Szkolenie

TRADE MARKETING ONLINE. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce

O szkoleniu

Szkolenie "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce" pozwoli Ci nie tylko zrozumieć różnice pomiędzy działaniami trade marketingowymi prowadzonymi w kanale tradycyjnym i kanale e-commerce, ale przede wszystkim opanujesz praktycznie techniki trade marketingowe stosowane w sprzedaży online.
Dlaczego warto wziąć udział?

Biorąc udział w szkoleniu "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce"

  • Dowiesz się, że obecność w internecie ma różne oblicza a sklep sklepowi nie jest równy.
  • Nauczysz się jak zbadać potencjał sklepu internetowego (narzędzia online i offline).
  • Poznasz strategie sklepów online.
  • Nauczysz się technik wsparcia sprzedaży w internecie i rozwiniesz umiejętności w zakresie stosowania tych technik.
  • Dowiesz się jak dopasować poszczególne narzędzia trade marketingowe do rodzaju sklepu.
  • Dowiesz się jakie zasady warto przyjąć w sieci, aby skutecznie wspierać sprzedaż w tym kanale.
Kto powinien wziąć udział?

Nasze szkolenie z trade marketingu online rekomendujemy

  • Managerom i specjalistom trade marketingu, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie działań wspierających sprzedaż w kanale online.
  • Managerom i specjalistom e-commerce zajmujących się sprzedażą za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, zewnętrznego sklepu / - ów online, platform typu marketplace.
  • Managerom marketingu, którzy chcą tworzyć spójną strategię i działania marketingowe oparte o synergię pomiędzy offline a online.
  • Managerom sprzedaży i Key Account Managerom, którzy odpowiadają za rozwój sprzedaży e-commerce.

Program szkolenia

1. INTERNET - NOWOCZESNY KANAŁ DYSTRYBUCJI I MIEJSCE KOMUNIKACJI MAREK

  • Możliwości i ograniczenia w e-commerce z perspektywy sprzedającego i kupującego
  • Trendy w rozwoju e-commerce
  • Zasady funkcjonowania w sieci

2. TRADE MARKETING W SIECI

  • Istota trade marketingu
  • Narzędzia trade marketingowe w internecie
  • Zasady prowadzenia trade marketingu w e-commerce

3. RODZAJE SKLEPÓW INTERNETOWYCH I STRATEGIE POSTĘPOWANIA Z TYMI KLIENTAMI

  • Sklep pod marką znanej korporacji
  • Sklep z prywatnym właścicielem
  • Sklep należący do marki
  • Marketplace - Allegro, Amazon
  • Mechanizm "click to buy"
  • Strategie sklepów internetowych

4. WERYFIKACJA POTENCJAŁU SKLEPU

  • Narzędzia do samodzielnej oceny sklepu w e-commerce
  • Jak zbadać potencjał podczas rozmowy
  • Dostosowanie narzędzi trade marketingowych do potencjału sklepu

5. NARZĘDZIA TRADE MARKETINGOWE W E-COMMERCE

  • Ekspozycja - prezentacja i opis produktu
  • Opinie i sposoby motywowania do pozostawiania opinii
  • Dodatkowe ekspozycje w sklepie
  • Sekcje poradnikowe, blogi
  • Shop in shop
  • Wyszukiwarka sklepu
  • Logistyka sklepu
  • Formy płatności i polityka zwrotów
  • Promocje

Czas trwania

8h

Prelegenci

Cytat

Izabela Bohdan - Talmont

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

Gdzie i kiedy

Online 9 grudnia 2021

Zapisz się

Cena regularna
960 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na oficjalnej stronie szkolenia https://www.bonavigator.pl/trade-marketing-online-wsparcie-sprzedazy-w-internecie-narzedzia-trade-marketingowe-w-ecommerce-szkolenie-kurs-online.html po kliknięciu w zielony przycisk "Formularz zgłoszenia".

Szkolenie prowadzimy na profesjonalnej platformie https://eszkolenia.clickmeeting.com/

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!