User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

O szkoleniu

Cele szkolenia

  • Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudze
  • Uporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe
  • Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
  • Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
  • Przygotowanie do pracy na stanowisku UX Designera
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Szkolenie "User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy" obejmuje szeroki zakres tematyczny, począwszy od psychologii i percepcji, poprzez analizę, tworzenie płynnych doświadczeń (flow), elementy interfejsu, aż po zagadnienia związane z estetyką i odpowiedzialnością projektową
  • Skupimy się na praktycznym podejściu, angażując uczestników w intensywne ćwiczenia i prezentując realne przykłady, co pozwala efektywnie przyswoić wiedzę
  • Trener posiada imponujące, trzydziestoletnie doświadczenie w projektowaniu użyteczności i estetyki produktów, co czyni go rzeczywistym ekspertem w dziedzinie
  • Dzięki świadomemu wyborowi narzędzi i technologii, uczestnicy mają pewność, że zdobytą wiedzę mogą natychmiast wykorzystać w praktyce, co sprawia, że szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest jeszcze bardziej wartościowe
Kto powinien wziąć udział?
  • Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług
  • Dla osób, które chcą uporządkować wiedzę z zakresu procesu projektowego UX oraz nauczyć się budować ścieżki użytkowników i myśleć projektowo
  • Dla osób, które chcą zrozumieć, dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne, a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika
  • Analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów

Program szkolenia

Podstawy User Expierience

  • Podstawowe pojęcia UX i zastosowanie w praktyce
  • Estetyka i użyteczność - główne role designu
  • Czym jest i jak budować flow użyteczności?
  • Psychologia projektowania i zasady Gestalt
  • Percepcja i psychologia w Komunikacji Wizualnej
  • Heurystyki Nielsena UX/UI
  • Modele Mentalne
  • Etapy pracy - omówienie procesu projektowego

Zbieranie i prezentowanie wymagań

  • Badania potrzeb (wywiady IDI, obserwacje) - kiedy, kogo i po co?
  • Rozpoznanie i analiza błędów
  • Persony i proto-persony
  • Propozycja wartości (Value Proposition Canvas)
  • User Story Mapping
  • User Flow
  • Scenariusze UX

Makietowanie i projektowanie

  • Wzorce projektowe Komunikacji Wizualnej (estetyka, spójność, przestrzeń, kompozycja, fonty, kolory etc.)
  • Wzorce projektowe UI Design (użyteczność, flow, przyciski, sortowanie, filtry, kalendarze, checkboxy etc.)
  • Dobre i złe przykłady
  • Design System
  • Szkice, Makiety, Prototypy
  • Projektowanie dla urządzeń mobilnych
  • Narzędzia i programy projektanta
  • Przygotowanie makiet/prototypów do badań z użytkownikami

Testy użyteczności

  • Testy użyteczności (wywiady, testy zadaniowe, korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, eyetracking)
  • Dane z ocen użyteczności
  • Rodzaje ocen użyteczności
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów

Czas trwania

4 dni (32h)

Prelegenci

Magdalena Therkildsen - z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka estetycznych doświadczeń i trenerka projektowania komunikacji wizualnej dla produktów cyfrowych oraz UI i UX Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o psychologię, modele mentalne, użyteczność i estetykę. Mocno podkreśla fundamenty dobrego designu i wyjaśnia, co należy wziąć pod uwagę aby produkty były intuicyjne i łatwiejsze w obsłudze oraz jak i w którym momencie budować wartość dodaną (aspekt emocjonalny), aby być liderem na rynku. Interesuje się wpływem designu na doświadczenia konsumentów oraz budowaniem jakości w usługach. Przez ponad 20 lat pracowała dla sektora FMCG, odpowiadając na kreację marek mainstream i premium (Coca-Cola, Carlsberg, Danone, Wedel etc. Jej pasją jest rozwój osobisty. Regularnie asystuje nauczycielom z Polski i Portugalii oraz organizuje własne zajęcia rozwojowe w oparciu o sztukę i ruch organiczny dla dorosłych. Prowadzi również szkolenia dla firm z kompetencji miękkich. Absolwentka projektowania Form Użytkowych, Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Product Design na Uniwersytecie Sztuki w Wiedniu oraz UX Design na SWPS w Warszawie. Certyfikowany Coach i Trener Biznesu.. Autorka bloga o designie i rozwoju osobistym www.uxowa.pl.

Co robię na co dzień?

Projektuję, udzielam konsultacji ds. jakości produktów i usług i jestem mentorką studentów UX. Piszę bloga o projektowaniu i rozwiązaniach opartych o potrzeby przyszłości.

Dlaczego lubię szkolić?

Odczuwam głęboki sens dzielenia się wiedzą i cieszy mnie każde wspólne doświadczenie wymiany wiedzy i odkrywania potencjału w innych ludziach, dzięki czemu powstają projekty z sensem, a świat staje się lepszym miejscem.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
3 950
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Sages Sp. z o.o.
02-796 Warszawa
ul. Wąwozowa 11
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Sages Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Wąwozowa 11
  • Kod pocztowy: 02-796
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1132737407

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!