O szkoleniu
Co się zmieniło:
- spada znaczenie wpływu spotkań bezpośrednich na proces negocjacyjny
- rośnie potrzeba maksymalnego wykorzystania czasu rozmowy online i doboru właściwych argumentów w korespondencji
Liczy się szybkość reakcji i adekwatność rozwiązań. To wymusza na działach handlowych rozwój nowych grup kompetencji, które od razu można wdrażać do pracy w postaci kompetencji:
- przygotowania w zakresie wiedzy na temat klienta (nie tylko dane biznesowe, ale szeroko rozumiane leady informacyjne)
- kontroli procesu rozmowy – perswazja i moderowanie jej przebiegiem
- doboru argumentów i budowanie wartości rozwiązań
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
- wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
- zwiększenie rentowności sprzedaży
- osiąganie celów biznesowych przy zachowaniu długoterminowych relacji win/win
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- rozpoznanie i nabycie umiejętności wykorzystywania własnej preferencji negocjacyjnej
- nabycie umiejętności stosowania różnych stylów negocjacyjnych
- efektywne stosowanie trików negocjacyjnych
- rozwój wiedzy i umiejętności stosowania palety skutecznych narzędzi negocjacyjnych od etapu przygotowania po zakończenie negocjacji (egzekwowanie ustaleń negocjacyjnych)
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- większa skuteczność w negocjacjach – wymierne rezultaty finansowe
- optymalizacja czasu trwania procesu negocjacji – oszczędność czasu pracy negocjatora
- wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w negocjacjach
Szkolenie adresujemy do:
- menedżerów
- kadry zarządzającej
- handlowców
- liderów
Program szkolenia
1. Wprowadzenie
- Jak zmienił się sposób pracy z klientami?
- Jak zmienił się klient?
- Jak zmieniło się otoczenie biznesu (VUCA)?
- Dlaczego model ABC (Always Be Closing) już nie działa w kontakcie B2B
2. Oferta wartości
- Czym jest oferta wartości, elementy składowe.
- Jak konstruować ofertę wartości, aby jak najlepiej trafiała do konkretnego klienta
- Opisywanie oferty wartości dla klienta
„Oferta wartości (Customer Value Proposition) – opisuje w jaki sposób oferta, generuje wartość dla konkretnego klienta. Zawiera proste przesłanie realnych korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych, które firma jest w stanie dostarczyć, a dla klienta są one postrzegane jako istotna wartość odróżniająca ofertę od konkurencji.”
3. Model pracy z klientem typu Challanger
- Teaching
- Tailoring
- Taking control
Menedżer może wnosić do współpracy z klientem dodatkową wartość na cztery główne sposoby:
- Wskazać klientowi niezauważany przez niego problem
- Dostarczyć nieprzewidziane dla niego rozwiązanie
- Ujawnić niezauważaną przez niego szansę czy możliwość
- Stanowić ogniwo pośredniczące w zakresie zasobów i możliwości
4. Profil interesariusza
- Typowe role w procesie zakupowym
- Profil interesariusza
- Decision owner
- Decision implementor
- Decision evaluator
5. Toolbox - narzędziownik negocjacji
- Dolna linia
- Cel
- Kotwica
- Techniki dokonywania ustępstw
- Definiowanie interesów vs. stanowisk
6. Warsztat rozwiązań – taktyki negocjacyjne w obecnych czasach
- Dla określonych typów klientów
- Na określone sytuacje trudne
- Dla najczęściej powtarzających się scenariuszy
Czas trwania
Prelegenci
KONRAD KUŚPIT
Jest trenerem, który wyrósł z menedżera. Przeszedł długą drogę od handlowca, przez stanowiska kierownika, dyrektora regionalnego do menedżera odpowiedzialnego za cały dział sprzedaży. Jest trenerem z unikalnym, 5-poziomowym doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Jako menedżer projektował i wdrażał rozwiązania systemowe z zakresu marketingu i ZZL wspierające sprzedaż (systemy motywacyjne, system oceny, strategie marketingowe). 18 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, ponad 2000 zrealizowanych dni szkoleniowych, powyżej 100 procesów coachingowych. Ekspert w budowaniu kultury zorientowanej na klienta. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmach takich, jak: Danone Polska, Master Foods Polska (Mars Inc.), Netia Telekom, Wittchen, Generali i Stella Pack SA. Jest również przedsiębiorcą – prowadzi własną firmę.
JACEK LISICKI
Pracując w globalnych koncernach zdobywał polskie rynki budując i rozwijając sieci sprzedaży w branżach FMCG, potem finansowej (B2B i B2C). Projektował i wdrażał strategie wielu działów handlowych - jest współtwórcą sukcesów sprzedażowych obecnych liderów branżowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, strategicznego zarządzania zmianą, negocjacji i mediacji oraz efektywnego zarządzania zespołem. Prowadził z sukcesem projekty wspierające fuzje i restrukturyzacje dużych korporacji sektorów: finansowego, transportu i logistyki, telekomunikacyjnego i medialnego. Współpracuje z uczelniami wyższymi. Ekspert w budowaniu zespołów obsługi klienta. Prelegent na konferencjach, warsztatach i szkoleniach związanych z prowadzeniem biznesu w warunkach zmiany oraz zarządzaniem strategicznym i operacyjnym. Certyfikowany lifecoach z zamiłowania.
PRZEMYSŁAW JACKOWIAK
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zdobywał pracując przez 13 lat w międzynarodowych korporacjach. Pełnił stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów, Regionalnego Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Dyrektora Regionalnego, Sales & Development Managera oraz Dyrektora Sprzedaży kierując i przekształcając m.in. zespoły sprzedażowe, obsługi klienta i logistycznoadministracyjne. Zarządzał ponad stu osobowym Działem Handlowym, odpowiadając również za rozwój sprzedaży i współpracę z kluczowymi klientami, rekrutację, coaching, budowanie zespołu, tworzenie systemów motywacyjnych, budowanie i udoskonalanie procesów zmian i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzanie projektami.
ROBERT MILCZAREK
Doświadczenia zawodowe zdobywał zarządzając przez 7 lat projektami sprzedażowymi w agencjach doradztwa personalnego. W kolejnych 2 latach budował standardy sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w jednej ze spółek zależnych BNP Paribas Group. W 2010 roku zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi Klienta w sieci resellerskiej sprzedaży sprzętu komputerowego. W swojej pracy zawodowej zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych (rekrutacja, budowanie standardów aktywnej sprzedaży). Przez lata związany z branżą farmaceutyczną w zakresie szkolenia działów sprzedaży oraz kadry managerskiej. W wielu organizacjach wdrażał projekty w zakresie rozwoju kompetencji coachingowych kadry managerskiej. Obecnie dzieli się doświadczeniami prowadząc szkolenia i coaching indywidualny dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla. Aktualnie pracuje również jako business coach kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla. Pracuje także z osobami prywatnymi w zakresie rozwoju osobistego.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108
Masz pytania? Napisz do nas
