O szkoleniu
TikTok to najszybciej rozwijające się medium w świecie digital marketingu.
Chcesz prowadzić działania na TikToku dla swojej marki, a nie wiesz jak rozpocząć?
Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
Dlaczego warto założyć konto na TikToku?
Aplikacja ma ponad 1,5 miliarda użytkowników na świecie i ok. 3 mln użytkowników w Polsce.
Użytkownicy TikToka w Polsce młodzi dorośli - 60% procent jest w przedziale wiekowym 18-34 lat. Młodzież w wieku 13-17 lat stanowi 34%.
Na TikTok wciąż niezbyt wiele firm ma swoje kanały, może wyprzedzić więc konkurencję i pojawić się tam przed innymi.
Na szkoleniu dowiesz się:
- dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
- jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
- jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
- dowiesz się, jak tworzyć reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
- jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii obecności tam
- właściciele firm
- osoby opiekujące się marką
- dział marketingu i promocji
Program szkolenia
1. Aplikacja i design – wprowadzenie
- Skąd ten TikTok
- Użytkownicy w Polsce
- Tik-Tok vs inne platformy
- Dominacja na rynku
2. Funkcjonalności
- TikTok aplikacja dla wszystkich
- Jak korzystać z aplikacji krok po kroku?
- Jakie korzyści daje nam ta platforma?
- Jak skuteczne rozwijać nowy kanał i własną firmę?
4. Co w środku?
- Profil użytkowników
- Trendy – jak za nimi podążać?
- Hashtagi
- Jakiego używać języka social w 2022 r.?
- Content – jak skutecznie go tworzyć i jakie cele biznesowe możesz osiągnąć?
5. Fanbase
- Fanbase – co to jest?
- Tworzenie skutecznych filmów – zajęcia praktyczne, jak nagrywać proste, krótkie filmy
- Jak utrzymać relacje pomiędzy firmą, a użytkownikiem
- Jak dobrze przygotować koncenpcję własnego profilu na Tik-Toku
6. Formaty reklamowe i płatne kampanie
- Płatne promocje – jak z nich korzystać i czy warto?
7. Analiza i statystyki - mierzenie ruchu
- Jak interpretować dane użytkowników?
- Dynamizacja działań na Tik-Toku
8. Utrzymanie pozycji
- Co robić, by utrzymać systematyczność i kreatywność profilu?
- Narzędzia niezbędne do pracy
Czas trwania
Prelegenci
Julia Miernik
specjalistka w prowadzeniu kont i kampanii marketingowych w social mediach, obecnie szczególnie Tik-Tok i Discord i Instagram. Wie, jak mówić do młodych odbiorców, jak również czego oni nie lubią. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Śląskim, choć wybrała drogę content creatora. Od początku swojej kariery kieruje się aktywnymi trendami w social mediach i starając się urozmaicać przekaz tak, aby dotarł do konkretnej i oczywiście jak najliczniejszej grupy odbiorców. Tworzyła i tworzy własne ścieżki promowania, wiele z nich działało, ale niektóre nie - jednak metodą prób i błędów wypracowuje się idealną strategię marketingową dla firmy lub marki. Dzięki temu ma bardzo szerokie doświadczenie i może ustrzec innych przed błędami. Obecnie specjalizuje się w nowych kanałach social mediowych, przede wszystkim Tik-Tok (jako podstawa fanbase) oraz Discord/Instagram (jako utrzymanie fanbase). Pracowała\ dla GamerHash, Kinguin, EntryMedia, Optimusa i kilku innych ciekawych marek związanych mniej lub bardziej ze sprzedażą i młodym marketingiem. W Akademii Atrium z powodzeniem prowadzi szkolenia Tik-tok dla biznesu.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
