Szkolenie

Trudne sytuacje w pracy menedżera

O szkoleniu

Rola menedżera jest niezwykle wymagająca, ponieważ wymaga wielu różnorodnych umiejętności - od myślenia strategicznego przez delegowanie zadań do umiejętności komunikacji z zespołem.
Szkolenie "Trudne sytuacje w pracy menedżera" powstało z myślą o osobach, dla których pewne zadania menedżerskie są wyzwaniem i które poszukują możliwości pracy nad nimi w bezpiecznych warunkach. Jest to też miejsce na wymianę doświadczeń, co pomaga w spojrzeniu na każde zagadnienie z szerszej perspektywy. Dodatkowo trener, który posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dobrymi praktykami w tym obszarze.

Celem szkolenia jest:
poznanie znaczenia dostosowywania stylu zarządzania w zależności od osoby i sytuacji,
poznanie kluczowych aspektów budowania pozytywnej i profesjonalnej relacji z zespołem,
przećwiczenie technik aktywnego słuchania i informacji zwrotnej,
poznanie technik zarządzania konfliktem,
zmapowanie trudnych sytuacji we współpracy z zespołem,
nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w pracy z zespołem – rozmowy dyscyplinującej, przekazania informacji o zmianach, rozmowy o podwyżce.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy nabędą  wiedzę o:

  • kluczowych aspektach budowania pozytywnej i profesjonalnej relacji z zespołem,
  • technikach aktywnego słuchania i informacji zwrotnej, 
  • metodach zarządzania konfliktem,
  • typach trudnych pracowników i jak sobie z nimi radzić.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • prowadzenia trudnych rozmów w pracy z zespołem: rozmowa dyscyplinująca, przekazanie informacji o zmianach, rozmowa o podwyżce,
  • zarządzania konfliktem,
  • aktywnego słuchania.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • menedżerowie zarządzających zespołem,
  • menedżerowie chcących rozwinąć swoje umiejętności i poczucie pewności w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu zespołem,
  • osoby przygotowujących się do roli menażera chcące przygotować się merytorycznie i praktycznie do nowej roli. 

Program szkolenia

Budowanie relacji z pracownikami:

  • styl zarządzania a autorytet, szacunek i relacje z pracownikami,
  • kluczowe umiejętności lidera wpływające na radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • skąd wiedzieć, jak dopasować styl zarządzania do zespołu i sytuacji,
  • proces nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i profesjonalnych relacji z zespolem. 

Kluczowe czynniki skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach:

  • trudny pracownik – typy trudnego pracownika i metody radzenia sobie z poszczególnymi typami,
  • narzędzia coachingowe w pracy menadżera,
  • czym jest aktywne słuchanie i jak udoskonalić umiejętność słuchania w pracy,
  • informacja zwrotna – jej kluczowe aspekty i konstrukcja,
  • menadżer w dobie zmian – jak utrzymać nastawienie na zmianę w zespole.

Zarządzanie konfliktem w pracy menadżera:

  • konflikt – czy jest konstruktywny czy destruktywny, 
  • rodzaje konfliktów, 
  • techniki zarządzania konfliktem,
  • rozwiązywanie konfliktów w zespole w praktyce.

Trudne sytuacje w pracy menadżera:

  • trudne rozmowy z pracownikami – jak je prowadzić utrzymując autorytet i zaufanie,
  • udzielanie informacji zwrotnej – pozytywnej i negatywnej,
  • rozmowa dyscyplinująca,
  • informowanie o kluczowych zmianach w organizacji,
  • zmiany w zespole, zakresie obowiązków,
  • podwyżka.

Czas trwania

2 dni, 10:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Menedżer HR z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z  zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym.  Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń,  prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.

Gdzie i kiedy

Online 25-26 listopad 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 25-26 listopad 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 16-17 wrzesień 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 16-17 wrzesień 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!