Szkolenie

Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik

O szkoleniu

Organizacje stają przed nowymi wyzwaniami związanymi z coraz trudniejszymi warunkami na rynku pracy, rosnącymi wymaganiami ilościowymi i jakościowymi oraz zmiennością procesów. Czynniki te wymuszają na szefach wzmocnienie swoich kompetencji w zakresie sprawnego komunikowania się z pracownikami, lepszym rozumieniem emocji własnych i osób współpracujących oraz dobrym radzeniem sobie z presją w przypadku funkcjonowania w trudnych sytuacjach.

Pracownik ma świadomość wzrastania swojej ważności w organizacji i coraz częściej to manifestuje poprzez bezpośrednie wyrażane swoich opinii, odmowę wykonania polecenia jak również braku zaangażowania się w dodatkowe procesy. Menedżerowie w przypadku takich sytuacji coraz częściej stosują rozwiązania siłowe, które skutkują wzrostem sytuacji konfliktowych, obniżeniem satysfakcji z pracy, wzrostem rotacji oraz spadkiem wydajności. Na dzień dzisiejszy coraz mniej pracowników nie hamuje się poprzez lęk o utratę pracy i nie boi się manifestować swoich opinii na temat współpracy z szefem jak również działań organizacji.
Mamy teraz dwie strony, które żeby realizować w sposób sprawny wspólne cele potrzebują się dogadać.
Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji liderskich, które pozwolą na wsparcie menedżera w poniższych kompetencjach:

  • rozumienie wpływu komunikacji na sprawne funkcjonowanie w organizacji,
  • sprawne funkcjonowanie w sytuacjach konfliktowych,
  • efektywne prowadzenie spotkań roboczych i zarządzanie energią grupy,
  • wzrost odwagi menedżerskiej do komunikowania trudnych informacji/decyzji,
  • zamienianie negatywnej energii rozmówcy w siłę do dalszego działania,
  • lepsze rozumienie psychologii konfliktu, jego źródeł i czynników podsycających go,
  • rola szefa w sterowaniu konfliktami,
  • sprawne utrzymywanie nerwów na wodzy w przypadku sytuacji trudnych,
  • rzetelne rozumienie funkcjonowania siebie w sytuacjach nadmiernych emocji, rozwój inteligencji emocjonalnej w obszarach rozumienia źródeł emocji własnych i rozmówcy.

Podczas warsztatu skupiamy się na trzech obszarach rozwojowych:
1. Sprawna komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów.
2. Rozwój inteligencji emocjonalnej niezbędnej do funkcjonowania w trudnych sytuacjach.
3. Radzenie sobie w przypadku postaw agresywnych ze strony pracowników.

Kto powinien wziąć udział?

Menadżerowie średniego i niższego szczebla produkcyjnego.

Program szkolenia

Co powinniśmy wiedzieć o komunikacji:

  • Aksjomaty komunikacji.
  • Najczęstsze błędy w komunikacji.
  • W jaki sposób słuchamy i mówimy.
  • Bariery komunikacyjne.

Efektywne prowadzenie spotkań roboczych/prezentacji:

  • Przygotowanie do spotkania/prezentacji.
  • Zarządzanie energią grupy.
  • Reakcja na przerywanie, przeszkadzanie, obśmiewanie.

Komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów:

  • Problem to problem czy zasób do rozwoju pracownika/organizacji.
    • Psychologia problemu – czym jest problem dla szefa a czym dla pracownika.
    • Blokady w mówieniu o problemach.
    • Przełamywanie bariery w mówieniu o problemach.
  • Komunikacja nastawiona na rozwiązywanie problemów.

Radzenie sobie z postawami agresywnymi u pracowników/rozmówców:

  • Przyczyny agresji.
  • Metody pracy z osobami agresywnymi.

Psychologia konfliktu:

  • Główne czynniki wywołujące konflikt – pracownik, szef, organizacja. Jak zdiagnozować.
  • Jak radzić sobie z konfliktem w zespole.

Trudne rozmowy z pracownikami:

  • Metody/sposoby rozmów oceniających/motywujących/korygujących pracownikami, żeby pracownika rozwijała a nie blokowała?
  • Praca z zwaśnionymi pracownikami.

Inteligencja emocjonalna:

  • Podstawy inteligencji emocjonalnej.
    • Czym jest inteligencja emocjonalna.
    • Rozpoznawanie emocji u siebie i innych.
  • Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej podczas trudnych rozmów z pracownikami.
    • Rozwijanie asertywnego zachowania się podczas trudnych rozmów z pracownikami.
    • Radzenie sobie z negatywnymi komunikatami.

Czas trwania

pierwszy dzień: 10:00 – 17:00
drugi dzień: 9:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Wrocław 16 - 17 listopada 2021
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 grudnia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 24 - 25 stycznia 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 22 - 23 marca 2022
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 maja 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 7 - 8 czerwca 2022
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1348,30 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!