Szkolenie

Trening menedżerski – budowa efektywności w zarządzaniu zespołami pracowniczymi

O szkoleniu

Celem szkolenia jest wykształcenie umiejętności w zakresie budowania własnego autorytetu w zespole oraz efektywnego komunikowanie się z pracownikami.

Cele szczegółowe:

- Zapewnienie wysokich kwalifikacji uczestnikom w zakresie kluczowych umiejętności menedżerskich uzależnionych od różnych sytuacji i zdarzeń biznesowych.

- Nabycie wiedzy w jaki sposób określić cel oraz sporządzić strategię procesu budowania i zarządzania podległym zespołem pracowników w zależności od konkretnej sytuacji.

- Znalezienie najskuteczniejszych metod zarządzania także w odniesieniu do własnego celu, charakteru i stylu pracy w trakcie praktycznych ćwiczeń przeprowadzonych w trakcie szkolenia.

Uczestnicy po szkoleniu będą wiedzieć w jaki sposób zarządzać nowocześnie, skutecznie oraz w jaki sposób realizować kolejne etapy współpracy w relacji menedżer-pracownicy.

Dla kierowników ten interdyscyplinarny warsztat będzie niezwykle cennym doświadczeniem praktycznym dającym możliwość opanowania umiejętności, dzięki któremu można optymalnie wykorzystać wiedzę i umiejętności najcenniejszych zasobów w realizowanych przedsięwzięciach czyli ludzi.
Kto powinien wziąć udział?
  • kadra menedżerska wszystkich szczebli,
  • kierownicy projektów,
  • osoby przygotowujące się do objęcia funkcji kierowniczych

Program szkolenia

Moduł I Wizerunek menedżera

• zarządzanie karierą, najbardziej pożądane kompetencje menedżerskie, osobisty PR w przebiegu kariery,
• źródła autorytetu menedżera: autorytet stanowiskowy, autorytet osobowościowy, autorytet kompetencyjny,
• spójność stylu zarządzania z osobowością menedżera, kulturą organizacyjną i oczekiwaniami pracowników.

MODUŁ II Rola i zadania menedżera.

MODUŁ III Egzekwowanie rezultatów.

• wyznaczanie celów i delegowanie zadań, egzekwowanie wykonania zadań, delegowanie odpowiedzialności.

MODUŁ IV Motywowanie pracowników:

• motywacja zadaniowa i motywacja osiągnięć – najważniejsze wymiary kształtujące rezultaty osiągane przez pracowników oraz jak na nie wpływać,
• motywatory w środowisku pracy,
• mechanizm działania kar i nagród,
• błędy najczęściej popełniane przez menedżerów,
• prawidłowe stosowanie metody podnoszenia poprzeczki,
• przekazywanie złych wiadomości,
• chwalenie i dowartościowywanie pracowników,
• wzmacnianie zaangażowania i samodzielności pracowników.

MODUŁ V Zarządzanie sytuacją kryzysową:

• dynamika pracy pod presją,
• interwencja menedżerska w trudnych sytuacjach (pracownik negujący, pracownik zdemotywowany, konflikt interesów),
• stres zawodowy – objawy, sposoby redukcji stresu,
• zjawisko wypalenia zawodowego

MODUŁ VI Wykorzystanie potencjału zespołów.

Prelegenci

Cytat

dr Paweł Błaszkiewicz

Konsultant, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. Doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii. Zanim rozpoczął pracę jako trener-konsultant, zdobył doświadczenie w pracy w działach personalnych dużych firm produkcyjnych: Philips Consumer Electronics Industries w Kwidzynie oraz Flextronics International w Tczewie. Był odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną oraz redagowanie miesięcznika zakładowego oraz monitorowanie wizerunku korporacji. Uczestniczył w transferze najlepszych metod zarządzania zasobami ludzkimi na grunt polskiego przedsiębiorstwa (zarządzanie kompetencjami, wycena zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki, wskaźniki biznesowe w dziale personalnym). Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Toruniu. Prowadzi zajęcia z tematyki Public Relations oraz Corporate Indentity. Stale publikuje artykuły poświęcone zarządzaniu personelem (głównie w Serwisie HR, a także Studiach Socjologicznych i w Personelu).

