Szkolenie

Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie

O szkoleniu

Utrzymywanie i podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja współczesnego menedżera. Jak to robić w sytuacji nadmiernych oczekiwań pracowników, ich rozczarowań do sytuacji w firmie z którymi się spotykają, we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi? Menedżer może sprawić, że w jego zespole będzie tak jak w małej firmie: wraz z orientacją na osiągane wyniki, zachowana będzie orientacja na pracowniku, zauważając jego odrębność i różnorodność potrzeb.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

Priorytetem jest doskonalenie umiejętności menedżerów, w tym poznanie czym są trudne rozmowy z pracownikami i radzenie sobie z nimi poprzez rozwój takich kompetencji, jak: asertywna komunikacja, radzenia sobie z nadmiernymi oczekiwaniami pracowników, prowadzenia rozmowy oceniającej i podsumowującej, odmowy awansu, rozwiązywanie konfliktów, spadkiem satysfakcji z wykonywanej pracy, komunikacją trudnych decyzji.

Gdy chodzi o trudne rozmowy z pracownikami szkolenie ma na celu zwiększenie skuteczności zarządzania pracownikiem, z jednoczesnym zadbaniem o jego wysoką automotywację. Udział w szkoleniu pomaga przeanalizować dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów menedżerskich oraz poznać i stosować zasad efektywnej współpracy przy jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniu narzędzi wspierających motywacje wewnętrzną.

Zapraszamy do zapoznania się z programem jako punktem wyjścia do dalszej dyskusji o ostatecznym kształcie szkolenia.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele:

  • Poznanie metod skutecznego prowadzenia rozmów menedżerskich z pracownikami.
  • Przygotowanie do prowadzenia rozmowy podsumowującej / oceniającej, utrzymującej motywację pracownika przy jednoczesnej jej rzetelności i sprawiedliwość
  • Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, narzekaniem, odmową awansu, nadmiernymi oczekiwaniami finansowymi, utratą motywacji, relacjami w zespole i szefem
  • Przypomnienie i uporządkowanie wiedzy na temat powstawania konfliktów oraz sposobów ich rozwiazywania
  • Trening rozmów menedżerskich z pracownikiem

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wyższy poziom zaangażowania
  • Niższy poziom rotacji
  • Brak „podskórnych konfliktów”

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Mniejszy stres przed przeprowadzaniem trudnych rozmów
  • Większa kontrola nad przebiegiem trudnych rozmów
  • Rozumienie roli menedżerskiej w trudnych sytuacjach
  • Świadomość zjawisk zachodzących w konflikcie w pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wyższe satysfakcja pracowników
  • Wyższy poziom rozumienia przez pracowników swojej roli w organizacji
  • Wzrost zaufania do organizacji i menedżera
  • Udrożnienie komunikacji wprost
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:

  • liderów
  • kierowników
  • dyrektorów
  • menedżerów

Program szkolenia

1. Asertywna komunikacja

  • Czym jest asertywność menedżerska?
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Trudne sytuacje z udzielaniem informacji zwrotnej:
  • Zaprzeczanie faktom
  • Agresywne reakcje
  • Bierna reakcje
  • Usprawiedliwianie się

2. Motywacja 3.0

  • Źródła motywacji: Wewnętrzna i zewnętrzna
  • Dlaczego motywacja nie działa i co działa? - model R.Ryana i E.Deci
  • Błyskawiczna metoda motywacji – czyli jak sobie radzić z reaktancją pracownika wg. Pantalona
  • Jak motywować w rozmowie menadżerskiej z wykorzystaniem poznanych koncepcji.

3. Scenariusz prowadzenia trudnych rozmów - szóstka zwrotna.

4. Poligon sytuacji trudnych

  • Zebranie sytuacji trudnych z jakimi spotykają się uczestnicy;
  • Przygotowywanie sposobów argumentacji;
  • Poligon rozmów menedżerskich między innymi na tematy:
    • Sytuacja niezgody z oceną
    • Sytuacja manipulacji – prośby o wyrozumiałość w ocenie Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie;
    • Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół
    • Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje
    • Rozmowa z pracownikiem posiadającym niska motywację
    • Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Rozmowa z pracownikiem rywalizującym destrukcyjnie
    • Rozmowa z pracownikiem zaniżającym jakość Inne wygenerowane przez uczestników.
  • Wnioski

Czas trwania

10.00-14.00

Prelegenci

Cytat

ANETTA WRÓBLEWSKA

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą. Inspirator turkusowej rewolucji w polskich firmach. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Decathlon, Dachser, Atlas, Rhenus Data Office Polska, DUKA, czy Dentsu Aegis Network Polska.

 

KRZYSZTOF PILARCZYK

Autor szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montrealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Opracowany przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony w 2011 roku przez jedną z największych międzynarodowych firm szkoleniowych i jest obecnie realizowany w 90 krajach na świecie. Inspirator turkusowej rewolucji w polskich firmach. Współpracował m.in. z takimi firmami jak ATOS IT Services, Yusen Logistics, Media Saturn Holding, Veolia, czy Eurobox Polska.

 

ROBERT MILCZAREK

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni  szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Gdzie i kiedy

Online 17 - 18 listopada 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1000 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa
Mysłowicka 15
woj. mazowieckie
W firmie szkoleniowej Gamma dbamy, aby wszystkie realizowane przez nas projekty szkoleniowe przyczyniały się do podnoszenia efektywności osobistej ich uczestników, a także zespołów i całych przedsiębiorstw. Staramy się wspierać naszych klientów w dos...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa Mysłowicka 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!