Szkolenie: Trudne rozmowy menedżerskie Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądaną zmianę

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-menedzerskiewykorzystaj-najskuteczniejsze-i-najszybciej-dzialajace-narzedzie-wprowadzajace-pozadana-zmiane-69045

Informacje o szkoleniu

  • Trudne rozmowy menedżerskie Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądaną zmianę


    ID szkolenia: 69045
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    -
    -
    -
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24-25.08.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00-16:00, 9:00-16:00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz że 85% menedżerów odczuwa strach przed indywidualnymi rozmowami ze swoimi podwładnymi? Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile…. o ile zostanie przygotowana i przeprowadzona DOBRZE!

To właśnie trudne rozmowy są najbardziej rozwijające, to tutaj często zostaje podjęta decyzja o przekroczeniu granicy komfortu, rodzi się wewnętrzna motywacja i rozpoczyna się proces zmiany.

Zadbaj by w Twojej firmie menedżerowie wykorzystywali to najprostsze i najskuteczniejsze narzędzie wpływania na efektywność.

Szkolenie skierowane jest do:

Kadry zarządzającej
Menedżerów
Kierowników zespołów
Kierowników projektów
HR managerów

Program szkolenia:

DZIEŃ I.

9.30- 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

PRZYGOTOWANIE DO ROZMÓW I. - OKREŚLANIE STOPNIA WYKORZYSTANIA POTENCJAŁU

Klasyka przygotowania do rozmów poprzez diagnozę etapu rozwoju pracownika, kompetencji i zaangażowania

Cykl motywacji – ile trwa i na jakim etapie znajduje się pracownik?
Diagnoza poziomu kompetencji i zaangażowania
„Mocne osobowości” z wyznaczonymi celami na granicy komfortu - jak prowadzić benchmark pożądanych postaw?
Kiedy pracownik znajduje się na kilku etapach?
W jakich sytuacjach pracownik może ponownie znaleźć się w danym etapie?
Problemy z pracownikiem? A może źle zdiagnozowany etap i źle zastosowany styl zarządzania?

Ćwiczenie – przygotowanie celów, zakresu rozmowy pod kątem stopnia wykorzystania potencjału danego pracownika

PRZYGOTOWANIE DO TRUDNYCH ROZMÓW II. CO OD KOGO CHCĘ, NA KOGO ILE CZASU MOGĘ POŚWIĘCIĆ, GDZIE KOŃCZA SIĘ GRANICE, WSTĘPNA OCENA PRZYSZŁOŚCI WSPÓŁPRACY, Z KIM JAKĄ ROZMOWĘ

Z kim, na jaka udać się rozmowę i jaką energię chcę przekazać?

Z kim rozmowy będą trudne i dlaczego?
Strach przed rozmową z pracownikiem i dlaczego taka rozmowa jest najlepsza?
Style zarządzania w zależności od gotowości podwładnego - generalna reguła dobrze sprawdzająca się w praktyce
Zarządzanie pracownikiem który pokonuje etapy w „odstępstwie od reguły”
Co robić kiedy naszego pracownika dopada regresja – co robić kiedy pracownik cofa się w pokonywaniu kolejnych etapów?
Kiedy kierujemy pracownikiem dwiema metodami równocześnie?
Odstępstwa od reguły i „nietypowi podwładni” – komu poświęcać ile czasu?

TRUDNA ROZMOWA OCENIAJĄCA

Żelazne zasady rozmów oceniających bez względu na istniejący system ocen

Kluczowe zasady prowadzenia rozmów oceniających
Dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera?
Jakie są cele rozmów oceniających?
Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompentencje?
Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?
Jaką dać przestrzeń pracownikowi podczas rozmowy i jak przekazać budującą energię?

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy oceniającej wg wcześniej ustalonego schematu i przy wykorzystaniu zaleceń

16.00 Zakończenie pierwszego dnia zajęć

DZIEŃ II.

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

TRUDNA ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA – ROZMOWA Z NAJWIĘKSZYM POTENCJAŁEM ROZWIJAJĄCYM?

Rozmowa najtrudniejsza, najskuteczniejsza i najszybciej mogąca wprowadzić zmiany zachowań pracowników

Jak prowadzą rozmowy menedżerowie, od których najwięcej mozna się nauczyć? Profesjonalne, menedżerskie podejście do rozmów mogących zejść na poziom emocjonalny
Jaki ma być wynik rozmowy?
W jaki sposób przygotować się do rozmowy dyscyplinującej?
W jaki sposób powinna przebiegać rozmowa dyscyplinująca?
Jak przekazywać informacje o konsekwencjach?
Dlaczego przysłowiowa „kanapka“ tu nie zadziała?
Zmiana zachowań niepożądanych – procedura 6 kroków
Gdzie szczególnie mocno menedżer powinien zaznaczac granice?
Koniec rozmowy i co dalej?

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy oceniającej wg wcześniej ustalonego schematu i przy wykorzystaniu zaleceń

ROZMOWA KOMPETENCYJNA – W JAKI SPOSÓB ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKIEM O JEGO ROZWOJU

Jak wzmacniać potencjał?

Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
Jakich kompetencji twardych i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
Jak przygotować się do rozmowy kompetencyjnej?
Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy kompetencyjnej

ROZMOWA MOTYWUJĄCA

W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

Co jest ważne dla Twoich ludzi?
Jaki mają system wartości; na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
Kroki udzielania feedbacku motywującego

Ćwiczenia – prowadzenie rozmowy motywującej

DOBRE PRAKTYKI MENEDŻERSKIE POSTĘPOWANIA PO ROZMOWACH

16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek





Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1470 - zgłoszenie do 31.07.2017 - 1470 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 01.08.2017 - 1870 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Trudne rozmowy menedżerskie Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądaną zmianę