Szkolenie

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenie Zamknięte

O szkoleniu

Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

TECHNIKI SZKOLENIOWE
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama


Warunki organizacyjne:

Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Koszt- ustalany indywidualnie

W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.


Cel szkolenia:

• Umiejętność prowadzenia rozmów reklamacyjnych oraz skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej
• Rozumienie zachowania innych i adekwatne postępowanie, by zmienić to zachowanie na naszą korzyść
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

 

  1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla

     woj. pomorskiego

  1. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

 

Rocznie:

 

1.     Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników

2.     Realizujemy ponad 1000 szkoleń

 

 

 

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Kto powinien wziąć udział?

-

Program szkolenia

Moduły Szkolenia:

 

NASZE NASTAWIENIE DO KLIENTA

 

  • Uzmysłowienie sobie jak dużą rolę ma nasze nastawienie, postawa, sposób reakcji na klienta
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji klienta
  • Typy klientów

 

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

 

  • Bariery w komunikacji
  • Używanie języka korzyści
  • Umiejętność słuchania i odpowiednia reakcja niewerbalna
  • Gestykulacja
  • Pojęcie asertywnego komunikowania się

 

KONTROLA ROZMOWY Z KLIENTEM, W SZCZEGÓLNOŚCI Z TRUDNYM KLIENTEM 

 

  • Sposoby pozyskiwania informacji podczas rozmowy z klientem oraz umiejętność ich odpowiedniego wykorzystania
  • Precyzja w formułowaniu komunikatów
  • Argumentacja
  • Techniki przekonywania i wywierania wpływu  
  • Agresja w postawie klienta, jak sobie z nią radzić  
  • Kontrola emocji w rozmowach z klientem

 

 

 

 

REKLAMACJE

  • Definicja pojęcia reklamacji
  • Rodzaje reklamacji
  • Konsekwencje reklamacji dla firmy 
  • Rola jakości rozmowy reklamacyjnej
  • Struktura rozmowy reklamacyjnej
  • Umiejętność przedstawienia rozwiązania sytuacji konfliktowej
  • Zamknięcie rozmowy reklamacyjnej 

Czas trwania

-

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

- 27 stycznia - 27 lutego 2021
-

-

woj. pomorskie

Zapisz się

Cena 1
do ustalenia
0 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Perspecta
80-855 Gdańsk
Wały Piastowskie 1 lok. 1508
woj. pomorskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Perspecta
80-855 Gdańsk Wały Piastowskie 1 lok. 1508
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!