O szkoleniu
Utrzymywanie i podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja współczesnego menedżera. Jak to robić w sytuacji nadmiernych oczekiwań pracowników, ich rozczarowań do sytuacji w firmie z którymi się spotykają, we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi? Menedżer może sprawić, że w jego zespole będzie tak jak w małej firmie: wraz z orientacją na osiągane wyniki, zachowana będzie orientacja na pracowniku, zauważając jego odrębność i różnorodność potrzeb.
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
Priorytetem jest doskonalenie umiejętności menedżerów, w tym poznanie czym są trudne rozmowy z pracownikami i radzenie sobie z nimi poprzez rozwój takich kompetencji, jak: asertywna komunikacja, radzenia sobie z nadmiernymi oczekiwaniami pracowników, prowadzenia rozmowy oceniającej i podsumowującej, odmowy awansu, rozwiązywanie konfliktów, spadkiem satysfakcji z wykonywanej pracy, komunikacją trudnych decyzji.
Gdy chodzi o trudne rozmowy z pracownikami szkolenie ma na celu zwiększenie skuteczności zarządzania pracownikiem, z jednoczesnym zadbaniem o jego wysoką automotywację. Udział w szkoleniu pomaga przeanalizować dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów menedżerskich oraz poznać i stosować zasad efektywnej współpracy przy jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniu narzędzi wspierających motywacje wewnętrzną.
Zapraszamy do zapoznania się z programem jako punktem wyjścia do dalszej dyskusji o ostatecznym kształcie szkolenia.
Cele:
- Poznanie metod skutecznego prowadzenia rozmów menedżerskich z pracownikami.
- Przygotowanie do prowadzenia rozmowy podsumowującej / oceniającej, utrzymującej motywację pracownika przy jednoczesnej jej rzetelności i sprawiedliwość
- Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, narzekaniem, odmową awansu, nadmiernymi oczekiwaniami finansowymi, utratą motywacji, relacjami w zespole i szefem
- Przypomnienie i uporządkowanie wiedzy na temat powstawania konfliktów oraz sposobów ich rozwiazywania
- Trening rozmów menedżerskich z pracownikiem
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- Wyższy poziom zaangażowania
- Niższy poziom rotacji
- Brak „podskórnych konfliktów”
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- Mniejszy stres przed przeprowadzaniem trudnych rozmów
- Większa kontrola nad przebiegiem trudnych rozmów
- Rozumienie roli menedżerskiej w trudnych sytuacjach
- Świadomość zjawisk zachodzących w konflikcie w pracy
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- Wyższe satysfakcja pracowników
- Wyższy poziom rozumienia przez pracowników swojej roli w organizacji
- Wzrost zaufania do organizacji i menedżera
- Udrożnienie komunikacji wprost
Szkolenie skierowane jest do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
- liderów
- kierowników
- dyrektorów
- menedżerów
Program szkolenia
1. Asertywna komunikacja
- Czym jest asertywność menedżerska?
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Trudne sytuacje z udzielaniem informacji zwrotnej:
- Zaprzeczanie faktom
- Agresywne reakcje
- Bierna reakcje
- Usprawiedliwianie się
2. Motywacja 3.0
- Źródła motywacji: Wewnętrzna i zewnętrzna
- Dlaczego motywacja nie działa i co działa? - model R.Ryana i E.Deci
- Błyskawiczna metoda motywacji – czyli jak sobie radzić z reaktancją pracownika wg. Pantalona
- Jak motywować w rozmowie menadżerskiej z wykorzystaniem poznanych koncepcji.
3. Scenariusz prowadzenia trudnych rozmów - szóstka zwrotna.
4. Poligon sytuacji trudnych
- Zebranie sytuacji trudnych z jakimi spotykają się uczestnicy;
- Przygotowywanie sposobów argumentacji;
- Poligon rozmów menedżerskich między innymi na tematy:
- Sytuacja niezgody z oceną
- Sytuacja manipulacji – prośby o wyrozumiałość w ocenie Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie;
- Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół
- Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje
- Rozmowa z pracownikiem posiadającym niska motywację
- Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać
- Rozmowa z pracownikiem rywalizującym destrukcyjnie
- Rozmowa z pracownikiem zaniżającym jakość Inne wygenerowane przez uczestników.
- Wnioski
Czas trwania
Prelegenci

ANNA KAZAKOW
Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska.
ROBERT MILCZAREK
Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
