Trade Marketing Online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce

O szkoleniu

Szkolenie "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce" pozwoli Ci nie tylko zrozumieć różnice pomiędzy działaniami trade marketingowymi prowadzonymi w kanale tradycyjnym i kanale e-commerce, ale przede wszystkim opanujesz praktycznie techniki trade marketingowe stosowane w sprzedaży online.
Dlaczego warto wziąć udział?

Biorąc udział w szkoleniu "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce"

  • Dowiesz się, że obecność w internecie ma różne oblicza a sklep sklepowi nie jest równy.
  • Nauczysz się jak zbadać potencjał sklepu internetowego (narzędzia online i offline).
  • Poznasz strategie sklepów online.
  • Nauczysz się technik wsparcia sprzedaży w internecie i rozwiniesz umiejętności w zakresie stosowania tych technik.
  • Dowiesz się jak dopasować poszczególne narzędzia trade marketingowe do rodzaju sklepu.
  • Dowiesz się jakie zasady warto przyjąć w sieci, aby skutecznie wspierać sprzedaż w tym kanale.
Kto powinien wziąć udział?

Nasze szkolenie z trade marketingu online rekomendujemy

  • Managerom i specjalistom trade marketingu, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie działań wspierających sprzedaż w kanale online.
  • Managerom i specjalistom e-commerce zajmujących się sprzedażą za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, zewnętrznego sklepu / - ów online, platform typu marketplace.
  • Managerom marketingu, którzy chcą tworzyć spójną strategię i działania marketingowe oparte o synergię pomiędzy offline a online.
  • Managerom sprzedaży i Key Account Managerom, którzy odpowiadają za rozwój sprzedaży e-commerce.

Program szkolenia

1. INTERNET - NOWOCZESNY KANAŁ DYSTRYBUCJI I MIEJSCE KOMUNIKACJI MAREK

  • Możliwości i ograniczenia w e-commerce z perspektywy sprzedającego i kupującego
  • Trendy w rozwoju e-commerce
  • Zasady funkcjonowania w sieci

2. TRADE MARKETING W SIECI

  • Istota trade marketingu
  • Narzędzia trade marketingowe w internecie
  • Zasady prowadzenia trade marketingu w e-commerce

3. RODZAJE SKLEPÓW INTERNETOWYCH I STRATEGIE POSTĘPOWANIA Z TYMI KLIENTAMI

  • Sklep pod marką znanej korporacji
  • Sklep z prywatnym właścicielem
  • Sklep należący do marki
  • Marketplace - Allegro, Amazon
  • Mechanizm "click to buy"
  • Strategie sklepów internetowych

4. WERYFIKACJA POTENCJAŁU SKLEPU

  • Narzędzia do samodzielnej oceny sklepu w e-commerce
  • Jak zbadać potencjał podczas rozmowy
  • Dostosowanie narzędzi trade marketingowych do potencjału sklepu

5. NARZĘDZIA TRADE MARKETINGOWE W E-COMMERCE

  • Ekspozycja - prezentacja i opis produktu
  • Opinie i sposoby motywowania do pozostawiania opinii
  • Dodatkowe ekspozycje w sklepie
  • Sekcje poradnikowe, blogi
  • Shop in shop
  • Wyszukiwarka sklepu
  • Logistyka sklepu
  • Formy płatności i polityka zwrotów
  • Promocje

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Izabela Bohdan-Talmont

Trener. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

  • branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie);
  • pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe);
  • benchmarking;
  • badania (ilościowe, jakościowe);
  • trade marketing;
  • strategie marketingowe.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 20 czerwiec 2022
Online 4 kwiecień 2022
Online 21 luty 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena promocyjna
w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista 2022"
550
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!