O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1786,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 23.08.2013 r.
uświadomienie korzyści wynikających z posiadania zasadnego poczucia własnej wartości i prezentowania postawy asertywnej,
rozwinięcie umiejętności kształtowania postawy asertywnej, czyli zachowań społecznych wyrażających postawy, życzenia, opinie i prawa danej osoby w sposób bezpośredni, stanowczy i uczciwy.
wzmacnianie zachowań interpersonalnych umożliwiających otwarte komunikowanie się oraz racjonalne rozwiązywanie konfliktów.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych i konfrontacyjnych,
odczuwać mniejszy stres w pracy,
rozwiną umiejętność posługiwania się językiem opinii, a nie oceny,
poznają techniki asertywnych zachowań,
poznają własny poziom asertywności,
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1786,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 23.08.2013 r.
uświadomienie korzyści wynikających z posiadania zasadnego poczucia własnej wartości i prezentowania postawy asertywnej,
rozwinięcie umiejętności kształtowania postawy asertywnej, czyli zachowań społecznych wyrażających postawy, życzenia, opinie i prawa danej osoby w sposób bezpośredni, stanowczy i uczciwy.
wzmacnianie zachowań interpersonalnych umożliwiających otwarte komunikowanie się oraz racjonalne rozwiązywanie konfliktów.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych i konfrontacyjnych,
odczuwać mniejszy stres w pracy,
rozwiną umiejętność posługiwania się językiem opinii, a nie oceny,
poznają techniki asertywnych zachowań,
poznają własny poziom asertywności,
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji w zakresie umiejętności interpersonalnych, w szczególności w zakresie: asertywności, rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem.
Program szkolenia
1. Rodzaje zachowań interpersonalnych - omówienie zalet i wad każdego typu zachowania:
zachowanie agresywne,
zachowanie uległe,
zachowanie manipulacyjne,
zachowanie asertywne.
2. Istota asertywności
Co to znaczy być osobą asertywną?
Monolog wewnętrzny, przekonania i wartości źródłem jakości stosunków między ludźmi.
Co to znaczy posiadać swoje prawa i respektować prawa innych?
Asertywność jako jeden ze sposobów zmniejszania kosztów psychicznych w pracy.
3. Autodiagnoza własnego sposobu kontaktowania się z innymi - test
4. Mapa asertywności, czyli określenie poziomu asertywności w różnych sferach życia osób aktywnych zawodowo.
5. W kierunku większej pewności siebie...
lepsze poznanie siebie -zasoby i słabe strony,
samoświadomość, postawa i zachowania w relacjach z ludźmi,
własny potencjał,
kierunki doskonalenia,
życie w zgodzie ze sobą.
6. Postawa asertywna
artykułowanie swoich potrzeb,
wyrażanie własnego zdania,
wyrażanie uczuć i emocji,
uwzględnianie reakcji innych,
prawo do odmowy,
umiejętność stawiania ograniczeń w sytuacjach, gdy jest to konieczne.
7. Asertywność jako narzędzie służące radzeniu sobie z:
presją
manipulacją
krytyką
8. Obrona swoich praw
granice psychologiczne
analiza własnych praw - czy korzystam ze swoich praw i czy respektuje prawa innych ludzi?
9. Istota konfliktu społecznego jako forma rywalizacji w sytuacji pracy
co może wyzwalać konflikt pomiędzy rozmówcami?
tradycyjny i współczesny pogląd na konflikt.
przekształcenie konfliktu we współpracę.
przełamywanie własnej postawy wobec konfliktów.
charakterystyka przyczyn konfliktów, których z nich można było uniknąć?
poznawanie dynamiki konfliktu - od fazy inkubacji do jego rozwiązania.
10. Pokój stresu i sukcesu, czyli jak rozwiązywać konflikty i spory.
jak umiejętnie bronić swoje prawa i respektować stanowiska innych?
zarządzanie „sytuacją kryzysową" - czyli jak pokonywać masowe trudności?
negocjacje i mediacje - czyli jak wykorzystywać sposoby rozwiązywania konfliktów?
zapobieganie powtarzającym się problemom - czyli jak uprzedzać trudności i nieporozumienia.
ekologia pracy - czyli jak racjonalnie gospodarować własną energią?
11. Asertywność jako jeden ze sposobów rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Najczęstsze typy zachowań ludzi zaangażowanych w konflikt
Jak odróżniać ludzi od problemów i fakty od opinii?
Jak przyjmować krytykę i agresję - taktyki antymanipulacyje?
Jak wyrażać własne, niepopularne opinie i przekonania?
12. Asertywna komunikacja w życiu zawodowym
Jak komunikować się w sposób jasny, przejrzysty, zrozumiały i asertywny?
W jaki sposób wspierać swoich podwładnych i oddziaływać na nich przykładem (własną asertywną postawą)?
