O szkoleniu
Skutecznie umawiać spotkania z Klientem
Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,
Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,
Budować profesjonalny wizerunek firmy,
Rozwinąć umiejętności interpersonalne,
Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach
Poradzić sobie z „bramkarzem”
Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych
Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.
Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem.
Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.
Program szkolenia
Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Kto mówi – kto słucha i co nas łączy; podstawowe zasady retoryki
Style komunikacji – autodiagnoza
Filary skutecznej komunikacji
Informacja zwrotna w procesie komunikacji
Przygotowanie do telefonicznego umawiania spotkań
Warsztat pracy w telefonicznym kontakcie z klientem; operowanie głosem, dopasowanie, emocje w rozmowie
Ograniczenia w rozmowie telefonicznej – jak je pokonać
Komunikaty Ja – Ty; uszy von Thuna
Wyznaczanie celów rozmowy telefonicznej
Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej
Kultura rozmowy telefonicznej
Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
Jak ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?
Budowanie relacji z klientem
Pozytywny wizerunek u rozmówcy – pierwsze wrażenie i efekt świeżości w rozmowie telefonicznej
Umiejętność aktywnego słuchania i zadawania pytań – zasady empatycznej komunikacji wg S. Covey’a
Aspekt high-touch w rozmowie telefonicznej
Asertywność w komunikacji telefonicznej
Trudne sytuacje w relacjach z klientami
Ochrona własnych granic – jak sobie radzić z emocjami klienta
Omówienie najlepszych strategii:
Przedstawiania się-> Zadawania pytań ->Słuchania ->Radzenia sobie z zastrzeżeniami
Czas trwania
Prelegenci

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG
Zapisz się
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Konsultacja z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
1.Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia faksem pod numer (33) 300 31 46 lub mailem na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwośc zmiany uczestnika szkolenia.
6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
7. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8.Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail. Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
