Telefoniczne pozyskiwanie klientów - aktywny trening sprzedaży i umawiania spotkań

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie prowadzone w trybie stacjonarnym. Przekazanie narzędzi pozwalających:

  • Skutecznie umawiać spotkania z Klientem
  • Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,
  • Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,
  • Budować profesjonalny wizerunek firmy,
  • Rozwinąć umiejętności interpersonalne,
  • Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach
  • Poradzić sobie z „bramkarzem”
  • Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.
Kto powinien wziąć udział?

Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem.
Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

Program szkolenia

Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Kto mówi – kto słucha i co nas łączy; podstawowe zasady retoryki
  • Style komunikacji – autodiagnoza
  • Filary skutecznej komunikacji
  • Informacja zwrotna w procesie komunikacji

Przygotowanie do telefonicznego umawiania spotkań

  • Warsztat pracy w telefonicznym kontakcie z klientem; operowanie głosem, dopasowanie, emocje w rozmowie
  • Ograniczenia w rozmowie telefonicznej – jak je pokonać
  • Komunikaty Ja – Ty; uszy von Thuna
  • Wyznaczanie celów rozmowy telefonicznej
  • Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej
  • Kultura rozmowy telefonicznej
  • Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
  • Jak ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?

Budowanie relacji z klientem

  • Pozytywny wizerunek u rozmówcy – pierwsze wrażenie i efekt świeżości w rozmowie telefonicznej
  • Umiejętność aktywnego słuchania i zadawania pytań – zasady empatycznej komunikacji wg S. Covey’a
  • Aspekt high-touch w rozmowie telefonicznej

Asertywność w komunikacji telefonicznej

  • Trudne sytuacje w relacjach z klientami
  • Ochrona własnych granic – jak sobie radzić z emocjami klienta

Omówienie najlepszych strategii:

  • Przedstawiania się
  • Zadawania pytań
  • Słuchania
  • Radzenia sobie z zastrzeżeniami

Czas trwania

1 dzień, 8h zajęć od 9:00 do 17:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Quality Silesian Hotel

Katowice

woj. śląskie

brak danych

Kraków

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • *serwis obiadowy oraz przerwy kawowe dot. szklenia stacjonarnego. Konsultacja z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji. 
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. 
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota. 
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia.  Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
  6. W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili. 
  7. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. 
  8. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres. 
  9. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie. 
  10. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. 
  11. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!