Trudne sytuacje menedżerskie

O szkoleniu

Nowoczesne i świadome przywództwo nie odnosi się jedynie do praktyk związanych z zarządzaniem zespołem, ale także dbałości o dobrostan kadry zarządzającej, szczególnie w takich obszarach jak zarządzanie swoją energią osobistą, zapanowanie nad negatywnymi emocjami i przekonaniami, optymalizacja napięcia i stresu czy profilaktyka w kierunku wypalenia zawodowego. Dopiero, gdy menedżer zadba o siebie, ma siłę i energię do tego, aby towarzyszyć w procesach rozwojowych swoim współpracownikom.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
Kto powinien wziąć udział?

- menadżerowie

- liderzy

- kadra kierownicza

Program szkolenia

 Diagnostyka trudnych sytuacji menedżerskich

 

  • Subiektywne i obiektywne oblicza sporów i konfliktów

  • Zarządzanie emocjami własnymi i zespołu w trudnych sytuacjach menedżerskich

  • 7 kroków zarządzania emocjami. Jak nie pozwolić, aby emocje wzięły górę?

 

Asertywność menedżerska

 

  • Założenia i filozofia asertywnej komunikacji

  • Asertywność a agresja i uległość

  • Techniki asertywności: prośba, odmowa, komunikat Ja, asertywne wyrażanie sprzeciwu

  • NVC, czyli założenia komunikacji bez przemocy

 

Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas egzekwowania zadań oraz udzielania informacji zwrotnych

 

  • Zaprzeczanie faktom

  • Usprawiedliwianie się
    • Zewnętrzne przyczyny
    • Wewnętrzne przyczyny

  • Agresywne reakcje

  • Lekceważenie przełożonego

  • Bierne reakcje

  • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną, tj. niezgadzaniem się z treścią informacji zwrotnej

 

Konflikt w zespole i sposoby radzenia sobie z konfliktem

 

  • Rodzaje konfliktów

  • Etapy powstawania sytuacji konfliktowej

  • Skrypty działania w sytuacji konfliktowe (rywalizacja, unikanie, uleganie, kompromis i współpraca)

  • Eskalacja i deeskalzacja sporów

  • Konflikty na różnych płaszczyznach: menedżer – zespół, pracownik – pracownik, menedżer – pracownik

 

Poligon radzenia sobie z sytuacją konfliktową

 

  • Niezgoda z oceną

  • Manipulacja

  • Agresja

  • Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie

  • Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół

  • Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje

  • Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać

  • Rozmowa z pracownikiem rywalizującym z menedżerem

  • Rozmowa z pracownikiem, który ma złe relacje z zespołem

  • Rozmowa tzw. ostatniej szansy z pracownikiem

 

Symulacje trudnych rozmów z pracownikami w formule Quick Wins

 

Podsumowanie szkolenia

 

  • Wnioski i pytania Uczestników

  • Przygotowanie action planu

 

Czas trwania

2 dni (2x6h)

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa
Pszenickiego 5
woj. mazowieckie
Certes sp. Z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą świadczącą usługi z zakresu szkoleń, również dofinansowywanych przez unię europejską, coachingu oraz organizacji imprez integracyjnych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Słowo "Certes" ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa Pszenickiego 5
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!