Szkolenie: TQM – Total Quality Management – Nowoczesna metodologia zarządzania

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/tqm-total-quality-management-nowoczesna-metodologia-zarzadzania-37113

Informacje o szkoleniu

  • TQM – Total Quality Management – Nowoczesna metodologia zarządzania


    ID szkolenia: 37113
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Jakość Produkcja Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Hotel Mercure Airport Okęcie***
    Aleja Krakowska 266
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 4-5.11.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    16 godzin dydaktycznych - 2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Progress Project Sp. z o.o.
    ul. Światowa 22
    02-229 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

Termin szkolenia
4-5 listopada 2019r., Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***


Opis
Celem szkolenia jest praktyczne, warsztatowe zrozumienie narzędzi Total Quality Management, jak i przyjrzenie się konkretnym przypadkom implementacji tej metody. W trakcie zajęć będą też przedstawione oraz omówione etapy wdrażania zasad TQM w firmie. Przykłady zbudowane zostały w oparciu o doświadczenia wyniesione z przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych.
Zajęcia skupiają się na konkretnych narzędziach procesowych (twardych), jak i na kształtowaniu właściwych postaw pracowników w modelu TQM.
Uczestnicy poznają m.in. zasady definiowania wartości dla klienta zewnętrznego, jak i wewnętrznego, określania KPI, jak i dobrych praktyk. TQM to oczywiście nie tylko techniki twarde, to również pewnego rodzaju "rozwinięcie kreatywnych skrzydeł" i twórcze proponowanie usprawnień istniejących procesów. Obszar tematów miękkich został mocno wsparty zasadami rozwijania postaw twórczych/kreatywnych spójnie z tezami Deminga.

Korzyści dla uczestników
• poznanie modelu TQM na poziomie pozwalającym na stosowanie w organizacji,
• poznanie metod analizy danych i rozwiązywania problemów niezbędnych do usprawniania procesów,
• przełamanie obaw i lęków osób zaangażowanych we wdrożenie procesu oraz w prowadzenie akcji usprawniających.
• zrozumienie jakie funkcje można pełnić w trakcie transformacji do "TQM przedsiębiorstwa",
• dokładne wykazanie w jaki sposób TQM wpływa na redukcję strat,
• opanowanie zasad wdrożenia i zarządzania zespołem TQM,
• poznanie przykładowych narzędzi TQM np.8D, 5W1H, Poka-Yoke, Ishikawa, burza mózgów, 5WHY,
• przekonanie uczestników wdrożenia do zmian, wypracowanie metody przełamywania strachu przed wdrożeniem TQM.

Szkolenie skierowane jest do:

• zarządzający jakością,
• kierownicy kontroli jakości, produkcji,
• pozostałe osoby uczestniczące w procesach dot. jakości (technolodzy, konstruktorzy, zaopatrzeniowcy),
• operatorzy,
• liderzy zmian,
• kierownictwo przedsiębiorstw (zarząd, dyrekcja).

Program szkolenia:

1. Model TQM - wprowadzenie do myślenia pro-jakościowego - postrzegania otaczających nas procesów:
• definicje, przykłady PDCA - cykl, kolo jakości Deminga,
• 7 obszarów strat.
2. Rozbieżne cele wewnątrz firmy - wdrażanie TQM. Zazębianie się procesów przepływu informacji, materiałów i pieniędzy pomiędzy współpracującymi ze sobą podmiotami/działami:
• cele przedsiębiorstwa,
• koszty braku jakości oraz "nad-jakość",
• wypracowanie definicji wartości dodanej,
• świadomość punktu odniesienia, "wyniesienie ponad perspektywę mojego działu" i zrozumienie na przykładach przyczyn powstawania wewnątrz firmy sprzecznych celów,
• warunki i przeszkody ustalania spójnych wewnętrznie działań firmy.
3. Twórcze rozwiązywanie problemów - metody twórczego podejścia do analizy zastanych sytuacji wraz z szablonami dokumentów:
• 8D w odniesieniu do PDCA,
• 5W1H,
• burza mózgów werbalna i niewerbalna,
• 5WHY,
• Ishikawa i inne metody wsparcia kreacji w poszukiwaniu rozwiązań,
• Diagram Pareto-Lorenza,
• zapobieganie błędom POKA-YOKE.
4. Planowanie wdrożenia TQM w "pigułce" - 12 etapów implementacji modelu.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - PLN + VAT

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: TQM – Total Quality Management – Nowoczesna metodologia zarządzania