Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-na-produkcji-z-elementami-inteligencji-emocjonalnej-trening-kompetencyjny-lider-brygadzista-mistrz-kierownik-73665-id453

Informacje o szkoleniu

  • Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik


    ID szkolenia: 73665
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Produkcja Umiejętności osobiste Zarządzanie Przemysł, produkcja
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Zakopane
    Godziny zajęć (czas trwania):
    pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Organizacje stają przed nowymi wyzwaniami związanymi z coraz trudniejszymi warunkami na rynku pracy, rosnącymi wymaganiami ilościowymi i jakościowymi oraz zmiennością procesów. Czynniki te wymuszają na szefach wzmocnienie swoich kompetencji w zakresie sprawnego komunikowania się z pracownikami, lepszym rozumieniem emocji własnych i osób współpracujących oraz dobrym radzeniem sobie z presją w przypadku funkcjonowania w trudnych sytuacjach.

Pracownik ma świadomość wzrastania swojej ważności w organizacji i coraz częściej to manifestuje poprzez bezpośrednie wyrażane swoich opinii, odmowę wykonania polecenia jak również braku zaangażowania się w dodatkowe procesy. Menedżerowie w przypadku takich sytuacji coraz częściej stosują rozwiązania siłowe, które skutkują wzrostem sytuacji konfliktowych, obniżeniem satysfakcji z pracy, wzrostem rotacji oraz spadkiem wydajności. Na dzień dzisiejszy coraz mniej pracowników nie hamuje się poprzez lęk o utratę pracy i nie boi się manifestować swoich opinii na temat współpracy z szefem jak również działań organizacji.
Mamy teraz dwie strony, które żeby realizować w sposób sprawny wspólne cele potrzebują się dogadać.

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji liderskich, które pozwolą na wsparcie menedżera w poniższych kompetencjach:

-rozumienie wpływu komunikacji na sprawne funkcjonowanie w organizacji,
-sprawne funkcjonowanie w sytuacjach konfliktowych,
-efektywne prowadzenie spotkań roboczych i zarządzanie energią grupy,
-wzrost odwagi menedżerskiej do komunikowania trudnych informacji/decyzji,
-zamienianie negatywnej energii rozmówcy w siłę do dalszego działania,
-lepsze rozumienie psychologii konfliktu, jego źródeł i czynników podsycających go,
-rola szefa w sterowaniu konfliktami,
-sprawne utrzymywanie nerwów na wodzy w przypadku sytuacji trudnych,
-rzetelne rozumienie funkcjonowania siebie w sytuacjach nadmiernych emocji, rozwój inteligencji emocjonalnej w obszarach rozumienia źródeł emocji własnych i rozmówcy.

Podczas warsztatu skupiamy się na trzech obszarach rozwojowych:
1. Sprawna komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów.
2. Rozwój inteligencji emocjonalnej niezbędnej do funkcjonowania w trudnych sytuacjach.
3. Radzenie sobie w przypadku postaw agresywnych ze strony pracowników.

Szkolenie skierowane jest do:

Menadżerowie średniego i niższego szczebla produkcyjnego.

Program szkolenia:

  • Co powinniśmy wiedzieć o komunikacji:

  • Aksjomaty komunikacji.
  • Najczęstsze błędy w komunikacji.
  • W jaki sposób słuchamy i mówimy.
  • Bariery komunikacyjne.
  • Efektywne prowadzenie spotkań roboczych/prezentacji:

  • Przygotowanie do spotkania/prezentacji.
  • Zarządzanie energią grupy.
  • Reakcja na przerywanie, przeszkadzanie, obśmiewanie.
  • Komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów:

  • Problem to problem czy zasób do rozwoju pracownika/organizacji.
    • Psychologia problemu – czym jest problem dla szefa a czym dla pracownika.
    • Blokady w mówieniu o problemach.
    • Przełamywanie bariery w mówieniu o problemach.
  • Komunikacja nastawiona na rozwiązywanie problemów.
  • Radzenie sobie z postawami agresywnymi u pracowników/rozmówców:

  • Przyczyny agresji.
  • Metody pracy z osobami agresywnymi.
  • Psychologia konfliktu:

  • Główne czynniki wywołujące konflikt – pracownik, szef, organizacja. Jak zdiagnozować.
  • Jak radzić sobie z konfliktem w zespole.
  • Trudne rozmowy z pracownikami:

  • Metody/sposoby rozmów oceniających/motywujących/korygujących pracownikami, żeby pracownika rozwijała a nie blokowała?
  • Praca z zwaśnionymi pracownikami.
  • Inteligencja emocjonalna:

  • Podstawy inteligencji emocjonalnej.
    • Czym jest inteligencja emocjonalna.
    • Rozpoznawanie emocji u siebie i innych.
  • Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej podczas trudnych rozmów z pracownikami.
    • Rozwijanie asertywnego zachowania się podczas trudnych rozmów z pracownikami.
    • Radzenie sobie z negatywnymi komunikatami.

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik