Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-menedzerskie-71429
Informacje o szkoleniu
-
Trudne rozmowy menedżerskie
ID szkolenia: 71429
Kategoria: Szkolenia i Kursy
Branża/temat: Zarządzanie -
Adres szkolenia:
MsMermaid - Conference Center
Wioślarska 8
00-411 Warszawa
woj. mazowieckie
-
Termin szkolenia:
Data: 22.10.2019
Godziny zajęć (czas trwania):10-17 -
Organizator szkolenia:
Langas Group
Krakowskie Przedmieście 79
00-079 Warszawa
woj. mazowieckie
O firmie Inne oferty firmy
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Czy wiesz, że 85% menedżerów odczuwa strach przed indywidualnymi rozmowami ze swoimi podwładnymi? Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile…. o ile zostanie przygotowana i przeprowadzona DOBRZE!
To właśnie trudne rozmowy są najbardziej rozwijające, to tutaj często zostaje podjęta decyzja o przekroczeniu granicy komfortu, rodzi się wewnętrzna motywacja i rozpoczyna się proces zmiany.
Zadbaj, by w Twojej firmie menedżerowie wykorzystywali to najprostsze i najskuteczniejsze narzędzie wpływania na efektywność.
Szkolenie skierowane jest do:
SZKOLENIE SKIEROWANE DO:
Kadry zarządzającej
Menedżerów
Kierowników zespołów
Kierowników projektów
HR managerów
Program szkolenia:
9.00- 09.30 Rejestracja i powitalna kawa
09.30 Rozpoczęcie szkolenia
PRZYGOTOWANIE DO TRUDNEJ ROZMOWY
Zacznijmy od siebie
Mój strach przed rozmową z pracownikiem
Samoocena a ocenianie innych – zależności i wzajemny wpływ na ocenę innych
Porozmawiajmy o rozmawianiu z innymi - Czy potrafimy się komunikować?
Punkt widzenia a sposób prowadzenia rozmowy
Twój styl zarządzania i jego wpływ na komunikację
Jak przygotować się do prowadzenia rozmów?
Dlaczego pracownicy boją się rozmów i w jaki sposób prowadzić rozmowy o codzienności zawodowej?
Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy?
Poziom faktów, czy poziom emocji?
W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
TRUDNA ROZMOWA OCENIAJĄCA
Zasady rozmów oceniających a istniejący system ocen
Dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera?
Jaki jest cel prowadzenia rozmowy oceniającej? - czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
Co powinno podlegać ocenie?
TRUDNA ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA – ROZMOWA Z NAJWIĘKSZYM POTENCJAŁEM ROZWIJAJĄCYM?
Rozmowa najtrudniejsza, najskuteczniejsza i najszybciej mogąca wprowadzić zmiany zachowań pracowników
Od których menedżerów można najwięcej się nauczyć?
Jaki ma być wynik rozmowy?
Zmiana zachowań niepożądanych i uprzedzenie o konsekwencjach
Asertywne zaznaczanie granic?
ROZMOWA KOMPETENCYJNA – W JAKI SPOSÓB ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKIEM O JEGO ROZWOJU?
Jak wzmacniać potencjał?
Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
Dyspozycje, wiedza i umiejętności – co wiesz o swoich ludziach?
Czego wymagasz od swoich ludzi?
Rozmowa z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
ROZMOWA MOTYWUJĄCA
Czy rozumiesz jak działa motywacja?
Większy zapał i zaangażowanie? Dlaczego to takie trudne?
Co jest ważne dla Twoich ludzi, co może nie być ważne dla Ciebie?
Mity i bzdury o motywacji ludzi w pracy
Dlaczego pieniądze nie są najlepszym motywatorem do pracy? A co jest?
W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
DOBRE PRAKTYKI MENEDŻERSKIE POSTĘPOWANIA PO ROZMOWACH - Wspólna wymiana doświadczeń
16.30 Zakończenie szkolenia
Informacje o prelegentach:
Tomasz Sidewicz
Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej. Specjalizuje się także w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych.
Prowadzi projekty audytu działów, audytu personalnego – kluczowych obszarów mających wpływ na efektywność organizacji oraz wspiera w rozwoju i pokonywaniu wąskich gardeł.
Doskonały znawca ludzkiej psychiki i technik umożliwiających w krótkiej chwili ocenić stan emocjonalny, gotowość zakupu, cechy charakteru mające kluczowy wpływ na efektywność biznesową.
Podczas 20 letniej praktyki biznesowej poznał specyfikę, prawie wszystkich krajów europejskich, Afryki Płn. oraz USA i Kanady. 15 lat pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami nauczyły go wysokiej kultury biznesowej niezbędnej w środowisku międzykulturowym.
Autor wielu publikacji, artykułów, ceniony ekspert i coach w Polsce i zagranicą, którego znakiem rozpoznawalnym są ponadnormatywne efekty biznesowe jego klientów i szybki zwrot z inwestycji.
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 1170 - 23% VAT
Cena zawiera:
CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
Wysłanie formularza zgłoszeniowego