O szkoleniu
Cele szkolenia
- Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudze
- Uporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe
- Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
- Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
- Przygotowanie do pracy na stanowisku UX Designera
- Szkolenie "User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy" obejmuje szeroki zakres tematyczny, począwszy od psychologii i percepcji, poprzez analizę, tworzenie płynnych doświadczeń (flow), elementy interfejsu, aż po zagadnienia związane z estetyką i odpowiedzialnością projektową
- Skupimy się na praktycznym podejściu, angażując uczestników w intensywne ćwiczenia i prezentując realne przykłady, co pozwala efektywnie przyswoić wiedzę
- Trener posiada imponujące, trzydziestoletnie doświadczenie w projektowaniu użyteczności i estetyki produktów, co czyni go rzeczywistym ekspertem w dziedzinie
- Dzięki świadomemu wyborowi narzędzi i technologii, uczestnicy mają pewność, że zdobytą wiedzę mogą natychmiast wykorzystać w praktyce, co sprawia, że szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest jeszcze bardziej wartościowe
- Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług
- Dla osób, które chcą uporządkować wiedzę z zakresu procesu projektowego UX oraz nauczyć się budować ścieżki użytkowników i myśleć projektowo
- Dla osób, które chcą zrozumieć, dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne, a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika
- Analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów
Program szkolenia
Podstawy User Expierience
- Podstawowe pojęcia UX i zastosowanie w praktyce
- Estetyka i użyteczność - główne role designu
- Czym jest i jak budować flow użyteczności?
- Psychologia projektowania i zasady Gestalt
- Percepcja i psychologia w Komunikacji Wizualnej
- Heurystyki Nielsena UX/UI
- Modele Mentalne
- Etapy pracy - omówienie procesu projektowego
Zbieranie i prezentowanie wymagań
- Badania potrzeb (wywiady IDI, obserwacje) - kiedy, kogo i po co?
- Rozpoznanie i analiza błędów
- Persony i proto-persony
- Propozycja wartości (Value Proposition Canvas)
- User Story Mapping
- User Flow
- Scenariusze UX
Makietowanie i projektowanie
- Wzorce projektowe Komunikacji Wizualnej (estetyka, spójność, przestrzeń, kompozycja, fonty, kolory etc.)
- Wzorce projektowe UI Design (użyteczność, flow, przyciski, sortowanie, filtry, kalendarze, checkboxy etc.)
- Dobre i złe przykłady
- Design System
- Szkice, Makiety, Prototypy
- Projektowanie dla urządzeń mobilnych
- Narzędzia i programy projektanta
- Przygotowanie makiet/prototypów do badań z użytkownikami
Testy użyteczności
- Testy użyteczności (wywiady, testy zadaniowe, korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, eyetracking)
- Dane z ocen użyteczności
- Rodzaje ocen użyteczności
- Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów
Czas trwania
4 dni (32h)
Prelegenci
Magdalena Therkildsen - z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka estetycznych doświadczeń i trenerka projektowania komunikacji wizualnej dla produktów cyfrowych oraz UI i UX Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o psychologię, modele mentalne, użyteczność i estetykę. Mocno podkreśla fundamenty dobrego designu i wyjaśnia, co należy wziąć pod uwagę aby produkty były intuicyjne i łatwiejsze w obsłudze oraz jak i w którym momencie budować wartość dodaną (aspekt emocjonalny), aby być liderem na rynku. Interesuje się wpływem designu na doświadczenia konsumentów oraz budowaniem jakości w usługach. Przez ponad 20 lat pracowała dla sektora FMCG, odpowiadając na kreację marek mainstream i premium (Coca-Cola, Carlsberg, Danone, Wedel etc. Jej pasją jest rozwój osobisty. Regularnie asystuje nauczycielom z Polski i Portugalii oraz organizuje własne zajęcia rozwojowe w oparciu o sztukę i ruch organiczny dla dorosłych. Prowadzi również szkolenia dla firm z kompetencji miękkich. Absolwentka projektowania Form Użytkowych, Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Product Design na Uniwersytecie Sztuki w Wiedniu oraz UX Design na SWPS w Warszawie. Certyfikowany Coach i Trener Biznesu.. Autorka bloga o designie i rozwoju osobistym www.uxowa.pl.
Co robię na co dzień?
Projektuję, udzielam konsultacji ds. jakości produktów i usług i jestem mentorką studentów UX. Piszę bloga o projektowaniu i rozwiązaniach opartych o potrzeby przyszłości.
Dlaczego lubię szkolić?
Odczuwam głęboki sens dzielenia się wiedzą i cieszy mnie każde wspólne doświadczenie wymiany wiedzy i odkrywania potencjału w innych ludziach, dzięki czemu powstają projekty z sensem, a świat staje się lepszym miejscem.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Sages Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Wąwozowa 11
- Kod pocztowy: 02-796
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132737407
Masz pytania? Napisz do nas
