O szkoleniu
Nowoczesne i świadome przywództwo nie odnosi się jedynie do praktyk związanych z zarządzaniem zespołem, ale także dbałości o dobrostan kadry zarządzającej, szczególnie w takich obszarach jak zarządzanie swoją energią osobistą, zapanowanie nad negatywnymi emocjami i przekonaniami, optymalizacja napięcia i stresu czy profilaktyka w kierunku wypalenia zawodowego. Dopiero, gdy menedżer zadba o siebie, ma siłę i energię do tego, aby towarzyszyć w procesach rozwojowych swoim współpracownikom.
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
- menadżerowie
- liderzy
- kadra kierownicza
Program szkolenia
Diagnostyka trudnych sytuacji menedżerskich
-
Subiektywne i obiektywne oblicza sporów i konfliktów
-
Zarządzanie emocjami własnymi i zespołu w trudnych sytuacjach menedżerskich
-
7 kroków zarządzania emocjami. Jak nie pozwolić, aby emocje wzięły górę?
Asertywność menedżerska
-
Założenia i filozofia asertywnej komunikacji
-
Asertywność a agresja i uległość
-
Techniki asertywności: prośba, odmowa, komunikat Ja, asertywne wyrażanie sprzeciwu
-
NVC, czyli założenia komunikacji bez przemocy
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas egzekwowania zadań oraz udzielania informacji zwrotnych
-
Zaprzeczanie faktom
-
Usprawiedliwianie się
• Zewnętrzne przyczyny
• Wewnętrzne przyczyny -
Agresywne reakcje
-
Lekceważenie przełożonego
-
Bierne reakcje
-
Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną, tj. niezgadzaniem się z treścią informacji zwrotnej
Konflikt w zespole i sposoby radzenia sobie z konfliktem
-
Rodzaje konfliktów
-
Etapy powstawania sytuacji konfliktowej
-
Skrypty działania w sytuacji konfliktowe (rywalizacja, unikanie, uleganie, kompromis i współpraca)
-
Eskalacja i deeskalzacja sporów
-
Konflikty na różnych płaszczyznach: menedżer – zespół, pracownik – pracownik, menedżer – pracownik
Poligon radzenia sobie z sytuacją konfliktową
-
Niezgoda z oceną
-
Manipulacja
-
Agresja
-
Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie
-
Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół
-
Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje
-
Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać
-
Rozmowa z pracownikiem rywalizującym z menedżerem
-
Rozmowa z pracownikiem, który ma złe relacje z zespołem
-
Rozmowa tzw. ostatniej szansy z pracownikiem
Symulacje trudnych rozmów z pracownikami w formule Quick Wins
Podsumowanie szkolenia
-
Wnioski i pytania Uczestników
-
Przygotowanie action planu
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
