O szkoleniu
Pozyskiwanie klientów odbywa się obecnie na wiele sposobów. Czasy, w których telefon był jedyną możliwością już minęły, natomiast wciąż standardowa rozmowa telefoniczna, jako najszybsza forma kontaktu, pozwala wesprzeć wszystkie pozostałe działania sprzedażowe, które prowadzimy innymi kanałami, np. poprzez media społecznościowe, e-maile, w czasie bezpośrednich spotkań z klientami czy w formie wystąpień i prezentacji na konferencjach.
Aby rozmowa telefoniczna była skuteczna, musimy wiedzieć, jak ją przeprowadzić, jakie błędy są najczęściej popełniane i jak ich uniknąć, jak nie narazić się na utratę wiarygodności.
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprawnej obsługi klienta i sprzedaży przez telefon.
Korzyści ze szkolenia: wiedza i umiejętności niezbędne do budowania relacji z klientem oraz finalizacji sprzedaży podczas telesprzedaży.
Uczestnicy szkolenie nabędą wiedzę o:
- wywieraniu wpływu na klienta w procesie telefonicznej sprzedaży,
- metodach nowoczesnego prospectingu, czyli poszukiwania i kwalifikowania klienta w procesie sprzedaży przez telefon,
- Cold Callingu i Cold Mailingu w procesie pozyskiwania potencjalnych klientów,
- efektywnym rozpoczynaniu rozmów handlowych przez telefon,
- budowaniu relacji z klientem na odległość,
- skutecznym kreowaniu i odkrywaniu potrzeb oraz problemów klienta,
- przedstawieniu rozwiązania klientowi, które spełni jego oczekiwania,
- wpływaniu na wyobrażenia, motywacje i decyzje klienta,
- odkrywaniu prawdziwych obiekcji klienta i zarządzaniu nimi,
- finalizowaniu współpracy zdalnie w tzw. „pierwszym kontakcie”.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- swobodnego prowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej dążącej do szybkiej finalizacji,
- pokonywaniu obiekcji klienta (nawet w początkowym etapie rozmowy handlowej),
- zbudowania relacji z klientem oraz zaskarbienie sobie zaufania do siebie i organizacji,
- sprawnego znalezienia, selekcjonowania klientów oraz ocenienia szans sprzedaży,
- skutecznego diagnozowania oczekiwań klientów oraz zaspokajanie ich własnym rozwiązaniem,
- bezpośredniej, asertywnej komunikacji w telefonicznej relacji z klientem,
- sprawnego zamykania sprzedaży.
Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, które mają mają telefoniczny kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego przez telefon. Niezalećnie od tego czy zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą telefoniczną i chcą się dowiedzieć jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami czy też posiadają już doświadczenie, które chcą wzmocnić.
Program szkolenia
I. Rozpoczęcie szkolenia:
- przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
- przedstawienie agendy i celów szkolenia,
- ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.
II. Proces zakupowy – dlaczego i jak klienci podejmują decyzję o zakupie:
- strategie motywacyjne klientów w procesie podejmowania decyzji o zakupie,
- wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży,
- teoria trójdzielnego mózgu, czyli o wpływie emocji na działanie.
III. Nowoczesny Prospecting, czyli aktywne poszukiwanie klientów:
- Susupect, Prospect, Lead, Customer - kwalifikowanie prospectów,
- sztuka Networkingu i aktywne poszukiwanie klientów w procesie sprzedaży telefonicznej,
- Cold Calling i Cold Mailing w procesie pozyskiwania klientów przez telefon,
- telefoniczny Follow Up i jego wpływ na skuteczność budowania bazy potencjalnych klientów.
IV. „Otwarcie klienta”, czyli skuteczne rozpoczęcie telefonicznej rozmowy handlowej:
- zaufanie to podstawa, czyli jak na odległość zaskarbić sobie przychylność klienta,
- etapy telefonicznej rozmowy handlowej z elementami partnerskiego modelu sprzedaży,
- 3 kluczowe zasady przygotowania się do telefonicznej rozmowy handlowej,
- "haki na uwagę” - skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej,
- „znowu do mnie dzwonicie…”, czyli trudne sytuacje w telefonicznej rozmowie handlowej,
- to tylko wierzchołek góry lodowej, czyli o co tak naprawdę chodzi klientowi,
- interes mój, a klienta, czyli jak mówić wprost o intencjach w rozmowie handlowej,
- nadrzędne zasady radzenia sobie z obiekcjami klienta w rozmowie telefonicznej.
V. Identyfikowanie potrzeb i problemów klienta, a sukces w sprzedaży:
- rodzaje pytań i ich znaczenie w procesie sprzedaży,
- od problemu do celu – etapy badania potrzeb i problemów w rozmowie z klientem,
- „Elevator Pitch”, czyli poduszka bezpieczeństwa i przygotowanie klienta na szczegółowe pytania dotyczące jego wyzwań i oczekiwań,
- parafraza i techniki aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej.
VI. Lek na bolączkę klienta – jak skutecznie prezentować rozwiązanie klientowi:
- wachlarz możliwości, czyli o dobrze rozwiązania do potrzeb klienta,
- technika wizualizacji zysku, czyli jak skutecznie poprowadzić klienta do jego celu?,
- storytelling w telefonicznej rozmowie handlowej,
- Cross- i Up-Selling – maksymalizowanie zysku w jednej transakcji.
VII. „Kuj żelazo póki gorące” – skuteczne zamykanie sprzedaży:
- pytania „przygotowujące” i „domykające” – rola i rodzaje pytań w procesie finalizacji transakcji,
- kiedy cena przestaje być przeszkodą,
- finalizacja TU I TERAZ – techniki zamykania sprzedaży „na gorąco”, w pierwszym kontakcie z klientem.
VIII. Podsumowanie:
- runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy mały krok,
- ankieta poszkoleniowa,
- rozdanie certyfikatów.
Czas trwania
Prelegenci

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską.
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- godzinna konsultacja z trenerem po szkoleniu
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
