O szkoleniu
CELE PROGRAMU:
Celem zajęć jest określenie własnych predyspozycji w pracy zespołowej, wzmocnienie autorytetu kierowniczego. Uczestnicy poznają narzędzia, które pozwolą im skutecznie inspirować i rozwiązywać podstawowe problemy związane z komunikacją w grupie, konfliktami, delegowaniem uprawnień i podejmowaniem decyzji.
Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami, jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Słuchacze kursu otrzymują gotowe zestawy bazowych materiałów szkoleniowych.
FORMA ZAJĘĆ:
Szkolenie zamknięte ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
1. Wzmocnienie autorytetu
2. Nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów w zespole
3. Nabycie umiejętności motywowania pracowników
4. Nabycie umiejętności delegowania zadań
5. Nabycie umiejętności egzekwowania wykonywanych poleceń
Celem zajęć jest określenie własnych predyspozycji w pracy zespołowej, wzmocnienie autorytetu kierowniczego. Uczestnicy poznają narzędzia, które pozwolą im skutecznie inspirować i rozwiązywać podstawowe problemy związane z komunikacją w grupie, konfliktami, delegowaniem uprawnień i podejmowaniem decyzji.
Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami, jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Słuchacze kursu otrzymują gotowe zestawy bazowych materiałów szkoleniowych.
FORMA ZAJĘĆ:
Szkolenie zamknięte ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
1. Wzmocnienie autorytetu
2. Nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów w zespole
3. Nabycie umiejętności motywowania pracowników
4. Nabycie umiejętności delegowania zadań
5. Nabycie umiejętności egzekwowania wykonywanych poleceń
Kto powinien wziąć udział?
Celem szkolenia jest określenie predyspozycji w pracy zespołowej, wzmocnienie autorytetu kierowniczego. Uczestnicy poznają narzędzia, które pozwolą im skutecznie inspirować i rozwiązywać podstawowe problemy związane z komunikacją w grupie, konfliktami, delegowaniem uprawnień i podejmowaniem decyzji.
Program szkolenia
1. Budowanie efektywnego zespołu
* Pojęcie zarządzania, funkcje zarządzania, istota pracy kierowniczej
* Zarządzanie czasem, organizowanie pracy własnej i zespołu
* Ustalenie celów i zadań, planowanie, budowanie planu i harmonogramu
* Delegowanie, zasady skutecznej delegacji
* Składniki systemu organizacji i zarządzania
2. Kierowanie zespołem pracowników - metody wywierania wpływu
* Umiejętności, zadania i role kierownicze
* Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w zespole
* Rozwiązywanie konfliktów
* Wywieranie wpływu i kierowanie grupą
* Umiejętność oceny procesów zachodzących w grupie
* Komunikowanie się w sytuacjach trudnych
* Przywództwo a zarządzanie
3. Motywowanie, dyscyplinowanie i ocena pracowników
* Efektywność systemu motywacyjnego
* Motywujące zachowanie się kierownika
* Trudne rozmowy - jak rozmawiać aby zmienić i motywować?
* Ocena pracowników, ocena formalna i nieformalna
* Modyfikacja niepożądanych zachowań i dyscyplinowanie
* Pojęcie zarządzania, funkcje zarządzania, istota pracy kierowniczej
* Zarządzanie czasem, organizowanie pracy własnej i zespołu
* Ustalenie celów i zadań, planowanie, budowanie planu i harmonogramu
* Delegowanie, zasady skutecznej delegacji
* Składniki systemu organizacji i zarządzania
2. Kierowanie zespołem pracowników - metody wywierania wpływu
* Umiejętności, zadania i role kierownicze
* Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w zespole
* Rozwiązywanie konfliktów
* Wywieranie wpływu i kierowanie grupą
* Umiejętność oceny procesów zachodzących w grupie
* Komunikowanie się w sytuacjach trudnych
* Przywództwo a zarządzanie
3. Motywowanie, dyscyplinowanie i ocena pracowników
* Efektywność systemu motywacyjnego
* Motywujące zachowanie się kierownika
* Trudne rozmowy - jak rozmawiać aby zmienić i motywować?
* Ocena pracowników, ocena formalna i nieformalna
* Modyfikacja niepożądanych zachowań i dyscyplinowanie
Czas trwania
16 godzin (2 dni)
Prelegenci

Dominik Zajk
Trener biznesu w obszarze zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej, przedsiębiorczości, szkoleniach miękkich – szczególnie negocjacje, komunikacja, komunikacja w projektach, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta, wystąpienia publiczne.
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami, Wyższej Szkoły Finansów i Rachunkowości, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyrektor Zarządzający firmy HMD Consulting, Prezes Zarządu Organizacji Pozarządowej.
Współpracownik i konsultant firm w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Praktyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, zarządzania projektami deweloperskimi, wdrażania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych min. U.E.
Ekspert w ramach Inicjatywy Technologicznej I Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
www.dominikzajk.pl
Sylwia Majewska
Trener biznesu, rozwoju osobistego, umiejętności medialnych, prezentacyjnych i interpersonalnych. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i pracowników działów handlowych, administracyjnych firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży, psychologii obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego i politycznego. Specjalizuje się w prowadzeniu treningów umiejętności handlowych, w zagadnieniach komunikacji niewerbalnej i interpersonalnej, profesjonalnej obsłudze klienta, etykiety biznesowej, protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, kreowania wizerunku oraz treningu medialnego.
Ukończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Uniwersytet Wrocławski Komunikacja i kreowanie wizerunku publicznego. Absolwentka Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie, w zakresie protokołu dyplomatycznego. Wykładowca Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w amerykańskiej firmie American Real Esteta, Agencji reklamowej ART-FLASH i w firmie szkoleniowej PERSONALITY TRAINING STUDIO w Warszawie.
Trener biznesu w obszarze zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej, przedsiębiorczości, szkoleniach miękkich – szczególnie negocjacje, komunikacja, komunikacja w projektach, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta, wystąpienia publiczne.
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami, Wyższej Szkoły Finansów i Rachunkowości, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyrektor Zarządzający firmy HMD Consulting, Prezes Zarządu Organizacji Pozarządowej.
Współpracownik i konsultant firm w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Praktyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, zarządzania projektami deweloperskimi, wdrażania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych min. U.E.
Ekspert w ramach Inicjatywy Technologicznej I Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
www.dominikzajk.pl
Sylwia Majewska
Trener biznesu, rozwoju osobistego, umiejętności medialnych, prezentacyjnych i interpersonalnych. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i pracowników działów handlowych, administracyjnych firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży, psychologii obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego i politycznego. Specjalizuje się w prowadzeniu treningów umiejętności handlowych, w zagadnieniach komunikacji niewerbalnej i interpersonalnej, profesjonalnej obsłudze klienta, etykiety biznesowej, protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, kreowania wizerunku oraz treningu medialnego.
Ukończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Uniwersytet Wrocławski Komunikacja i kreowanie wizerunku publicznego. Absolwentka Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie, w zakresie protokołu dyplomatycznego. Wykładowca Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w amerykańskiej firmie American Real Esteta, Agencji reklamowej ART-FLASH i w firmie szkoleniowej PERSONALITY TRAINING STUDIO w Warszawie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Łazienkowski
00-465 Warszawa
ul. 29 Listopada 3b
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
Promocja ! Przy zgłoszeniu do 01.02.2012r. - 1200 zł z VAT
1 340
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, catering
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
Powiadomienia o nowych terminach