O szkoleniu
Toyota Kata, czyli jak zmienić ciągłe doskonalenie w nawyk
Mike Rother w książce Toyota Kata przedstawia i wyjaśnia najnowsze wyniki badań nad sposobem zarządzania ludźmi w Toyocie, opisuje model przywództwa, który od lat pozwala tej firmie skutecznie się adaptować, wprowadzać innowacje i uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Model oparty jest na dwóch, na pozór prostych, rodzajach rutynowych zachowań (Kata), których wykorzystanie do codziennej analizy i doskonalenia procesów pomaga zmienić tradycyjną firmę w stale uczącą się organizację.
Mike Rother w książce Toyota Kata przedstawia i wyjaśnia najnowsze wyniki badań nad sposobem zarządzania ludźmi w Toyocie, opisuje model przywództwa, który od lat pozwala tej firmie skutecznie się adaptować, wprowadzać innowacje i uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Model oparty jest na dwóch, na pozór prostych, rodzajach rutynowych zachowań (Kata), których wykorzystanie do codziennej analizy i doskonalenia procesów pomaga zmienić tradycyjną firmę w stale uczącą się organizację.
Kto powinien wziąć udział?
ADRESACI SZKOLENIA
Osoby zarządzające zespołem pracowników od średniego do najwyższego szczebla organizacji: wyższa i średnia kadra menadżerska, liderzy i menadżerowie kaizen, koordynatorzy Lean.
Osoby zarządzające zespołem pracowników od średniego do najwyższego szczebla organizacji: wyższa i średnia kadra menadżerska, liderzy i menadżerowie kaizen, koordynatorzy Lean.
Program szkolenia
Cel szkolenia
Poznaj w praktyce, jak radzić sobie z problemami i wyzwaniami takimi jak:
• Tradycyjne nawyki postępowania pracowników i menadżerów powodujące stagnację organizacji.
• Brak odpowiednich metod postępowania w procesie znajdowania rozwiązań (uczenia ciągłego doskonalenia).
• Trudności ze stawianiem ambitnych celów w powiązaniu z wizją firmy.
• Przeprowadzanie eksperymentów nakierowanych na rozwiązanie problemu.
• Brak metod działania nakierowanych na doskonalenie organizacji przez pracowników.
• Trudności ze zmianą nawyków i przyzwyczajeń pracowników oraz menadżerów.
Program szkolenia
Wiele aspektów objaśniających fenomen zarządzania Toyoty nie jest widocznych gołym okiem, choć przejawiają się one w codziennym stosowaniu praktyk kierowania ludźmi według przyjętych wzorców (czyli Kata). Kata doskonalenia jest wzorcem określającym, jak należy właściwie definiować i dochodzić do odpowiednio zdefiniowanych warunków docelowych (stanu, który chcemy osiągnąć). Kata coachingu jest z kolei wzorcem definiującym sposób, w jaki przełożony powinien właściwie kształtować u podwładnych sposób myślenia i działania niezbędny w procesie doskonalenia. Wykorzystanie rutynowych Kata do codziennej analizy i doskonalenia procesów pomaga zmienić tradycyjną firmę w organizację uczącą się.
Korzyści dla firmy
1. Wdrożenie i utrzymanie standardów ciągłego doskonalenia.
2. Poprawa kultury zarządzania opartego o PDCA.
3. Umiejętne określenie celu procesu.
4. Poprawa (budowa dobrych) relacji przełożony – podwładny.
5. Wdrożenie rutyny codziennej analizy kluczowych procesów w firmie.
Korzyści dla uczestnika
1. Zdobycie umiejętności właściwej oceny i analizy procesu oraz odpowiedniego podejścia do zbierania danych o procesie.
2. Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, połączona z jego doskonaleniem.
3. Umiejętność planowania i wprowadzania tzw. jednoczynnikowych eksperymentów.
4. Możliwość praktycznego zastosowania obydwu typów Kata (doskonalenia i coachingu) w procesach zarządczych własnej firmy.