Jak wykorzystać asertywność podczas delegowania zadań, wydawania poleceń, rozliczania z powierzonych obowiązków?
13. Stres w życiu zawodowym
Użyteczne techniki relaksacyjne - stres jako nieodłączny czynnik towarzyszący naszym emocjom.
Kiedy stres motywuje?
Jak wykorzystać w pracy dobre strony stresu?
zachowanie agresywne,
zachowanie uległe,
zachowanie manipulacyjne,
zachowanie asertywne.
2. Istota asertywności
Co to znaczy być osobą asertywną?
Monolog wewnętrzny, przekonania i wartości źródłem jakości stosunków między ludźmi.
Co to znaczy posiadać swoje prawa i respektować prawa innych?
Asertywność jako jeden ze sposobów zmniejszania kosztów psychicznych w pracy.
3. Autodiagnoza własnego sposobu kontaktowania się z innymi - test
4. Mapa asertywności, czyli określenie poziomu asertywności w różnych sferach życia osób aktywnych zawodowo.
5. W kierunku większej pewności siebie...
lepsze poznanie siebie -zasoby i słabe strony,
samoświadomość, postawa i zachowania w relacjach z ludźmi,
własny potencjał,
kierunki doskonalenia,
życie w zgodzie ze sobą.
6. Postawa asertywna
artykułowanie swoich potrzeb,
wyrażanie własnego zdania,
wyrażanie uczuć i emocji,
uwzględnianie reakcji innych,
prawo do odmowy,
umiejętność stawiania ograniczeń w sytuacjach, gdy jest to konieczne.
7. Asertywność jako narzędzie służące radzeniu sobie z:
presją
manipulacją
krytyką
8. Obrona swoich praw
granice psychologiczne
analiza własnych praw - czy korzystam ze swoich praw i czy respektuje prawa innych ludzi?
9. Istota konfliktu społecznego jako forma rywalizacji w sytuacji pracy
co może wyzwalać konflikt pomiędzy rozmówcami?
tradycyjny i współczesny pogląd na konflikt.
przekształcenie konfliktu we współpracę.
przełamywanie własnej postawy wobec konfliktów.
charakterystyka przyczyn konfliktów, których z nich można było uniknąć?
poznawanie dynamiki konfliktu - od fazy inkubacji do jego rozwiązania.
10. Pokój stresu i sukcesu, czyli jak rozwiązywać konflikty i spory.
jak umiejętnie bronić swoje prawa i respektować stanowiska innych?
zarządzanie „sytuacją kryzysową" - czyli jak pokonywać masowe trudności?
negocjacje i mediacje - czyli jak wykorzystywać sposoby rozwiązywania konfliktów?
zapobieganie powtarzającym się problemom - czyli jak uprzedzać trudności i nieporozumienia.
ekologia pracy - czyli jak racjonalnie gospodarować własną energią?
11. Asertywność jako jeden ze sposobów rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Najczęstsze typy zachowań ludzi zaangażowanych w konflikt
Jak odróżniać ludzi od problemów i fakty od opinii?
Jak przyjmować krytykę i agresję - taktyki antymanipulacyje?
Jak wyrażać własne, niepopularne opinie i przekonania?
12. Asertywna komunikacja w życiu zawodowym
Jak komunikować się w sposób jasny, przejrzysty, zrozumiały i asertywny?
W jaki sposób wspierać swoich podwładnych i oddziaływać na nich przykładem (własną asertywną postawą)?
Jak wykorzystać asertywność podczas delegowania zadań, wydawania poleceń, rozliczania z powierzonych obowiązków?
13. Stres w życiu zawodowym
Użyteczne techniki relaksacyjne - stres jako nieodłączny czynnik towarzyszący naszym emocjom.
Kiedy stres motywuje?
Jak wykorzystać w pracy dobre strony stresu?
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Doktor nauk humanistycznych, psycholog, licencjonowany trener - Certified practitioner of Art of Neuro-Linguitic Programming in Poland, członek PTP (Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Ceniony trener, od 15 lat prowadzi zajęcia na renomowanych wyższych uczelniach oraz szkoli kadrę kierowniczą i pracowników administracji państwowej oraz wielu znanych firm w Polsce. Pełni funkcję Rektora Wyższej Szkoły Ekonomicznej. Jest konsultantem biznesowym,autor projektów doradczo-szkoleniowych dla firm min. opracowania i wdrożenia „ Systemu komunikacji wewnętrznej„ „Systemu ocen pracowniczych„ ,"Badania zadowolenia pracowników" dla dużych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z zakresu umiejętności psychospołecznych. Stały współpracownik Masters CSB, wysoko oceniany przez uczestników naszych szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Hotel Wersal
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z
188
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 22.09.2013 r. (kolacja) do 25.09.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach