Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/trudne-rozmowy-sytuacje-i-konflikty-jak-skutecznie-sie-porozumiewac-w-kryzysie-73482-id453

Informacje o szkoleniu

  • Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie


    ID szkolenia: 73482
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

    Uczestniczysz w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie, będąc jednocześnie w dowolnym miejscu. W czasie szkolenia korzystasz ze swojego komputera z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do Internetu. Przez cały czas szkolenia masz kontakt z trenerem i innymi uczestnikami poprzez specjalny program online, do którego dostęp dostajesz od nas mailowo przed szkoleniem. Bierzesz aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + udostępniane pliki do edycji), ćwiczysz w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi. Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia trener przesyła Ci elektronicznie w postaci plików.
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Czas trwania 2 x 90 minut:

    08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
    09:00 – 10:30 Zajęcia
    10:30 – 11:00 przerwa
    11:00 – 12:30 Zajęcia
    12:30 – 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

To szkolenie, bez wychodzenia z pracy lub z domu, pozwoli Państwu na uczestnictwo w pełnowartościowych warsztatach i spotkaniach. Nie są to webinary ani filmiki, podczas których odtwarzane są masowo wcześniej nagrane treści. To pełnowartościowe szkolenie z udziałem Trenera “na żywo”. Zapewniamy pełną interakcję, optymalną wymianę kompetencji – wiedzy, umiejętności i postaw. Uczymy, reagując na bieżąco na potrzeby Uczestników naszych szkoleń. Do każdego szkolenia, każdy jego Uczestnik otrzymuje przesyłane elektronicznie materiały szkoleniowe a po jego ukończeniu, pisemny certyfikat ukończenia szkolenia.

Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.

Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:

-budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
-wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
-stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
-umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
-efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, zwłaszcza w trudnej sytuacji,
-poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
-tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
-skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.

Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi jak:

-wzmocnić siebie czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
-kulturalnie i skutecznie modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
-przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
-efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
-wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe, w tym uważne słuchanie i feed back
-być pomocnym w wyznaczonym zakresie

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 8 osób.

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy poczucie, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą skutecznością.

Program szkolenia:

  •  Wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy
  • Podstawowe umiejętności komunikacyjne w trudnych lub konfliktowych sytuacjach

  • Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
  • Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
  • Umiejętności porozumiewania się i budowania długotrwałych relacji opartych na szacunku i konkretach

  • Czy Klienci wewnętrzni lub zewnętrzni są dla mnie ,,trudni” czy trudna jest sytuacja i dlaczego tak się dzieje
  • Techniki dowartościowania rozmówcy – w jakich sytuacjach są przydatne i jak to zrobić (m.in. parafraza, dojaśnianie, docenianie)
  • Magia słów i zwrotów czyli co naprawdę słyszy Twój rozmówca a chciałbyś, żeby usłyszał?
  • Podsumowanie warsztatów                  

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią
  •  
  • Trudne sytuacje i konflikty – złote zasady komunikacji, która buduje porozumienie i zaufanie zamiast rujnować (m.in. cel komunikacji, odpowiedzialność za efekt, słowa-zabójcy i słowa-przyjaciele)
  • Słucham ale czy słyszę – trening kompetencji

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 450 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie