O szkoleniu
Podstawowym celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.
Cele szczegółowe szkolenia:
· Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.
· Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
· Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.
· Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.
· Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.
Cele szczegółowe szkolenia:
· Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.
· Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
· Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.
· Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.
· Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.
Kto powinien wziąć udział?
Warsztat skierowany jest do:
· Wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej
· Wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej
Program szkolenia
CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?
· Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
· W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
· Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi
W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?
· Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
· Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
· Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili
CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?
· „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
· „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?
INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?
· Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
· Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
· Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
· Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?
TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ
· Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych
· Różnice wynikające z negatywnych nastawień
· Różnice wynikające z różnych wartości
· Różnice tkwiące w strukturze sytuacji
· Różnice wynikające z różnych interesów
· Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?
TYPY ROZMÓWCÓW
· W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?
JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?
· Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
· Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
· Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”
Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia
Metody szkoleniowe
zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:
Ø Dyskusje.
Ø Praca w grupach.
Ø Testy autodiagnostyczne
Ø Scenki z wykorzystaniem kamery
Ø Case studies
· Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
· W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
· Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi
W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?
· Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
· Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
· Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili
CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?
· „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
· „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?
INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?
· Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
· Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
· Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
· Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?
TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ
· Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych
· Różnice wynikające z negatywnych nastawień
· Różnice wynikające z różnych wartości
· Różnice tkwiące w strukturze sytuacji
· Różnice wynikające z różnych interesów
· Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?
TYPY ROZMÓWCÓW
· W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?
JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?
· Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
· Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
· Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”
Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia
Metody szkoleniowe
zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:
Ø Dyskusje.
Ø Praca w grupach.
Ø Testy autodiagnostyczne
Ø Scenki z wykorzystaniem kamery
Ø Case studies
Czas trwania
10-17
9-16
9-16
Prelegenci

trener Effect Group
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł + 23 % vat
1 290
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu
faktura po szkoleniu
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16