O szkoleniu
Podstawowym celem jedno-dniowego warsztatu on-line jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz organizacji ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami, niezależnie od tego jakim typem temperamentu jest rozmówca.
Dlaczego warto wziąć udział?
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia pozwalające:
- budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z różnymi pracownikami,
- poznać swój i innych styl komunikacji oraz nabyć doświadczenie w ich wdrażaniu,
- Umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę,
- Poznać i poprawnie stosować Metaprogramy
- tworzyć i wprowadzać w życie efektywną współpracę,
- skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci:
- pracowników, których praca wiąże się z kontaktami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- pracowników obarczonych dużą odpowiedzialnością za efektywne przekazywanie wiedzy
- osób zarządzających innymi (w każdym poziomie menadżerstwa)
- pracowników działów obsługi klienta i sprzedaży
- osób, które nie dostrzegały do tej pory konieczności zmiany stylu rozmowy z innymi osobami
- pracowników, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową
- osób dbających o stały rozwój kompetencji interpersonalnych
- osób nastawionych na podążanie za najnowszymi trendami komunikacyjnymi
Program szkolenia
Podstawowe umiejętności komunikacyjne
- Poznanie się i wprowadzenie do warsztatów.
- Określenie potrzeb indywidualnych oraz silnych i słabych stron ( w aspekcie komunikacji)
- Zasady budowania dobrego kontaktu z innymi – zasady i narzędzia.
Umiejętności rozróżniania różnych stylów komunikacyjnych
- Metaprogramy jako efektywne narzędzie komunikacji.
- Różne “mapy świata” i co to generuje?
- Komunikacja interpersonalna, czyli czy słuchając słyszysz, a rozmawiając pytasz?
- Ćwiczenia zastosowania nowych wiadomości.
- Konkretne wskazówki do zastosowania od zaraz.
- Stosowanie metaprogramów i co dalej?
Umiejętności przekazywania własnych sugestii
- Jak szybko nauczyć się mówić „innym językiem”?
- Ważna zasady w komunikacji mailowej i telefonicznej.
- Komunikaty typu „JA”.
- Identyfikacja potrzeb własnych i rozmówcy
- Magiczne słowa, które podświadomie zmieniają percepcję odbiorcy.
- Co jest i kto odpowiedzialny za obopólne zrozumienie.
- Inspiracje
Czas trwania
8.45-14.00
Prelegenci

trener Effect Group
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
533
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16