Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-sytuacje-i-konflikty-jak-przeciwdzialac-wykrywac-symptomy-oraz-skutecznie-sie-porozumiewac-73501-id453

Informacje o szkoleniu

  • Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak przeciwdziałać, wykrywać symptomy oraz skutecznie się porozumiewać


    ID szkolenia: 73501
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Wrocław
    Godziny zajęć (czas trwania):
    pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podstawowym celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.

Cele szczegółowe szkolenia:

-Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.
-Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
-Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.
-Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.
-Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.

Szkolenie skierowane jest do:

Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Program szkolenia:

  • CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi
  • W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili
  • CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?

  • „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
  • „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?
  • INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?

  • Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
  • Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
  • Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
  • TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ

  • Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych
  • Różnice wynikające z negatywnych nastawień
  • Różnice wynikające z różnych wartości
  • Różnice tkwiące w strukturze sytuacji
  • Różnice wynikające z różnych interesów
  • Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?
  • TYPY ROZMÓWCÓW

  • W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?
  • JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
  • Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”
  • Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia

  • Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak przeciwdziałać, wykrywać symptomy oraz skutecznie się porozumiewać