certyfikatów.

Czas trwania

2 dni, 10:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską.
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Gdzie i kiedy

Online 21-22 luty 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 21-22 luty 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17-18 styczeń 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 17-18 styczeń 2022

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • godzinna konsultacja z trenerem po szkoleniu
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!