Szkolenie

Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie

O szkoleniu

To szkolenie, bez wychodzenia z pracy lub z domu, pozwoli Państwu na uczestnictwo w pełnowartościowych warsztatach i spotkaniach. Nie są to webinary ani filmiki, podczas których odtwarzane są masowo wcześniej nagrane treści. To pełnowartościowe szkolenie z udziałem Trenera “na żywo”. Zapewniamy pełną interakcję, optymalną wymianę kompetencji – wiedzy, umiejętności i postaw. Uczymy, reagując na bieżąco na potrzeby Uczestników naszych szkoleń. Do każdego szkolenia, każdy jego Uczestnik otrzymuje przesyłane elektronicznie materiały szkoleniowe a po jego ukończeniu, pisemny certyfikat ukończenia szkolenia.

Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.
Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:

  • budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
  • wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
  • stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
  • umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
  • efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, zwłaszcza w trudnej sytuacji,
  • poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
  • tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
  • skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.

Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi jak:

  • wzmocnić siebie, czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
  • kulturalnie i skutecznie modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
  • przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
  • efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
  • wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe, w tym uważne słuchanie i feed back
  • być pomocnym w wyznaczonym zakresie
Kto powinien wziąć udział?

Osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy poczucie, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą skutecznością.

Program szkolenia

Wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

Podstawowe umiejętności komunikacyjne w trudnych lub konfliktowych sytuacjach

  • Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji, czyli jak przestać obwiniać innych?
  • Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
  • Trudne sytuacje i konflikty – złote zasady komunikacji, która buduje porozumienie i zaufanie zamiast rujnować (m.in. cel komunikacji, odpowiedzialność za efekt, słowa-zabójcy i słowa-przyjaciele)
  • Słucham, ale czy słyszę – trening kompetencji

Umiejętności porozumiewania się i budowania długotrwałych relacji opartych na szacunku i konkretach

  • Czy Klienci wewnętrzni lub zewnętrzni są dla mnie ,,trudni” czy trudna jest sytuacja i dlaczego tak się dzieje
  • Techniki dowartościowania rozmówcy – w jakich sytuacjach są przydatne i jak to zrobić (m.in. parafraza, dojaśnianie, docenianie)
  • Magia słów i zwrotów, czyli co naprawdę słyszy Twój rozmówca a chciałbyś, żeby usłyszał?

Podsumowanie warsztatów                  

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią

Czas trwania

8:45-14:00

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Online 5 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Online 16 lipca 2021

Zapisz się

Szkolenie online
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
533,50 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!