O szkoleniu
• Przybliżenie specyfiki prowadzenia projektów z zakresu tworzenia WWW
• Przedstawienie zasad zarządzania projektami internetowymi – użyteczność (usability) i najlepsze praktyki
• Omówienie nowych trendów w projektowaniu WWW
• Prowadzenie działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu, projektowanie mobilnych serwisów
• Omówienie koncepcji testowania i weryfikacji skuteczności projektów pod kątem sprzedaży i efektywnej komunikacji
• Przedstawienie zasad zarządzania projektami internetowymi – użyteczność (usability) i najlepsze praktyki
• Omówienie nowych trendów w projektowaniu WWW
• Prowadzenie działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu, projektowanie mobilnych serwisów
• Omówienie koncepcji testowania i weryfikacji skuteczności projektów pod kątem sprzedaży i efektywnej komunikacji
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za kreowanie, koordynowanie i wdrażanie projektów internetowych. Tematyka szkolenia szczególnie zainteresuje osoby odpowiedzialne za budowę i rozwój serwisów WWW oraz mobilnych.
Program szkolenia
Terminy
30 11 2015 - 30 11 2015 - Warszawa
11 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa
Program
1. Realizacja projektów WWW – od wizytówki i LP do portali
a. Modele i rodzaje witryn internetowych
b. Elementy składowe serwisu (URL, domena, elementy META)
c. Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
d. Systemy zarządzania treścią (CMS) – czyli jak wybrać i samodzielnie zarządzać swoim serwisem internetowym; przegląd rozwiązań rynkowych
e. Technologie internetowe w pigułce od A do Z
f. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-marketingowy
– Brief w marketingu interaktywnym
– Etapy projektu – kluczowe fazy
Warsztat – ćwiczenia praktyczne w grupach: projektowanie serwisu internetowego dla wybranego sektora wraz z analizą praktyk rynkowych – przykłady dobrych i złych praktyk
Case study – przykład serwisu informacyjno-sprzedażowego oraz brief e-marketingowy
2. Usability i Accessibility – o użyteczności i dostępności projektów WWW krok po kroku
a. Koncepcja person – target, segment, persona – jak projektować dla różnych typów użytkowników?
b. Idea wireframes i prototypowanie informacji (AI) w sieci – od koncepcji przez makietę do projektu graficznego
c. Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart” – każde słowo ma znaczenie!
d. Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu, czyli o sztuce prowadzenia użytkownika po serwisie
e. 7 kluczowych elementów projektu – jakie zasady wpływają na sukces projektu online?
f. Metody badania użyteczności serwisów www
g. Kluczowe wymagania accessibility – jak sprawdzić dostępność serwisu w sieci?
Ćwiczenie – Metody pomiaru usability. Narzędzia online
3. Lokalizacja serwisów internetowych i corporate identity
a. Polityka domenowa i obecności w sieci
b. Zasady lokalizacji serwisów internetowych w Polsce
c. Internet guidelines jako wzorce adaptacji międzynarodowych projektów
d. Układ treści – wzorce i obyczaje internetowe w projektach międzynarodowych
e. Case study AT&T – ustrukturyzowany wzorzec redagowania treści
4. Użyteczność w mobilnym Internecie
a. Specyfika WWW versus mobilne witryny
b. Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów: nawigacja, layout, szablon
c. 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania przez budowanie
d. Aplikacje mobilne – sztuka projektowania i wytyczne usability
e. Testowanie mobilnych projektów
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania
5. Audyt, weryfikacja i badania użyteczności
a. Eyetracking – testy projektów graficznych i nawigacyjnych
b. Badania usability – testy i zadania jako elementy weryfikujące skuteczność projektów WWW
c. Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
d. Pozostałe metody (wywiady pogłębione, listy kontrolne, audyty eksperckie)
e. Grupy kreatywne online – wykorzystanie potencjału klientów, przeciętnych konsumentów i ekspertów via WWW (pionierskie projekty Dell, Starbucks)
f. Benchmarking jako koncepcja adaptowania najlepszych rozwiązań
6. Językowe usability. Sztuka komunikacji projektowej – między biznesem, agencją a IT
a. Ludzie od Internetu – specyfika, język, cele
b. sztuka komunikacji projektowej z grafikami, programistami, a także strategami i accountami
c. alians biznesu z IT, czyli o zasadach dobrej współpracy projektowej
d. jak współpracować z agencją interaktywną?
