O szkoleniu
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania w obszarze sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
znajomość funkcji i narzędzi aplikacji MS Excel przydatnych w planowaniu i raportowaniu sprzedaży
umiejętność identyfikacji informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej w planowaniu i kontroli w obszarze sprzedaży
umiejętność prowadzenia obliczeń umożliwiających optymalizację struktury asortymentowej sprzedaży
pozyskanie umiejętności pobierania i konsolidacji danych pochodzących z bazy faktur na potrzeby raportowania sprzedaży
wiedza na temat narzędzi optymalizacji zawartych w aplikacji MS Excel
Zajęcia mają formę warsztatów przy komputerach, prosimy razem ze zgłoszeniem udziału o informację, czy będą Państwo mogli przywieźć na szkolenie laptop z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszym.
Korzyści dla uczestników:
znajomość funkcji i narzędzi aplikacji MS Excel przydatnych w planowaniu i raportowaniu sprzedaży
umiejętność identyfikacji informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej w planowaniu i kontroli w obszarze sprzedaży
umiejętność prowadzenia obliczeń umożliwiających optymalizację struktury asortymentowej sprzedaży
pozyskanie umiejętności pobierania i konsolidacji danych pochodzących z bazy faktur na potrzeby raportowania sprzedaży
wiedza na temat narzędzi optymalizacji zawartych w aplikacji MS Excel
Zajęcia mają formę warsztatów przy komputerach, prosimy razem ze zgłoszeniem udziału o informację, czy będą Państwo mogli przywieźć na szkolenie laptop z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszym.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej, menedżerów oraz specjalistów ds. sprzedaży, a także właścicieli małych i średnich firm, doradców biznesowych, controllerów.
Program szkolenia
1. Istota zarządzania obszarem sprzedaży
Rola i znaczenie obszaru sprzedaży w osiąganiu wyników finansowych
Zróżnicowanie rachunków decyzyjnych w pracy menedżera sprzedaży
Istota, cele i zadania controllingu sprzedaży
Proces i kryteria oceny działalności handlowców
Powiązania działu sprzedaży z obszarem controllingu i finansów
2. Funkcjonalność MS Excel - niezbędnik menedżera sprzedaży
Przegląd funkcjonalności aplikacji MS Excel przydatnej w controllingu sprzedaży
Tworzenie bazy informacji menedżerów sprzedaży w arkuszu MS Excel
(w tym importowanie i konsolidacja danych sprzedażowych)
Sposoby zapisu formuł na potrzeby rozwiązywania złożonych problemów decyzyjnych w obszarze sprzedaży (w tym formuły tablicowe)
Zaawansowane narzędzia analizy i prezentacji wyników sprzedaży
(w tym tabele przestawne oraz wykresy)
Wykorzystanie narzędzi optymalizacji w rozwiązywaniu problemów decyzyjnych
(w tym narzędzie szukaj wyniku oraz Solver)
3. Zastosowania MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania sprzedaży
Scenariuszowe planowanie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi arkuszowych
Optymalizacja liniowa w planowaniu struktury asortymentowej sprzedaży z wykorzystaniem narzędzia Solver
Analiza progu rentowności w działalności jedno i wielo asortymentowej, połączona z analizą wrażliwości wyniku sprzedaży na zmianę parametrów przychodowo-kosztowych
Okresowe raportowanie sprzedaży - wielowymiarowa analiza sprzedaży w wielkościach bezwzględnych
Obliczanie, analiza i prezentacja wskaźników oceny działalności handlowców w arkuszu kalkulacyjnym
Wielostopniowy rachunek marż pokrycia w controllingowej analizie sprzedaży
Analiza odchyleń w ocenie stopnia realizacji budżetów sprzedaży
Rola i znaczenie obszaru sprzedaży w osiąganiu wyników finansowych
Zróżnicowanie rachunków decyzyjnych w pracy menedżera sprzedaży
Istota, cele i zadania controllingu sprzedaży
Proces i kryteria oceny działalności handlowców
Powiązania działu sprzedaży z obszarem controllingu i finansów
2. Funkcjonalność MS Excel - niezbędnik menedżera sprzedaży
Przegląd funkcjonalności aplikacji MS Excel przydatnej w controllingu sprzedaży
Tworzenie bazy informacji menedżerów sprzedaży w arkuszu MS Excel
(w tym importowanie i konsolidacja danych sprzedażowych)
Sposoby zapisu formuł na potrzeby rozwiązywania złożonych problemów decyzyjnych w obszarze sprzedaży (w tym formuły tablicowe)
Zaawansowane narzędzia analizy i prezentacji wyników sprzedaży
(w tym tabele przestawne oraz wykresy)
Wykorzystanie narzędzi optymalizacji w rozwiązywaniu problemów decyzyjnych
(w tym narzędzie szukaj wyniku oraz Solver)
3. Zastosowania MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania sprzedaży
Scenariuszowe planowanie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi arkuszowych
Optymalizacja liniowa w planowaniu struktury asortymentowej sprzedaży z wykorzystaniem narzędzia Solver
Analiza progu rentowności w działalności jedno i wielo asortymentowej, połączona z analizą wrażliwości wyniku sprzedaży na zmianę parametrów przychodowo-kosztowych
Okresowe raportowanie sprzedaży - wielowymiarowa analiza sprzedaży w wielkościach bezwzględnych
Obliczanie, analiza i prezentacja wskaźników oceny działalności handlowców w arkuszu kalkulacyjnym
Wielostopniowy rachunek marż pokrycia w controllingowej analizie sprzedaży
Analiza odchyleń w ocenie stopnia realizacji budżetów sprzedaży
Czas trwania
14 godzin
Prelegenci

Adiunkt w Katedrze Rachunkowości i Controllingu Przedsiębiorstw. Konsultant i współpracownik firm doradczych. Ceniony wykładowca z bardzo dużym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorstw różnej wielkości. Specjalizuje się w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów gospodarczych z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL w zarządzaniu jednostkami gospodarczymi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Gromada
00-030 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
-
Wrocław
-
woj. dolnośląskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
960
zł
Cena zawiera:
- udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach