O szkoleniu
Biorąc udział w szkoleniu "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce"
- Dowiesz się, że obecność w internecie ma różne oblicza a sklep sklepowi nie jest równy.
- Nauczysz się jak zbadać potencjał sklepu internetowego (narzędzia online i offline).
- Poznasz strategie sklepów online.
- Nauczysz się technik wsparcia sprzedaży w internecie i rozwiniesz umiejętności w zakresie stosowania tych technik.
- Dowiesz się jak dopasować poszczególne narzędzia trade marketingowe do rodzaju sklepu.
- Dowiesz się jakie zasady warto przyjąć w sieci, aby skutecznie wspierać sprzedaż w tym kanale.
Nasze szkolenie z trade marketingu online rekomendujemy
- Managerom i specjalistom trade marketingu, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie działań wspierających sprzedaż w kanale online.
- Managerom i specjalistom e-commerce zajmujących się sprzedażą za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, zewnętrznego sklepu / - ów online, platform typu marketplace.
- Managerom marketingu, którzy chcą tworzyć spójną strategię i działania marketingowe oparte o synergię pomiędzy offline a online.
- Managerom sprzedaży i Key Account Managerom, którzy odpowiadają za rozwój sprzedaży e-commerce.
Program szkolenia
1. INTERNET - NOWOCZESNY KANAŁ DYSTRYBUCJI I MIEJSCE KOMUNIKACJI MAREK
- Możliwości i ograniczenia w e-commerce z perspektywy sprzedającego i kupującego
- Trendy w rozwoju e-commerce
- Zasady funkcjonowania w sieci
2. TRADE MARKETING W SIECI
- Istota trade marketingu
- Narzędzia trade marketingowe w internecie
- Zasady prowadzenia trade marketingu w e-commerce
3. RODZAJE SKLEPÓW INTERNETOWYCH I STRATEGIE POSTĘPOWANIA Z TYMI KLIENTAMI
- Sklep pod marką znanej korporacji
- Sklep z prywatnym właścicielem
- Sklep należący do marki
- Marketplace - Allegro, Amazon
- Mechanizm "click to buy"
- Strategie sklepów internetowych
4. WERYFIKACJA POTENCJAŁU SKLEPU
- Narzędzia do samodzielnej oceny sklepu w e-commerce
- Jak zbadać potencjał podczas rozmowy
- Dostosowanie narzędzi trade marketingowych do potencjału sklepu
5. NARZĘDZIA TRADE MARKETINGOWE W E-COMMERCE
- Ekspozycja - prezentacja i opis produktu
- Opinie i sposoby motywowania do pozostawiania opinii
- Dodatkowe ekspozycje w sklepie
- Sekcje poradnikowe, blogi
- Shop in shop
- Wyszukiwarka sklepu
- Logistyka sklepu
- Formy płatności i polityka zwrotów
- Promocje
Czas trwania
Prelegenci

Izabela Bohdan-Talmont
Trener. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.
Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.
Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.
Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).
Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.
W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.
Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.
Główne kompetencje trenerskie:
- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie);
- pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe);
- benchmarking;
- badania (ilościowe, jakościowe);
- trade marketing;
- strategie marketingowe.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
