Trudny klient. Obsługa trudnego klienta i obsługa reklamacji

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz standardy w profesjonalnej obsłudze klienta,
  • nauczysz się odpowiedniej relacji z klientem,
  • poznasz specyfikę rozmowy telefonicznej,
  • nauczysz się budować własną siłę i skuteczność w relacjach z klientem,
  • poznasz techniki podejści do trudnego klienta,
  • poznasz techniki rozwiązywania stresujących sytuacji. 
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się współpracować z niezadowolonym, sfrustrowanym i agresywnym klientem

Program szkolenia

  1. Profesjonalizm w obsłudze trudnego klienta:
    • trzy aspekty obsługi klienta,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem,
    • zasady kierowania rozmową z klientem,
    • nastawienia i uprzedzenia, pierwsze wrażenie,
    • skąd biorą się trudni klienci,
    • komunikacja a emocje,
    • techniki wywierania wpływu i oddziaływania na klienta.
  2.  Typologia trudnych klientów i jej praktyczne zastosowanie:
    • typologie klienta,
    • wykorzystanie typologii w procesie obsługi klienta,
    • charakterystyczne zachowania dla danych typów klienta,
    • analiza motywów kierujących zachowaniem klientów,
    • identyfikacja klienta jako określonego typu i dopasowanie się do niego z procesem komunikacji,
    • jakie argumenty stosować w konkretnym przypadku i sytuacji,
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta,
    • współpraca z trudnymi klientami- techniki, „zagrywki", słowa klucze,
    • techniki radzenia sobie z osobą zachowującą się manipulacyjnie,
    • jak reagować na krytykę,
    • budowanie relacji z klientem.
  3. Konflikt z „trudnym klientem".
    • zrozumienie natury konfliktów,
    • mój styl zarządzania konfliktem,
    • zarządzanie konfliktem - dopasowanie stylów,
    • studia przypadków - analiza.
  4. Reklamacja jako prezent od klienta.
    • rola obsługi reklamacji w zdobywaniu lojalności klienta,
    • czym jest reklamacja dla firmy? Dlaczego nie lubimy reklamacji,
    • reklamacja - informacja na temat jakości obsługi klienta,
    • 7 faz podejścia do reklamacji,
  5. Prawne aspekty reklamacji-najnowsze przepisy w praktyce:
    • reulacje prawne,
    • odpowiedzialność usługodowacy/sprzedającego,
    • gwarancje, spory dot. reklamacji.
  6. Korespondencja z klientem reklamacyjnym:
    • odpowiedź negatywna-analiza,case study.
    • odpowiedż pozytywna-analiza, case study.
  7. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Czas trwania

09:00 - 16:30 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie on-line
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte

  1. Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
  2. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  3. Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
  5. Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
  6. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
  7. W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej. 
  8. Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
  9. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
  12. Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
  13. Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
  14. W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.

Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).

Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
  • Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
  • Kod pocztowy: 00-870
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262464795

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa, Polska ul. Wronia 45/129

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa, Polska
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!