Szkolenie: Trening telefonicznej obsługi klienta Szkolenie Dofinansowane

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trening-telefonicznej-obslugi-klienta-szkolenie-dofinansowane-71349-id1177

Informacje o szkoleniu

  • Trening telefonicznej obsługi klienta Szkolenie Dofinansowane


    ID szkolenia: 71349
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    Perspecta
    Wały Piastowskie 1
    Gdańsk
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 6.08.2019-8.03.2020
    Godziny zajęć (czas trwania):
    do ustalenia
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
    Wały Piastowskie 1 lok. 1508
    80-855 Gdańsk
    woj. pomorskie
    O firmie Inne oferty firmy
Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych
- Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 235 PLN netto
- Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
- Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
- Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
- Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii


Szczegóły projektu
1. Szkolenia realizowane są z projektu: "Projekt Nowe Perspektywy, czyli rozwój małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w latach 2019-2022".
2. Celem projektu jest podniesienie umiejętności telefonicznej obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
3. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
4. Koszt szkolenia Trening Telefonicznej Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2350 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Koszt szkolenia Trening Telefonicznej Obsługi Klienta 2 dni (2 x 8 h zegarowych) wynosi 7500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
6. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 235 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 390 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
7. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 3 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
8. Projekt trwa od 01.09.2019 do 31.12.2019 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
9. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.05.2020.
10. Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
11. Szkolenie nie są realizowane na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i lubelskiego.
12. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.

Szkolenie skierowane jest do:

przedsiębiorstw

Program szkolenia:

Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
- Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
- Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
- Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
- Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
- Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
- Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA
- Czym jest komunikacja?
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
- Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
- Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
- Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
- Trening aktywnego słuchania
- Skuteczne przekazywanie informacji – trening
- Znaczenie tonu głosu
- Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
- Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
- Słowa kluczowe w obsłudze klienta
- Język korzyści C-Z-K oraz C-K

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
- Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
- Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
do różnych typów Klienta.
- Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
- Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym

TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY
- Klient zmotywowany vs niezmotywowany
- Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
- Budowanie pozytywnego nastawienia
- Najczęstsze obiekcje klientów
- Obsługa klienta na drodze elektronicznej
- Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
- Praktyczne techniki negocjacyjne
- Klient zdenerwowany i reklamacje
- Metoda ASAP
- Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
- Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 235 - o

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, certyfikat, opieka trenera na miesiąc po szkoleniu

Dofinansowanie z UE:

Tak. szczegóły na www.perspecta.pl

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia/dofinansowane/

PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
tel: 58 783-89-49

Szkolenie, kurs: Trening telefonicznej obsługi klienta Szkolenie Dofinansowane