O szkoleniu
Cel szkolenia
odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących psychiczną równowagę wewnętrzną podczas kontaktów zawodowych
przypomnienie zasad konstruktywnej komunikacji werbalnej
usprawnienie technik dobrego porozumiewania się
poznanie zasad argumentacji perswazyjnej
przygotowanie uczestników szkolenia do konstruktywnego i rzeczowego rozwiązywania trudnych sytuacji związanych z wypowiedziami i zachowaniami osób( stron w konflikcie),
uwewnętrznienie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją,
wypracowanie spokojnego rzeczowego podejścia do trudnych sytuacji konfliktujących interlokutorów,
identyfikacja własnych źródeł stresu
doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami oraz poznanie zasad zdrowego myślenia
rozwijanie umiejętności skutecznego zarządzania sobą w czasie
rozwój osobisty.
odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących psychiczną równowagę wewnętrzną podczas kontaktów zawodowych
przypomnienie zasad konstruktywnej komunikacji werbalnej
usprawnienie technik dobrego porozumiewania się
poznanie zasad argumentacji perswazyjnej
przygotowanie uczestników szkolenia do konstruktywnego i rzeczowego rozwiązywania trudnych sytuacji związanych z wypowiedziami i zachowaniami osób( stron w konflikcie),
uwewnętrznienie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją,
wypracowanie spokojnego rzeczowego podejścia do trudnych sytuacji konfliktujących interlokutorów,
identyfikacja własnych źródeł stresu
doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami oraz poznanie zasad zdrowego myślenia
rozwijanie umiejętności skutecznego zarządzania sobą w czasie
rozwój osobisty.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla sędziów, adwokatów, radców prawnych oraz wszystkich zainteresowanych, których praca bardzo ściśle związana jest z umiejętnościami komunikacyjnymi, zarówno w zakresie słuchania i wyciągania wniosków, jak i właściwym kierowaniu informacji werbalnych.
Szkolenie polecane jest również osobom zainteresowanym nabyciem wiedzy z zakresu rozpoznawania przyczyn stresu, zarzadzania stresem oraz zarządzania własnym czasem w pracy zawodowej oraz w życiu prywatnym.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili rozpoznać punkty powodujące presje w ich życiu i sposoby ich neutralizacji. Poznają również zasady racjonalnego gospodarowania własnym czasem, techniki planowania czasu oraz utrwalą pozytywne nastawienia i osobistą motywację do zarządzania własnym czasem.
Szkolenie polecane jest również osobom zainteresowanym nabyciem wiedzy z zakresu rozpoznawania przyczyn stresu, zarzadzania stresem oraz zarządzania własnym czasem w pracy zawodowej oraz w życiu prywatnym.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili rozpoznać punkty powodujące presje w ich życiu i sposoby ich neutralizacji. Poznają również zasady racjonalnego gospodarowania własnym czasem, techniki planowania czasu oraz utrwalą pozytywne nastawienia i osobistą motywację do zarządzania własnym czasem.
Program szkolenia
1. Komunikacja interpersonalna, formy procesu, bariery komunikacyjne, zakłócenia.
zasady efektywnego słuchania,
udzielanie informacji zwrotnych- pozytywnych i negatywnych,
budowanie konstruktywnej informacji- reguły argumentacji jednostronnej i dwustronnej, argumenty centralne i peryferyjne, efekt pierwszeństwa i świeżości
efektywna komunikacja werbalna- podobieństwo prowadzenia rozmowy przez nadawcę i odbiorcę,
komunikacja niewerbalna jako kanał ustalania stosunków międzyludzkich,
typy ekspresji niewerbalnej( mimika ciała, proksemika, parajęzyk, odzwierciedlenie, specyficzne gesty, rytm oddychania, ton głosu, tempo mówienia);
poznanie własnych wewnętrznych możliwości utrudniających lub ułatwiających kontakt z rozmówcą.
2. Wywieranie pożądanego wpływu na ludzi.
Zasady wpływu społecznego- mechanizmy działania, możliwości wykorzystania, oraz sposoby obrony przed manipulacją( asertywna odmowa, „zdarta płyta", zamiana oceny na opinię, uprzedzanie krytyki i poszukiwanie krytyki, stawianie granic, ingracjacja)
Sztuka porozumiewania się z ludźmi, czyli jak być właściwie zrozumianym i pozytywnie odbieranym przez innych,
Stosowanie języka perswazji i „magicznych słów" skutecznie działających na podświadomość rozmówcy,
Symptomy kłamstwa potencjalnego,
Strategie podejmowania decyzji i strategie przekonywania oraz wynikające stąd możliwości przekonywania,
Komunikacja niewerbalna jako podstawa kontaktu na poziomie podświadomym- strategie i techniki,
Wpływ gospodarowania przestrzenią na zrozumienie i emocjonalny odbiór treści wypowiedzi,
Przejmowanie przewagi w prowadzeniu komunikacji z ludźmi.
3. Stres w pracy zawodowej - zarządzanie stresem.
Stres i jego mechanizmy.
Wpływ stresu na aktywność człowieka - poziomy stresu.
Źródła napięć: przeszkody, przeciążenie, „trudne osoby", zagrożenia, straty, i in.
Typowe reakcje na stres.
