O szkoleniu
Trudnego klienta niejednokrotnie generujemy sami - swoim zachowaniem, postawą, brakiem odpowiedniego przygotowania emocjonalnego. To szkolenie ma za zadanie zapoznać uczestników z tym :
- jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- jak pracować ze swoimi emocjami
- jak opracowywać scenariusze rozmów w określonych sytuacjach
- jak rozpoznawać określony typ postawy klienta
- jak unikać drażniących sformułowań w sytuacjach trundych
- dział obsługi klienta
- recepcje
- sekretariat
- działy sprzedaży
- działy reklamacji
- działy serwisu
- działy wsparcia
Program szkolenia
Jak rozpoznać swój temperament ?
- test
- omówienie testu
- jak wykorzystać tę wiedze w pracy z klientem
Jakie cechy temperamentu sprzyjają łagodzeniu sytuacji trudnych
- które typy temperamentu się trudniej dogadają
- podstawy psychologii temperamentów
Podstawy psychologii komunikacji
- ćwiczenia komunikacyjne
- rola aktywnego słuchania
- dowody na skuteczną komunikację
Jak zatroszczyć się o klienta nawet w sytuacji trudnej
- zjawisko reaktancji
- jak nie generować dodatkowego stresu
- praca z emocjami
Typy trudnych sytuacji z klientem
a) aroganckie zachowanie - jak sobie z nim radzić?
- odreagowanie stresu po sytuacji trudnej
- jak się przygotować na sytuacje trudne
b) kiedy potrzebujemy skupić klienta na meritum, a on chce pożartować
- przykłady scenariuszy rozmów
- oddzielanie emocji od meritum
c) kiedy potrzebujemy dodać emocje do rozmowy
- sytuacje zbyt formalne, kiedy ich unikać, a kiedy nie
- budowanie zaufania z klientem
„Trudny klient” i rola Asertywności i
budowania granic
Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach
Praca z naszymi emocjami
- techniki pracy z oddechem
- rola wsparcia wewnątrz organizacji
Mailowa obsługa klienta
Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem
Czas trwania
11.00-16.00
Forma zajęć
Prelegenci
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 3 900 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
REGULAMIN WYDARZENIA
I. Postanowienia ogólne
1. Usługa szkoleniowa, zwana w dalszej części regulaminu WYDARZENIEM, dotyczy szkolenia w formie stacjonarnej lub online, otwartego (z ustaloną przez organizatora datą) lub zamkniętego (datę ustalają organizator i zamawiający). Wydarzenie jest prowadzone w formie warsztatu w miejscu i dacie określonej na stronie internetowej www.eventis.pl
2. Organizatorem WYDARZENIA jest PL MANAGEMENT Sp. z o.o. ul. Koszykowa 60/62/43, 00-673 Warszawa, KRS
0000863540, REGON 387310812, NIP: 7011000438 właściciel marki euro-konsulting.pl zwany dalej Organizatorem.
II. Zasady uczestnictwa
1. Program Wydarzenia znajduje się na stronie internetowej www.eventis.pl. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i terminu Wydarzenia. O zmianach Organizator poinformuje na stronie internetowej oraz drogą mailową.
2. W Wydarzeniu mogą wziąć udział osoby, które dokonały rejestracji na stronie: www.eventis.pl.
3. Zarejestrowanie uczestnictwa w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
4. Opłata za uczestnictwo w Wydarzeniu obejmuje:
• udział w Wydarzeniu,
• materiały i certyfikaty w formie elektronicznej
• lunch i przerwy kawowe – w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych
5. Uczestnicy Wydarzenia we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Wydarzenia oraz koszty powrotu, a także ewentualnego noclegu.
6. Informacje o opłatach i warunkach rejestracji publikowane są na stronie internetowej Wydarzenia:
www.eventis.pl
7. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji drogą elektroniczną oraz wpłacenie pełnej kwoty za uczestnictwo w terminie jednego dnia roboczego od daty zgłoszenia.
8. Organizator jest upoważniony do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
9. Zgłoszenia uczestnictwa, dokonywane za pośrednictwem strony www.eventis.pl przyjmowane są do daty opisanej na stronie konkretnego wydarzenia. Koszt uczestnictwa zależy od terminu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu, zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie wydarzenia.
10. Aby utrzymać zniżkę, należy opłacić fakturę najpóźniej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu.
11. Opłata w późniejszym terminie może skutkować zastosowaniem ceny bez zniżek.
12. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty, gwarantujemy przyjęcie na Wydarzenie.
13. Zamawiający otrzyma proformę wraz ze szczegółami organizacyjnymi.
14. Nieobecność na Wydarzeniu nie zwalnia z opłaty faktury.
15. Rezygnacja z Wydarzenia jest możliwa najpóźniej na 7 dni przed Wydarzeniem. Zwrot wpłaty nastąpi do 5 dni roboczych.
16. Istnieje możliwość przepisania się na następne Wydarzenie bez dodatkowej opłaty.
17. Przy zgłoszeniu nie ma konieczności podawania nazwisk, wystarczy podać liczba osób.
18. Certyfikaty są wystawiane na podstawie listy obecności z dnia Wydarzenia.
19. W przypadku zmiany terminu Wydarzenia organizator proponuje odpowiednią rekompensatę np. zgłoszenie dodatkowej osoby w obniżonej cenie. Forma rekompensaty zależy od organizatora.
20. W przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych, w przypadku niezebrania się wystarczającej liczby uczestników szkolenie odbędzie się w tym samym terminie w wersji online.
- Nazwa firmy: Euro-Konsulting
- Ulica i nr: Siedmiogrodzka 9
- Kod pocztowy: 01-240
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7011000438
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