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
30 11 2015 - 30 11 2015 - Warszawa
11 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa
Program
1. Realizacja projektów WWW – od wizytówki i LP do portali
a. Modele i rodzaje witryn internetowych
b. Elementy składowe serwisu (URL, domena, elementy META)
c. Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
d. Systemy zarządzania treścią (CMS) – czyli jak wybrać i samodzielnie zarządzać swoim serwisem internetowym; przegląd rozwiązań rynkowych
e. Technologie internetowe w pigułce od A do Z
f. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-marketingowy
– Brief w marketingu interaktywnym
– Etapy projektu – kluczowe fazy
Warsztat – ćwiczenia praktyczne w grupach: projektowanie serwisu internetowego dla wybranego sektora wraz z analizą praktyk rynkowych – przykłady dobrych i złych praktyk
Case study – przykład serwisu informacyjno-sprzedażowego oraz brief e-marketingowy
2. Usability i Accessibility – o użyteczności i dostępności projektów WWW krok po kroku
a. Koncepcja person – target, segment, persona – jak projektować dla różnych typów użytkowników?
b. Idea wireframes i prototypowanie informacji (AI) w sieci – od koncepcji przez makietę do projektu graficznego
c. Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart” – każde słowo ma znaczenie!
d. Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu, czyli o sztuce prowadzenia użytkownika po serwisie
e. 7 kluczowych elementów projektu – jakie zasady wpływają na sukces projektu online?
f. Metody badania użyteczności serwisów www
g. Kluczowe wymagania accessibility – jak sprawdzić dostępność serwisu w sieci?
Ćwiczenie – Metody pomiaru usability. Narzędzia online
3. Lokalizacja serwisów internetowych i corporate identity
a. Polityka domenowa i obecności w sieci
b. Zasady lokalizacji serwisów internetowych w Polsce
c. Internet guidelines jako wzorce adaptacji międzynarodowych projektów
d. Układ treści – wzorce i obyczaje internetowe w projektach międzynarodowych
e. Case study AT&T – ustrukturyzowany wzorzec redagowania treści
4. Użyteczność w mobilnym Internecie
a. Specyfika WWW versus mobilne witryny
b. Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów: nawigacja, layout, szablon
c. 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania przez budowanie
d. Aplikacje mobilne – sztuka projektowania i wytyczne usability
e. Testowanie mobilnych projektów
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania
5. Audyt, weryfikacja i badania użyteczności
a. Eyetracking – testy projektów graficznych i nawigacyjnych
b. Badania usability – testy i zadania jako elementy weryfikujące skuteczność projektów WWW
c. Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
d. Pozostałe metody (wywiady pogłębione, listy kontrolne, audyty eksperckie)
e. Grupy kreatywne online – wykorzystanie potencjału klientów, przeciętnych konsumentów i ekspertów via WWW (pionierskie projekty Dell, Starbucks)
f. Benchmarking jako koncepcja adaptowania najlepszych rozwiązań
6. Językowe usability. Sztuka komunikacji projektowej – między biznesem, agencją a IT
a. Ludzie od Internetu – specyfika, język, cele
b. sztuka komunikacji projektowej z grafikami, programistami, a także strategami i accountami
c. alians biznesu z IT, czyli o zasadach dobrej współpracy projektowej
d. jak współpracować z agencją interaktywną?
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
Czas trwania
10:00-16:00
Prelegenci

.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
centrum miasta
Warszawa
centrum miasta
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
.
850
zł
Cena zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
Powiadomienia o nowych terminach