Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie
O szkoleniu
Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.
Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:
- budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
- wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
- stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
- umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
- efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, zwłaszcza w trudnej sytuacji,
- poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
- tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
-skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i - utrzymaniu pozytywnego kontaktu.
Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi jak:
- wzmocnić siebie czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
- kulturalnie i skutecznie modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
- przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
- efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
- wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe, w tym uważne słuchanie i feed back
- być pomocnym w wyznaczonym zakresie
Osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy poczucie, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą skutecznością.
Program szkolenia
Wstęp
- Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
- Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
- Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy
Podstawowe umiejętności komunikacyjne w trudnych lub konfliktowych sytuacjach
- Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
- Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
- Trudne sytuacje i konflikty – złote zasady komunikacji, która buduje porozumienie i zaufanie zamiast rujnować (m.in. cel komunikacji, odpowiedzialność za efekt, słowa-zabójcy i słowa-przyjaciele)
- Słucham ale czy słyszę – trening kompetencji
Umiejętności porozumiewania się i budowania długotrwałych relacji opartych na szacunku i konkretach
- Czy Klienci wewnętrzni lub zewnętrzni są dla mnie ,,trudni” czy trudna jest sytuacja i dlaczego tak się dzieje
- Techniki dowartościowania rozmówcy – w jakich sytuacjach są przydatne i jak to zrobić (m.in. parafraza, dojaśnianie, docenianie)
- Magia słów i zwrotów czyli co naprawdę słyszy Twój rozmówca a chciałbyś, żeby usłyszał?
Podsumowanie warsztatów
- ewaluacja
- konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią
Prelegenci


trener Effect Group
Weź udział
- dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
