Telesprzedaż

O szkoleniu

Wyzwaniem telesprzedaży jest przede wszystkim sprostanie łatwości odmowy Klienta, co postrzegamy jako zablokowanie potencjalnego spotkania lub prośby o możliwość przesłania oferty lub kontaktu w innym terminie – zarówno przez osobę pośredniczącą i decyzyjną. Celem szkolenia otwartego z telesprzedaży jest uświadomienie handlowcom całego spektrum możliwości docierania do decydentów oraz poznania zestawu reguł wywierania wpływu na Klienta, tak by nie zdecydował się na szybkie zakończenie rozmowy telefonicznej. Uczestnicy szkolenia poznają techniki sprzedaży w formule telemarketingu, które diametralnie różnią się od technik sprzedażowych w formule F2F.

Podczas szkolenia prezentujemy sposoby budowania proklienckiej postawy i analizujemy etapy telefonicznej rozmowy sprzedażowej w formule doradczej. Ponadto kształtujemy umiejętności efektywnej komunikacji przez telefon oraz pomagamy zwiększać sprawność w kontrolowaniu przebiegu dyskusji. W części warsztatowej realizujemy trening technik skutecznego zadawania pytań i aktywnego słuchania. By zredukować ryzyko odrzucenia uczymy jak wzmacniać asertywną postawę – poszerzać zbiór przekonującej argumentacji, która umożliwia łatwiejsze wyrażanie opinii i budowanie zobowiązań. By zwiększyć efektywność w telefonicznej sprzedaży w programie szkolenia oferujemy treningi: wywierania wpływu, języka perswazji i obrony przed manipulacją.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
Kto powinien wziąć udział?

Sprzedawcy.

Program szkolenia

Czym różni się sprzedaż telefoniczna od sprzedaży F2F

  • Specyfika telefonicznej sprzedaży
  • Które nawyki sprzedaży F2F nie powinno się przenosić do telesprzedaży, zwłaszcza w skali 1:1?
  • Jak budować autorytet i wizerunek przez telefon?
  • Jak rozmawiać przez telefon, by wzbudzić uznanie i zaangażowanie Klienta?
  • Telefoniczna komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Dobre praktyki w prowadzeniu telefonicznych rozmów biznesowych

Docieranie do osób decyzyjnych podczas rozmów telefonicznych. Strategie omijania osób pierwszego kontaktu

  • Techniki w oparciu o regułę sympatii
  • Techniki w oparciu o regułę wzajemności
  • Techniki w oparciu o regułę zaangażowania
  • Techniki w oparciu o regułę autorytetu
  • Techniki w oparciu o regułę niedostępności

Jak wywierać wpływ oraz oddziaływać na Klientów przez telefon?

  • Psycholingwistyka oparta na perswazji
  • Lingwistyczne programatory – zbiór słów i zwrotów, które wywołują porządane reakcje
  • Metody kontrolowania przebiegu rozmowy
  • Techniki tzw. "pozornej zgody"
  • Język emocji (praca z metaforą)
  • Język korzyści (model C-Z-K)
  • Techniki wywierania wpływu społecznego według R. Cialdiniego

Komunikacyjne techniki przydatne w sprzedaży przez telefon

  • Technika zadawania pytań SPIN
  • Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy
  • Techniki uzyskiwania zobowiązań
  • Argumentacja jedno- i dwustronna
  • Zasady efektywnego dobierania i prezentowania argumentów

Prowadzenie telespotkań o profilu sprzedażowym

  • Elevator pitch: w jaki sposób szybko i skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Tworzenie prezentację firmy/produktu/usługi, która wywoła emocje i zmobilizuje Klienta do dalszego działania
  • Stosowanie nowoczesnych praktyk w sprzedażowych prezentacjach
  • Czas to pieniądz - deficytowa waluta w kontekście telesprzedaży

Finalizowanie handlowych rozmów przez telefon

  • Typy podsumowań telefonicznych rozmów handlowych
  • Techniki wiodące do uzyskiwania zobowiązań
  • Formuła naturalnej konsekwencji
  • Techniki kontraktowania

Czas trwania

2 dni (2x6h)

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa
Pszenickiego 5
woj. mazowieckie
Certes sp. Z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą świadczącą usługi z zakresu szkoleń, również dofinansowywanych przez unię europejską, coachingu oraz organizacji imprez integracyjnych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Słowo "Certes" ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa Pszenickiego 5
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!