Szkolenie: Trudne rozmowy menedżerskie Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądana zmianę

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-menedzerskiewykorzystaj-najskuteczniejsze-i-najszybciej-dzialajace-narzedzie-wprowadzajace-pozadana-zmiane-67708

Informacje o szkoleniu

  • Trudne rozmowy menedżerskie Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądana zmianę


    ID szkolenia: 67708
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Regent Warsaw Hotel
    Belwederska 23
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24-25.01.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9-16
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz że 85% menedżerów odczuwa strach przed indywidualnymi rozmowami ze swoimi podwładnymi? Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile…. o ile zostanie przygotowania i przeprowadzona DOBRZE!

To właśnie trudne rozmowy są najbardziej rozwijające, to tutaj często zostaje podjęta decyzja o przekroczeniu granicy komfortu, rodzi się wewnętrzna motywacja i rozpoczyna się proces zmiany.

Zadbaj by w Twojej firmie menedżerowie wykorzystywali to najprostsze i najskuteczniejsze narzędzie wpływania na efektywność.

Szkolenie skierowane jest do:

SZKOLENIE SKIEROWANE DO:

Kadry zarządzającej
Menedżerów
Kierowników zespołów
Kierowników projektów
HR managerów

Program szkolenia:

PRZYGOTOWANIE DO ROZMÓW I. - OKREŚLANIE STOPNIA WYKORZYSTANIA POTENCJAŁU

Klasyka przygotowania do rozmów poprzez diagnozę etapu rozwoju pracownika, kompetencji i zaangażowania

Cykl motywacji – ile trwa i na jakim etapie znajduje się pracownik?
Diagnoza poziomu kompetencji i zaangażowania
„Mocne osobowości” z wyznaczonymi celami na granicy komfortu - jak prowadzić benchmark pożądanych postaw?
Kiedy pracownik znajduje się na kilku etapach?
W jakich sytuacjach pracownik może ponownie znaleźć się w danym etapie?
Problemy z parownikiem? A może źle zdiagnozowany etap i źle zastosowany styl zarządzania?

Ćwiczenie – przygotowanie celów, zakresu rozmowy pod katem stopnia wykorzystania potencjału danego pracownika

PRZYGOTOWANIE DO TRUDNYCH ROZMÓW II. CO OD KOGO CHCĘ, NA KOGO ILE CZASU MOGĘ POŚWIĘCIĆ, GDZIE KOŃCZA SIĘ GRANICE, WSTĘPNA OCENA PRZYSZŁOŚCI WSPÓŁPRACY, Z KIM JAKĄ ROZMOWĘ

Z kim, na jaka udać się rozmowę i jaką energię chcę przekazać?

Z kim rozmowy będą trudne i dlaczego?
Strach przed rozmową z pracownikiem i dlaczego taka rozmowa jest najlepsza?
Style zarządzania w zależności od gotowości podwładnego - generalna reguła dobrze sprawdzająca się w praktyce
Zarządzanie parownikiem który pokonuje etapy w „odstępstwie od reguły”
Co robić kiedy naszego pracownika dopada regresja – co robić kiedy pracownik cofa się w pokonywaniu kolejnych etapów?
Kiedy kierujemy prawnikiem dwiema metodami równocześnie?
Odstępstwa od reguły i „nietypowi podwładni” – komu poświęcać ile czasu?

TRUDNA ROZMOWA OCENIAJĄCA

Żelazne zasady rozmów oceniających bez względu na istniejący system ocen

Kluczowe zasady prowadzenia rozmów oceniających
Dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera?
Jakie są cele rozmów oceniających?
Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompentencje?
Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?
Jaką dac przestrzeń pracownikowi podczas rozmowy i jak przekaząć budującą energię?

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy oceniającej wg wcześniej ustalonego schematu i przy wykorzystaniu zaleceń

TRUDNA ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA – ROZMOWA Z NAJWIEKSZYM POTENCJAŁĘM ROZWIJAJĄCYM?

Rozmowa najtrudniejsza, najskuteczniejsza i najszybciej mogąca wprowadzic zmiany zachowań pracowników

Jak prowadzą rozmowy menedżerowie, od których najwięcej mozna się nauczyć?Profesjonalne menedżerskie podejście do rozmów mogących zejść na poziom emocjonalny
Jaki ma być wynik rozmowy?
W jaki sposób przygotować się do rozmowy dyscyplinującej?
W jaki sposób powinna przebiegać rozmowa dyscyplinująca?
Jak przekazywać informacje o konsekwencjach?
Dlaczego przysłowiowa „kanapka“ tu nie zadziała?
Zmiana zachowań niepożądanych – procedura 6 kroków
Gdzie szczegolnie mocno menedżer powinien zaznaczac granice?
Koniec rozmowy i co dalej?

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy oceniającej wg wcześniej ustalonego schematu i przy wykorzystaniu zaleceń

ROZMOWA KOMPETENCYJNA – W JAKI SPOSÓB ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKIEM O JEGO ROZWOJU

Jak wzmacniać potencjał?

Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
Jak przygotować się do rozmowy kompetencyjnej?
Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy kompetencyjnej

ROZMOWA MOTYWUJĄCA

W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

Co jest ważne dla Twoich ludzi?
Jaki mają systemy wartości; na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
Kroki udzielanie feedbacku motywującego

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy motywującej

DOBRE PRAKTYKI MENEDŻERSKIE POSTĘPOWANIA PO ROZMOWACH

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek





Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.



Maciej Zarembski

Certyfikowany Coach Rozwoju z międzynarodową akredytacją International Coach Federation. Uzyskał stopień Erickson Professional Coach jako absolwent Erickson College Institute. W modelu coachingu pracuje z klientem indywidualnie, jak również z zespołami handlowymi, menedżerskimi, zarządami firm. Specjalizuje się w coachingu skoncentrowanym na najlepsze rozwiązania w koncepcji Miltona Ericksona; Trener Psychospołeczny, trener procesowy; projektuje i wdraża modele rozwoju kompetencji handlowych, menedżerskich, przywódczych w organizacjach. Prowadzi treningi rozwojowe, warsztaty i szkolenia biznesowe z zakresów takich jak kompetencje menedżerskie, diagnoza kompetencji, procesy i trendy w rekrutacji. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą (procesy, planowanie). Z wykształcenia psycholog o specjalizacji klinicznej; także absolwent stosunków międzynarodowych, specjalność handel międzynarodowy.

Koszt i warunki udziału

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Trudne rozmowy menedżerskie Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądana zmianę