Szkolenie

UŻYTECZNOŚĆ W PRAKTYCE – PROJEKTOWANIE STRON I SYSTEMÓW ONLINE

O szkoleniu

• Przybliżenie specyfiki prowadzenia projektów z zakresu tworzenia WWW
• Przedstawienie zasad zarządzania projektami internetowymi – użyteczność (usability) i najlepsze praktyki
• Omówienie nowych trendów w projektowaniu WWW
• Prowadzenie działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu, projektowanie mobilnych serwisów
• Omówienie koncepcji testowania i weryfikacji skuteczności projektów pod kątem sprzedaży i efektywnej komunikacji
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za kreowanie, koordynowanie i wdrażanie projektów internetowych. Tematyka szkolenia szczególnie zainteresuje osoby odpowiedzialne za budowę i rozwój serwisów WWW oraz mobilnych.

Program szkolenia

Terminy
30 11 2015 - 30 11 2015 - Warszawa
11 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa

Program
1. Realizacja projektów WWW – od wizytówki i LP do portali
a. Modele i rodzaje witryn internetowych
b. Elementy składowe serwisu (URL, domena, elementy META)
c. Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
d. Systemy zarządzania treścią (CMS) – czyli jak wybrać i samodzielnie zarządzać swoim serwisem internetowym; przegląd rozwiązań rynkowych
e. Technologie internetowe w pigułce od A do Z
f. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-marketingowy
– Brief w marketingu interaktywnym
– Etapy projektu – kluczowe fazy
Warsztat – ćwiczenia praktyczne w grupach: projektowanie serwisu internetowego dla wybranego sektora wraz z analizą praktyk rynkowych – przykłady dobrych i złych praktyk
Case study – przykład serwisu informacyjno-sprzedażowego oraz brief e-marketingowy

2. Usability i Accessibility – o użyteczności i dostępności projektów WWW krok po kroku
a. Koncepcja person – target, segment, persona – jak projektować dla różnych typów użytkowników?
b. Idea wireframes i prototypowanie informacji (AI) w sieci – od koncepcji przez makietę do projektu graficznego
c. Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart” – każde słowo ma znaczenie!
d. Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu, czyli o sztuce prowadzenia użytkownika po serwisie
e. 7 kluczowych elementów projektu – jakie zasady wpływają na sukces projektu online?
f. Metody badania użyteczności serwisów www
g. Kluczowe wymagania accessibility – jak sprawdzić dostępność serwisu w sieci?
Ćwiczenie – Metody pomiaru usability. Narzędzia online

3. Lokalizacja serwisów internetowych i corporate identity
a. Polityka domenowa i obecności w sieci
b. Zasady lokalizacji serwisów internetowych w Polsce
c. Internet guidelines jako wzorce adaptacji międzynarodowych projektów
d. Układ treści – wzorce i obyczaje internetowe w projektach międzynarodowych
e. Case study AT&T – ustrukturyzowany wzorzec redagowania treści

4. Użyteczność w mobilnym Internecie
a. Specyfika WWW versus mobilne witryny
b. Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów: nawigacja, layout, szablon
c. 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania przez budowanie
d. Aplikacje mobilne – sztuka projektowania i wytyczne usability
e. Testowanie mobilnych projektów
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania

5. Audyt, weryfikacja i badania użyteczności
a. Eyetracking – testy projektów graficznych i nawigacyjnych
b. Badania usability – testy i zadania jako elementy weryfikujące skuteczność projektów WWW
c. Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
d. Pozostałe metody (wywiady pogłębione, listy kontrolne, audyty eksperckie)
e. Grupy kreatywne online – wykorzystanie potencjału klientów, przeciętnych konsumentów i ekspertów via WWW (pionierskie projekty Dell, Starbucks)
f. Benchmarking jako koncepcja adaptowania najlepszych rozwiązań
6. Językowe usability. Sztuka komunikacji projektowej – między biznesem, agencją a IT
a. Ludzie od Internetu – specyfika, język, cele
b. sztuka komunikacji projektowej z grafikami, programistami, a także strategami i accountami
c. alians biznesu z IT, czyli o zasadach dobrej współpracy projektowej
d. jak współpracować z agencją interaktywną?

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00-16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 11 grudnia 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
.
850 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!