Poznaj w praktyce, jak radzić sobie z problemami i wyzwaniami takimi jak:
• Tradycyjne nawyki postępowania pracowników i menadżerów powodujące stagnację organizacji.
• Brak odpowiednich metod postępowania w procesie znajdowania rozwiązań (uczenia ciągłego doskonalenia).
• Trudności ze stawianiem ambitnych celów w powiązaniu z wizją firmy.
• Przeprowadzanie eksperymentów nakierowanych na rozwiązanie problemu.
• Brak metod działania nakierowanych na doskonalenie organizacji przez pracowników.
• Trudności ze zmianą nawyków i przyzwyczajeń pracowników oraz menadżerów.
Program szkolenia
Wiele aspektów objaśniających fenomen zarządzania Toyoty nie jest widocznych gołym okiem, choć przejawiają się one w codziennym stosowaniu praktyk kierowania ludźmi według przyjętych wzorców (czyli Kata). Kata doskonalenia jest wzorcem określającym, jak należy właściwie definiować i dochodzić do odpowiednio zdefiniowanych warunków docelowych (stanu, który chcemy osiągnąć). Kata coachingu jest z kolei wzorcem definiującym sposób, w jaki przełożony powinien właściwie kształtować u podwładnych sposób myślenia i działania niezbędny w procesie doskonalenia. Wykorzystanie rutynowych Kata do codziennej analizy i doskonalenia procesów pomaga zmienić tradycyjną firmę w organizację uczącą się.
Korzyści dla firmy
1. Wdrożenie i utrzymanie standardów ciągłego doskonalenia.
2. Poprawa kultury zarządzania opartego o PDCA.
3. Umiejętne określenie celu procesu.
4. Poprawa (budowa dobrych) relacji przełożony – podwładny.
5. Wdrożenie rutyny codziennej analizy kluczowych procesów w firmie.
Korzyści dla uczestnika
1. Zdobycie umiejętności właściwej oceny i analizy procesu oraz odpowiedniego podejścia do zbierania danych o procesie.
2. Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, połączona z jego doskonaleniem.
3. Umiejętność planowania i wprowadzania tzw. jednoczynnikowych eksperymentów.
4. Możliwość praktycznego zastosowania obydwu typów Kata (doskonalenia i coachingu) w procesach zarządczych własnej firmy.
Czas trwania
Warsztaty trwają 16h/ 2 dni.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA – ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA
9-10.04.2019 BSH, Wrocław
15-16.10.2019 Lear, Tychy
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA – ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA
9-10.04.2019 BSH, Wrocław
15-16.10.2019 Lear, Tychy
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
LEI Polska
54-424 Wrocław
Muchoborska 18
woj. dolnośląskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
2 400
zł
Cena zawiera:
- dwie przerwy kawowe, obiad, materiały szkoleniowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Lean Enterprise Institute Polska Sp. z o.o.
54-424 Wrocław
Muchoborska 18
woj. dolnośląskie
Lean Enterprise Institute Polska (LEI Polska) jest największą i najstarszą w Polsce Instytucją zajmującą się profesjonalnie praktycznymi aplikacjami oraz rozwojem najnowszej wiedzy z zakresu Lean Management w środowisku produkcyjnym i usługowym.
I...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.lean.org.pl. Jeżeli chcesz otrzymać formularz drogą mailową zadzwoń pod numer 71 798 57 33.
Cena uzależniona od liczby uczestników z jednej firmy:
liczba uczestników z jednej firmy
1 - 2 uczestników- 2 200 zł netto / za osobę
3 - 5 uczestników- 2 000 zł netto/ za osobę
6 - i więcej uczestników - 1 800 zł netto / za osobę
Cena uzależniona od liczby uczestników z jednej firmy:
liczba uczestników z jednej firmy
1 - 2 uczestników- 2 200 zł netto / za osobę
3 - 5 uczestników- 2 000 zł netto/ za osobę
6 - i więcej uczestników - 1 800 zł netto / za osobę
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Lean Enterprise Institute Polska Sp. z o.o.
54-424 Wrocław
Muchoborska 18
Powiadomienia o nowych terminach