O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności praktycznego rozróżnienia i wartościowania własnej kompetencji w obszarze podstawowych funkcji kierowniczych, doboru właściwych proporcji i akcentów działania w obszarach: zadanie, zespół, jednostki. Rozwój umiejętności rozpoznania najefektywniejszego w danej sytuacji stylu kierowania zespołem i pracownikiem.
Kto powinien wziąć udział?
Specjaliści awansujący na stanowisko menedżerskie, Menedżerowie z krótkim stażem na stanowisku, Menedżerowie chcący poprawić swoje relacje z zespołem, Menedżerowie dążący do pogłębienia swoich kompetencji przywódczych, Pracownicy działu HR, Osoby przygotowywane do objęcia stanowiska kierowniczego, Menedżerowie/ kierownicy, którzy chcą uzupełnić posiadaną już wiedzę na temat zarządzania
Program szkolenia
1. Świadomy wybór stylu kierowania.
- case study,
- model społeczny Mc Gregor`a,
- style kierowania – przywództwo sytuacyjne Hersey`a i Blanchard`a.
2. Budowanie i utrwalanie pozycji lidera.
- odpowiedzialność lidera i jego rola,
- podstawowe różnice między managerem a liderem,
- kompetencje firmowe, zawodowe i interpersonalne,
- budowanie autorytetu nieformalnego i jego znaczenie na wywieranie wpływu.
3. Organizacja pracy własnej.
- Rodzaje „pożeraczy czasu”.
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne.
- Sposoby przeciwdziałania „pożeraczom”.
4. Prowadzenie spotkań i doskonalenie pracowników.
- odpowiedzialna organizacja i prowadzenie zebrań,
- doskonalenie pracowników - metody,
- planowanie bieżących działań doszkalających – reagowanie na problemy.
5. Motywowanie i ocenianie.
- motywacja jako proces,
- rola lidera w motywowaniu i kształtowaniu postaw,
- techniki motywacyjne i ich efektywność w perspektywie lat 2014-2020,
6. Typy rozmów z pracownikami i zasady ich przeprowadzania.
- rozmowa dyscyplinująca,
- rozmowa oceniająca,
- ocena pracownika w modelu kompetencyjnym.
7. Wyznaczanie celów i delegowanie zadań.
- planowanie strategiczne i krótkookresowe,
- reguły planowania,
- narzędzia planowania.
8. Praca zespołowa – zalety i wady.
- zasady budowania zespołów zadaniowych,
- dobór członków zespołu i rola lidera,
- zapobieganie błędom w pracy zespołowej.
9. Informacja zwrotna i unikanie błędów w komunikacji.
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- obieg informacji w firmie a rodzaje barier komunikacyjnych,
- rola informacji zwrotnej w zarządzaniu.
10. Rozwiązywanie konfliktów z elementami zarządzania stresem.
- zarządzanie lękiem a zarządzanie stresem – różnice funkcjonalne,
- koszty konfliktu w przedsiębiorstwie,
- techniki rozwiązywania konfliktów.
- case study,
- model społeczny Mc Gregor`a,
- style kierowania – przywództwo sytuacyjne Hersey`a i Blanchard`a.
2. Budowanie i utrwalanie pozycji lidera.
- odpowiedzialność lidera i jego rola,
- podstawowe różnice między managerem a liderem,
- kompetencje firmowe, zawodowe i interpersonalne,
- budowanie autorytetu nieformalnego i jego znaczenie na wywieranie wpływu.
3. Organizacja pracy własnej.
- Rodzaje „pożeraczy czasu”.
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne.
- Sposoby przeciwdziałania „pożeraczom”.
4. Prowadzenie spotkań i doskonalenie pracowników.
- odpowiedzialna organizacja i prowadzenie zebrań,
- doskonalenie pracowników - metody,
- planowanie bieżących działań doszkalających – reagowanie na problemy.
5. Motywowanie i ocenianie.
- motywacja jako proces,
- rola lidera w motywowaniu i kształtowaniu postaw,
- techniki motywacyjne i ich efektywność w perspektywie lat 2014-2020,
6. Typy rozmów z pracownikami i zasady ich przeprowadzania.
- rozmowa dyscyplinująca,
- rozmowa oceniająca,
- ocena pracownika w modelu kompetencyjnym.
7. Wyznaczanie celów i delegowanie zadań.
- planowanie strategiczne i krótkookresowe,
- reguły planowania,
- narzędzia planowania.
8. Praca zespołowa – zalety i wady.
- zasady budowania zespołów zadaniowych,
- dobór członków zespołu i rola lidera,
- zapobieganie błędom w pracy zespołowej.
9. Informacja zwrotna i unikanie błędów w komunikacji.
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- obieg informacji w firmie a rodzaje barier komunikacyjnych,
- rola informacji zwrotnej w zarządzaniu.
10. Rozwiązywanie konfliktów z elementami zarządzania stresem.
- zarządzanie lękiem a zarządzanie stresem – różnice funkcjonalne,
- koszty konfliktu w przedsiębiorstwie,
- techniki rozwiązywania konfliktów.
Czas trwania
2 dni po 7 h
TERMIN SZKOLENIA:
28-29.08.2017
19.20.10.2017
18-19.12.2017
TERMIN SZKOLENIA:
28-29.08.2017
19.20.10.2017
18-19.12.2017
Prelegenci

trenerzy TQMsoft
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
TQMsoft
31-231 Kraków
ul. Bociana 22a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN netto / 1 os.
1 650
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności.
Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
karta zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
Powiadomienia o nowych terminach