Pełnił role menedżerskie kierując projektami doradczymi i szkoleniowymi w Ośrodku Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku. W pracy doktorskiej zajmował się problematyką motywacji do pracy pod kierunkiem prof. Janusza Czapińskiego. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Ukończył socjologię, podyplomowe studia z doradztwa personalnego oraz Studium Menedżerów Personalnych w Gdańsku. Pracował jako dziennikarz w Gazecie Pomorskiej oraz pisał artykuły dla innych lokalnych pism. Przeprowadził adaptację narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw (projekt pod nadzorem Stowarzyszenia Pomorskie w Unii oraz Inwestycja w Kadry pod nadzorem Nowoczesnej Firmy). Specjalizuje się w badaniach organizacyjnych, projektuje i wdraża systemy wspierające zarządzanie rozwojem pracowników w firmie (unikalna metodyka warsztatów strategicznych). Opracowuje narzędzia personalne oraz zarządza projektami zmiany organizacyjnej. Kierownik merytoryczny programów szkoleniowych realizowanych w ramach dotacji Europejskiego Funduszu Społecznego (ogólnopolskie cykle szkoleń). Współpracuje z Akademią im. Leona Koźmińskiego i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów w ramach studiów podyplomowych Akademia Menedżera Personalnego jako prowadzący zajęcia oraz opiekun prac dyplomowych. Trener tzw. umiejętności społecznych. Opracowuje szczegółowe programy rozwoju kompetencji dla pracowników w ramach sesji diagnozy kompetencji (assessment center/ development center).

Od 2001 roku realizował projekty szkoleniowo-doradcze m.in. dla: Avans,  Agalight S.A., Budimex S.A., Bank Zachodni WBK, Boehringer Ingelheim Pharma, C.Hartiwg Gdynia, Delecta, DeLaval Polska, Elektrociepłownia Gdynia, Goodyear Polska, Geofizyka Toruń, GPEC, Instytut Marka Kamińskiego, International Paper Kwidzyn, Invest Komfort, Kujawska Fabryka Manometrów, Legro, LOT, LOTOS, Lukas Bank S.A., Polar Wrocław, Philips Piła, Port Gdynia, Pipelife Polska, PZU, Provident Polska, Prokom Software S.A., Skok im. Mikołaja Kopernika,  Strabag S.A. Thompson Polkolor, Poczta Polska, Torfarm S.A, Tensho Corporation, ThyssenKrupp Energostal, Telekomunikacja Polska, Organika S.A., Unilever Poznań, Viterra Energy Servises, Wojewódzki Urząd Pracy, Związek Pracodawców Kolejowych, Żabka Polska S.A. i innych organizacji.

Gdzie i kiedy

Online 10 - 11 marca 2021

Gdzie i kiedy

Online 26 - 27 stycznia 2021

Gdzie i kiedy

Zakopane 11 - 13 grudnia 2020
Hotel Wersal

04-118 Zakopane

Kazimierza Przerwy-Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Weź udział

Cena szkolenia stacjonarnego
1200 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia i po szkoleniu; ankieta oceniająca szkolenie; test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Cena szkolenia on-line
600 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia i po szkoleniu; ankieta oceniająca szkolenie; test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Organizator

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
20-824 Lublin
Aleja Warszawska 102
woj. lubelskie
ORYLION to działająca grupa doradcza, w ramach tej grupy doskonaleniem biznesu zajmuje się Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION. Instytucją szkoleniowa, działa od 2004 roku. Aktywnie zajmujemy się doskonaleniem zawodowym dla biznesu. ORYLION Ewo...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
20-824 Lublin Aleja Warszawska 102
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!