O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie prowadzone w trybie stacjonarnym. Przekazanie narzędzi pozwalających:
- Skutecznie umawiać spotkania z Klientem
- Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,
- Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,
- Budować profesjonalny wizerunek firmy,
- Rozwinąć umiejętności interpersonalne,
- Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach
- Poradzić sobie z „bramkarzem”
- Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.
Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem.
Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.
Program szkolenia
Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Kto mówi – kto słucha i co nas łączy; podstawowe zasady retoryki
- Style komunikacji – autodiagnoza
- Filary skutecznej komunikacji
- Informacja zwrotna w procesie komunikacji
Przygotowanie do telefonicznego umawiania spotkań
- Warsztat pracy w telefonicznym kontakcie z klientem; operowanie głosem, dopasowanie, emocje w rozmowie
- Ograniczenia w rozmowie telefonicznej – jak je pokonać
- Komunikaty Ja – Ty; uszy von Thuna
- Wyznaczanie celów rozmowy telefonicznej
- Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej
- Kultura rozmowy telefonicznej
- Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
- Jak ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?
Budowanie relacji z klientem
- Pozytywny wizerunek u rozmówcy – pierwsze wrażenie i efekt świeżości w rozmowie telefonicznej
- Umiejętność aktywnego słuchania i zadawania pytań – zasady empatycznej komunikacji wg S. Covey’a
- Aspekt high-touch w rozmowie telefonicznej
Asertywność w komunikacji telefonicznej
- Trudne sytuacje w relacjach z klientami
- Ochrona własnych granic – jak sobie radzić z emocjami klienta
Omówienie najlepszych strategii:
- Przedstawiania się
- Zadawania pytań
- Słuchania
- Radzenia sobie z zastrzeżeniami
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Katowice
woj. śląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- * obiad oraz przerwy kawowe nie dotyczą szkolenia online
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia faksem pod numer (33) 300 31 46 lub mailem na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Masz pytania? Napisz do nas
