Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak przeciwdziałać, wykrywać symptomy oraz skutecznie się porozumiewać

O szkoleniu

Podstawowym celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.
  • Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
  • Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.
  • Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.
  • Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.
Kto powinien wziąć udział?

Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Program szkolenia

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi

W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?

  • „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
  • „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?

INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?

  • Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
  • Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
  • Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
  • Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?

TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ

  • Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych
  • Różnice wynikające z negatywnych nastawień
  • Różnice wynikające z różnych wartości
  • Różnice tkwiące w strukturze sytuacji
  • Różnice wynikające z różnych interesów
  • Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?

TYPY ROZMÓWCÓW

  • W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?

JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
  • Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”

Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia

Czas trwania

pierwszy dzień: 10:00–17:00,
drugi dzień: 9:00–16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Zakopane

woj. małopolskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 445
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 490 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa
ul. Jerzego Bajana 31D
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa ul. Jerzego Bajana 31D
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!