O szkoleniu
Innowacyjność i zwiększenie satysfakcji klientów w zakresie budowania doświadczeń i wartości w kontakcie z naszym produktem, czy usługą to kluczowe obszary rozwoju i działań organizacji. Pierwszym krokiem, aby to osiągnąć w organizacji jest kreatywne myślenie pracowników. Pozwoli to sprawniej, bardziej elastycznie i z otwartością patrzeć na zadania w codziennej pracy, jak i w poszukiwaniu nowych pomysłów.
Dodatkowo trening kreatywności to po prostu dobra zabawa.
Szkolenie polecane wszystkim, którzy chcieliby rozwinąć umiejętności z zakresie radzenie sobie z trudnymisytuacjami, handlowcy, kierownicy, menadżerowie , dyrektorzy każdego szczegbla zarządzania oraz pracownicykażdego działu.
Uczestnicy szkolenia:
- Zgłębiając obszar kreatywnego myślenia będą potrafili odrzucić utarte schematy i otworzyć się na innowacyjne rozwiązania.
- Dzięki poznanym metodom nauczą się generować nowe pomysły.
- Korzystając z nowopoznanych technik rozwiną wyobraźnię i nauczą się nią posługiwać.
- Indywidualnie i grupowo przećwiczą umiejętność tworzenia różnorodnych idei.
Program szkolenia
PROGRAM
1. Wprowadzenie do analizy problemów
· Filmowe studium przypadku – definicja problemu.
· Kiedy warto analizować problem?
· Metody analizy na przykładzie metody 5 WHY.
· 7 kroków problem solving, jako narzędzie pracy z problemami biznesowymi.
· Praktyka analizy problemów.
2. Sytuacje konfliktowe
· Rodzaje konfliktów
· Koło moora
· Style rozwiązywania konfliktów
· Rywalizacja czy współpraca?
· Rozmowy w sytuacjach trudnych .
3. Trening rozwiązywania sytuacji trudnych
· Wyzwalanie osobistego potencjału.
· Jak rozwiązywać spory i problemy na co dzień.
· Mój osobisty plan działań.
4. Metody twórczego rozwiazywania problemów
· Ogólne zasady pracy twórczej nad problemem.
· Burza mózgów.
· Strategia Walta Disneya.
· Słynne kapelusze De Bono.
5. Trening wybranych metod z wykorzystaniem realnych problemów uczestników.
6. Czy jesteśmy decyzyjni?
· Proces podejmowania decyzji.
· Cztery style podejmowania decyzji.
· Korzyści poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań.
7. Ocena i wybór rozwiązania
· Technika porównywania parami.
· Drzewa decyzyjne.
· Okno konsekwencji.
8. Zaplanowanie działań wdrożeniowych
· Moje działania twórcze – jak je wzmacniać?
· Nasza firma – jak wdrożymy twórcze działania?
· Indywidualny plan rozwoju.
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
TERMINY AKTUALNYCH SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego.
Czas trwania
Prelegenci

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG
Zapisz się
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje z trenerem
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
NR konta: ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia lub nr otrzymanej faktury. Osoby prywatne-płatność tylko przed szkoleniem. Zgłaszam udział na powyższe szkolenie zgodnie i akceptuję Regulamin szkoleń.
Napisz do nas
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
