O szkoleniu
Szkolenie "Trudne sytuacje w pracy menedżera" powstało z myślą o osobach, dla których pewne zadania menedżerskie są wyzwaniem i które poszukują możliwości pracy nad nimi w bezpiecznych warunkach. Jest to też miejsce na wymianę doświadczeń, co pomaga w spojrzeniu na każde zagadnienie z szerszej perspektywy. Dodatkowo trener, który posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dobrymi praktykami w tym obszarze.
Celem szkolenia jest:
poznanie znaczenia dostosowywania stylu zarządzania w zależności od osoby i sytuacji,
poznanie kluczowych aspektów budowania pozytywnej i profesjonalnej relacji z zespołem,
przećwiczenie technik aktywnego słuchania i informacji zwrotnej,
poznanie technik zarządzania konfliktem,
zmapowanie trudnych sytuacji we współpracy z zespołem,
nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w pracy z zespołem – rozmowy dyscyplinującej, przekazania informacji o zmianach, rozmowy o podwyżce.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- kluczowych aspektach budowania pozytywnej i profesjonalnej relacji z zespołem,
- technikach aktywnego słuchania i informacji zwrotnej,
- metodach zarządzania konfliktem,
- typach trudnych pracowników i jak sobie z nimi radzić.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- prowadzenia trudnych rozmów w pracy z zespołem: rozmowa dyscyplinująca, przekazanie informacji o zmianach, rozmowa o podwyżce,
- zarządzania konfliktem,
- aktywnego słuchania.
Adresaci szkolenia:
- menedżerowie zarządzających zespołem,
- menedżerowie chcących rozwinąć swoje umiejętności i poczucie pewności w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu zespołem,
- osoby przygotowujących się do roli menażera chcące przygotować się merytorycznie i praktycznie do nowej roli.
Program szkolenia
Budowanie relacji z pracownikami:
- styl zarządzania a autorytet, szacunek i relacje z pracownikami,
- kluczowe umiejętności lidera wpływające na radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
- skąd wiedzieć, jak dopasować styl zarządzania do zespołu i sytuacji,
- proces nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i profesjonalnych relacji z zespolem.
Kluczowe czynniki skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach:
- trudny pracownik – typy trudnego pracownika i metody radzenia sobie z poszczególnymi typami,
- narzędzia coachingowe w pracy menadżera,
- czym jest aktywne słuchanie i jak udoskonalić umiejętność słuchania w pracy,
- informacja zwrotna – jej kluczowe aspekty i konstrukcja,
- menadżer w dobie zmian – jak utrzymać nastawienie na zmianę w zespole.
Zarządzanie konfliktem w pracy menadżera:
- konflikt – czy jest konstruktywny czy destruktywny,
- rodzaje konfliktów,
- techniki zarządzania konfliktem,
- rozwiązywanie konfliktów w zespole w praktyce.
Trudne sytuacje w pracy menadżera:
- trudne rozmowy z pracownikami – jak je prowadzić utrzymując autorytet i zaufanie,
- udzielanie informacji zwrotnej – pozytywnej i negatywnej,
- rozmowa dyscyplinująca,
- informowanie o kluczowych zmianach w organizacji,
- zmiany w zespole, zakresie obowiązków,
- podwyżka.
Czas trwania
Prelegenci

Menedżer HR z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym. Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń, prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
