Szkolenie

Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się

O szkoleniu

Podstawowym celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.



Cele szczegółowe szkolenia:

· Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.

· Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.

· Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.

· Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.

· Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.
Kto powinien wziąć udział?
Warsztat skierowany jest do:

· Wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej

Program szkolenia

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

· Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi

· W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie

· Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi



W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

· Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?

· Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?

· Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili



CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?

· „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?

· „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?



INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?

· Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?

· Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?

· Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?

· Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?



TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ

· Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych

· Różnice wynikające z negatywnych nastawień

· Różnice wynikające z różnych wartości

· Różnice tkwiące w strukturze sytuacji

· Różnice wynikające z różnych interesów

· Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?



TYPY ROZMÓWCÓW

· W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?



JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

· Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?

· Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?

· Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”





Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia


Metody szkoleniowe

zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:

Ø Dyskusje.

Ø Praca w grupach.

Ø Testy autodiagnostyczne

Ø Scenki z wykorzystaniem kamery

Ø Case studies

Czas trwania

10-17
9-16

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 listopada 2012
hotel

Warszawa

do ustalenia

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23 % vat
1290 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!