TikTok od podstaw. Content, utrzymanie ruchu, fanbase

O szkoleniu

TikTok to najszybciej rozwijające się medium w świecie digital marketingu.
Chcesz prowadzić działania na TikToku dla swojej marki, a nie wiesz jak rozpocząć?
Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.

Dlaczego warto założyć konto na TikToku?
Aplikacja ma ponad 1,5 miliarda użytkowników na świecie i ok. 3 mln użytkowników w Polsce.
Użytkownicy TikToka w Polsce młodzi dorośli - 60% procent jest w przedziale wiekowym 18-34 lat. Młodzież w wieku 13-17 lat stanowi 34%.
Na TikTok wciąż niezbyt wiele firm ma swoje kanały, może wyprzedzić więc konkurencję i pojawić się tam przed innymi.

Dlaczego warto wziąć udział?

Na szkoleniu dowiesz się: 

  • dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  • jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  • jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  • dowiesz się, jak tworzyć reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  • jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii obecności tam
Kto powinien wziąć udział?
  • właściciele firm
  • osoby opiekujące się marką
  • dział marketingu i promocji

Program szkolenia

1. Aplikacja i design – wprowadzenie

  • Skąd ten TikTok
  • Użytkownicy w Polsce
  • Tik-Tok vs inne platformy
  • Dominacja na rynku

2. Funkcjonalności

  • TikTok aplikacja dla wszystkich
  • Jak korzystać z aplikacji krok po kroku? 
  • Jakie korzyści daje nam ta platforma?
  • Jak skuteczne rozwijać nowy kanał i własną firmę?

4. Co w środku?

  • Profil użytkowników
  • Trendy – jak za nimi podążać?
  • Hashtagi
  • Jakiego używać języka social w 2022 r.?
  • Content – jak skutecznie go tworzyć i jakie cele biznesowe możesz osiągnąć?

5. Fanbase

  • Fanbase – co to jest?
  • Tworzenie skutecznych filmów – zajęcia praktyczne, jak nagrywać proste, krótkie filmy
  • Jak utrzymać relacje pomiędzy firmą, a użytkownikiem
  • Jak dobrze przygotować koncenpcję własnego profilu na Tik-Toku

6. Formaty reklamowe i płatne kampanie

  • Płatne promocje – jak z nich korzystać i czy warto?  

7. Analiza i statystyki - mierzenie ruchu

  • Jak interpretować dane użytkowników?
  • Dynamizacja działań na Tik-Toku

8. Utrzymanie pozycji 

  • Co robić, by utrzymać systematyczność i kreatywność profilu?
  • Narzędzia niezbędne do pracy

Czas trwania

1 dzień, 09.00-16.00

Prelegenci

Julia Miernik

specjalistka w prowadzeniu kont i kampanii marketingowych w social mediach, obecnie szczególnie Tik-Tok i Discord i Instagram. Wie, jak mówić do młodych odbiorców, jak również czego oni nie lubią. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Śląskim, choć wybrała drogę content creatora. Od początku swojej kariery kieruje się aktywnymi trendami w social mediach i starając się urozmaicać przekaz tak, aby dotarł do konkretnej i oczywiście jak najliczniejszej grupy odbiorców. Tworzyła i tworzy własne ścieżki promowania, wiele z nich działało, ale niektóre nie - jednak metodą prób i błędów wypracowuje się idealną strategię marketingową dla firmy lub marki. Dzięki temu ma bardzo szerokie doświadczenie i może ustrzec innych przed błędami. Obecnie specjalizuje się w nowych kanałach social mediowych, przede wszystkim Tik-Tok (jako podstawa fanbase) oraz Discord/Instagram (jako utrzymanie fanbase). Pracowała\ dla GamerHash, Kinguin, EntryMedia, Optimusa i kilku innych ciekawych marek związanych mniej lub bardziej ze sprzedażą i młodym marketingiem. W Akademii Atrium z powodzeniem prowadzi szkolenia Tik-tok dla biznesu.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Clickmeeting, wymagany dostęp do komputera i Internetu
Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

woj. mazowieckie

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!