Indywidualne reakcje na sytuacje trudne. Sposoby reagowania na sytuacje trudne na poziomie ciała, uczuć, myśli i zachowań.
Diagnoza własnego sposobu reagowania w sytuacjach trudnych.
Poznawcze uwarunkowania odporności na stres. Destrukcyjne wzorce myślenia.
Strategie radzenia sobie ze stresem: techniki relaksacyjne, pokonywanie destrukcyjnych wzorców myślenia w sytuacjach trudnych, zasady zdrowego pozytywnego myślenia.
4. Zarządzanie czasem - efektywność osobista
Analiza własnego tempa pracy - zarządzanie czasem a wydajność pracy. Krzywa wydajności.
Pożeracze czasu - typowe problemy z czasem w pracy
Rola motywacji wewnętrznej w dobrej organizacji pracy.
Główne zasady zarządzania czasem (Eisenhowera, Parkinsona, Pareto).
Metody ustalania priorytetów - analiza ABC na przykładach uczestników szkolenia.
Sztuka formułowania celów - reguła efektywnego celu.
zasady efektywnego słuchania,
udzielanie informacji zwrotnych- pozytywnych i negatywnych,
budowanie konstruktywnej informacji- reguły argumentacji jednostronnej i dwustronnej, argumenty centralne i peryferyjne, efekt pierwszeństwa i świeżości
efektywna komunikacja werbalna- podobieństwo prowadzenia rozmowy przez nadawcę i odbiorcę,
komunikacja niewerbalna jako kanał ustalania stosunków międzyludzkich,
typy ekspresji niewerbalnej( mimika ciała, proksemika, parajęzyk, odzwierciedlenie, specyficzne gesty, rytm oddychania, ton głosu, tempo mówienia);
poznanie własnych wewnętrznych możliwości utrudniających lub ułatwiających kontakt z rozmówcą.
2. Wywieranie pożądanego wpływu na ludzi.
Zasady wpływu społecznego- mechanizmy działania, możliwości wykorzystania, oraz sposoby obrony przed manipulacją( asertywna odmowa, „zdarta płyta", zamiana oceny na opinię, uprzedzanie krytyki i poszukiwanie krytyki, stawianie granic, ingracjacja)
Sztuka porozumiewania się z ludźmi, czyli jak być właściwie zrozumianym i pozytywnie odbieranym przez innych,
Stosowanie języka perswazji i „magicznych słów" skutecznie działających na podświadomość rozmówcy,
Symptomy kłamstwa potencjalnego,
Strategie podejmowania decyzji i strategie przekonywania oraz wynikające stąd możliwości przekonywania,
Komunikacja niewerbalna jako podstawa kontaktu na poziomie podświadomym- strategie i techniki,
Wpływ gospodarowania przestrzenią na zrozumienie i emocjonalny odbiór treści wypowiedzi,
Przejmowanie przewagi w prowadzeniu komunikacji z ludźmi.
3. Stres w pracy zawodowej - zarządzanie stresem.
Stres i jego mechanizmy.
Wpływ stresu na aktywność człowieka - poziomy stresu.
Źródła napięć: przeszkody, przeciążenie, „trudne osoby", zagrożenia, straty, i in.
Typowe reakcje na stres.
Indywidualne reakcje na sytuacje trudne. Sposoby reagowania na sytuacje trudne na poziomie ciała, uczuć, myśli i zachowań.
Diagnoza własnego sposobu reagowania w sytuacjach trudnych.
Poznawcze uwarunkowania odporności na stres. Destrukcyjne wzorce myślenia.
Strategie radzenia sobie ze stresem: techniki relaksacyjne, pokonywanie destrukcyjnych wzorców myślenia w sytuacjach trudnych, zasady zdrowego pozytywnego myślenia.
4. Zarządzanie czasem - efektywność osobista
Analiza własnego tempa pracy - zarządzanie czasem a wydajność pracy. Krzywa wydajności.
Pożeracze czasu - typowe problemy z czasem w pracy
Rola motywacji wewnętrznej w dobrej organizacji pracy.
Główne zasady zarządzania czasem (Eisenhowera, Parkinsona, Pareto).
Metody ustalania priorytetów - analiza ABC na przykładach uczestników szkolenia.
Sztuka formułowania celów - reguła efektywnego celu.
Czas trwania
3 dni (20 godzin)
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (178600 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 25.01.2013 r.
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (178600 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 25.01.2013 r.
Prelegenci

Doktor nauk humanistycznych, psycholog, licencjonowany trener- Certified practitioner of Art of Neuro-Linguitic Programming in Poland, członek PTP (Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Ceniony trener, od 15 lat prowadzi zajęcia na renomowanych wyższych uczelniach oraz szkoli kadrę kierowniczą i pracowników administracji państwowej oraz wielu znanych firm w Polsce. Pełni funkcję Rektora Wyższej Szkoły Ekonomicznej. Jest konsultantem biznesowym,autor projektów doradczo-szkoleniowych dla firm min. opracowania i wdrożenia „ Systemu komunikacji wewnętrznej„ „Systemu ocen pracowniczych„ ,"Badania zadowolenia pracowników" dla dużych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z zakresu umiejętności psychospołecznych. Stały współpracownik Masters CSB , wysoko oceniany przez uczestników naszych szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 880
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach