Szkolenie: Trudne rozmowy menedżerskie

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-menedzerskie-71429

Informacje o szkoleniu

  • Trudne rozmowy menedżerskie


    ID szkolenia: 71429
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 22.10.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-17
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz, że 85% menedżerów odczuwa strach przed indywidualnymi rozmowami ze swoimi podwładnymi? Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile…. o ile zostanie przygotowana i przeprowadzona DOBRZE!

To właśnie trudne rozmowy są najbardziej rozwijające, to tutaj często zostaje podjęta decyzja o przekroczeniu granicy komfortu, rodzi się wewnętrzna motywacja i rozpoczyna się proces zmiany.

Zadbaj, by w Twojej firmie menedżerowie wykorzystywali to najprostsze i najskuteczniejsze narzędzie wpływania na efektywność.

Szkolenie skierowane jest do:

SZKOLENIE SKIEROWANE DO:

Kadry zarządzającej
Menedżerów
Kierowników zespołów
Kierowników projektów
HR managerów

Program szkolenia:

9.00- 09.30 Rejestracja i powitalna kawa
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

PRZYGOTOWANIE DO TRUDNEJ ROZMOWY

Zacznijmy od siebie
Mój strach przed rozmową z pracownikiem
Samoocena a ocenianie innych – zależności i wzajemny wpływ na ocenę innych
Porozmawiajmy o rozmawianiu z innymi - Czy potrafimy się komunikować?
Punkt widzenia a sposób prowadzenia rozmowy
Twój styl zarządzania i jego wpływ na komunikację
Jak przygotować się do prowadzenia rozmów?
Dlaczego pracownicy boją się rozmów i w jaki sposób prowadzić rozmowy o codzienności zawodowej?
Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy?
Poziom faktów, czy poziom emocji?
W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
TRUDNA ROZMOWA OCENIAJĄCA

Zasady rozmów oceniających a istniejący system ocen
Dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera?
Jaki jest cel prowadzenia rozmowy oceniającej? - czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
Co powinno podlegać ocenie?
TRUDNA ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA – ROZMOWA Z NAJWIĘKSZYM POTENCJAŁEM ROZWIJAJĄCYM?

Rozmowa najtrudniejsza, najskuteczniejsza i najszybciej mogąca wprowadzić zmiany zachowań pracowników
Od których menedżerów można najwięcej się nauczyć?
Jaki ma być wynik rozmowy?
Zmiana zachowań niepożądanych i uprzedzenie o konsekwencjach
Asertywne zaznaczanie granic?
ROZMOWA KOMPETENCYJNA – W JAKI SPOSÓB ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKIEM O JEGO ROZWOJU?

Jak wzmacniać potencjał?
Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
Dyspozycje, wiedza i umiejętności – co wiesz o swoich ludziach?
Czego wymagasz od swoich ludzi?
Rozmowa z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
ROZMOWA MOTYWUJĄCA

Czy rozumiesz jak działa motywacja?
Większy zapał i zaangażowanie? Dlaczego to takie trudne?
Co jest ważne dla Twoich ludzi, co może nie być ważne dla Ciebie?
Mity i bzdury o motywacji ludzi w pracy
Dlaczego pieniądze nie są najlepszym motywatorem do pracy? A co jest?
W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
DOBRE PRAKTYKI MENEDŻERSKIE POSTĘPOWANIA PO ROZMOWACH - Wspólna wymiana doświadczeń

16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Tomasz Sidewicz


Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej. Specjalizuje się także w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych.
Prowadzi projekty audytu działów, audytu personalnego – kluczowych obszarów mających wpływ na efektywność organizacji oraz wspiera w rozwoju i pokonywaniu wąskich gardeł.
Doskonały znawca ludzkiej psychiki i technik umożliwiających w krótkiej chwili ocenić stan emocjonalny, gotowość zakupu, cechy charakteru mające kluczowy wpływ na efektywność biznesową.
Podczas 20 letniej praktyki biznesowej poznał specyfikę, prawie wszystkich krajów europejskich, Afryki Płn. oraz USA i Kanady. 15 lat pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami nauczyły go wysokiej kultury biznesowej niezbędnej w środowisku międzykulturowym.
Autor wielu publikacji, artykułów, ceniony ekspert i coach w Polsce i zagranicą, którego znakiem rozpoznawalnym są ponadnormatywne efekty biznesowe jego klientów i szybki zwrot z inwestycji.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1170 - 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Wysłanie formularza zgłoszeniowego

Szkolenie, kurs: Trudne rozmowy menedżerskie