Szkolenie

Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak przeciwdziałać, wykrywać symptomy oraz skutecznie się porozumiewać

O szkoleniu

Podstawowym celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.

Cele szczegółowe szkolenia:

-Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.
-Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
-Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.
-Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.
-Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.
Kto powinien wziąć udział?

Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Program szkolenia

  • CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi
  • W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili
  • CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?

  • „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
  • „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?
  • INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?

  • Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
  • Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
  • Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
  • TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ

  • Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych
  • Różnice wynikające z negatywnych nastawień
  • Różnice wynikające z różnych wartości
  • Różnice tkwiące w strukturze sytuacji
  • Różnice wynikające z różnych interesów
  • Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?
  • TYPY ROZMÓWCÓW

  • W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?
  • JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
  • Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”
  • Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia

  • Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Wrocław 10 - 11 grudnia 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 października 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 24 - 25 sierpnia 2020
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 6 - 7 lipca 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!