Szkolenie: V Forum Działów Zakupów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/v-forum-dzialow-zakupow-72049

Informacje o szkoleniu

  • V Forum Działów Zakupów


    ID szkolenia: 72049
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Prawo
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-17
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

ZAKUPY, SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE

Zapraszamy do udziału w V Forum Działów Zakupów, corocznym spotkaniu Dyrektorów i Menedżerów Zakupowych.

Jak wynika z globalnego badania firmy Deloitte, priorytetem działów zakupów na całym świecie pozostają oszczędności oraz zarządzanie ryzykiem łańcucha dostaw. A jednocześnie pozycja i rola działu zakupów w organizacji jest bardzo trudna i często źródłem problemów jest sam procurement.

Na ten i inne tematy porozmawiają podczas Forum specjaliści z takich firm jak: Polska Grupa Zbrojeniowa, ING Bank Śląski, Tauron Ciepło, Orpea Polska, Nextbuy, Profitia Management Consultants, International Personal Finance, kancelarii SSW, PKN Orlen, PIT-RADWAR.

Wiedza prelegentów i panelistów jest gwarancją inspiracji, innowacji oraz wymiany ciekawych doświadczeń zarówno podczas warsztatów jak w kuluarach.

Spośród wszystkich poruszanych tematów będą mogli Państwo wybrać te, które w istotny sposób pomogą zwiększyć skuteczność Państwa zespołu oraz usprawnić procesy zakupowe.

Podczas Forum dowiedzą się Państwo m.in.:

Jak skutecznie zarządzać relacjami i komunikacją z dostawcami?
Jakie zagrożenia niosą za sobą globalne łańcuchy dostaw?
Jak wiarygodnie i dokładnie zmierzyć efektywność działów zakupów?
Jak wdrożyć w swojej firmie najlepsze praktyki z dojrzałych organizacji zakupowych?
Jakie są kluczowe koszty w obszarze zakupowym?
Jak wypracować u siebie i w swoim zespole konsekwencje
i wytrwałość w działaniu, niezbędną u skutecznego zakupowa?
Jakie kluczowe kompetencje rozwijać w dziale zakupów, żeby sprostać wyzwaniom współczesnego rynku?
Jak, bez dotkliwych konsekwencji, rozwiązywać niekorzystne umowy zakupowe?

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Działów i Obszarów Zakupów
Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Kierowników Zaopatrzenia
Kierowników Organizacji i Logistyki
Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
Kierowników Operacji Logistycznych
Konsultantów ds. Zakupów

Program szkolenia:

DZIEŃ 1 / 24 MARCA 2020

09.00 – 09.45 powitalna kawa, rejestracja



9.45 – 10.00 OTWARCIE FORUM
Moderator I Dnia Forum Łukasz Jędraszkiewicz, Dyrektor Departamentu Zakupów, Tauron Ciepło

10.00-10.45 JAK MIERZYĆ EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁU ZAKUPÓW – CZYLI JAKIE KPI USTALIĆ?

Case study firmy produkcyjnej

Jakie KPI zdefiniowano dla działu zakupów operacyjnych i strategicznych i jakie były tego efekty
Jak zmierzyć oszczędności i czym oszczędności w ogóle są?
Jacek Jarmuszczak, Procurement Expert, Wiceprezes Nextbuy

10.45 – 11.00 kwadrans towarzyski

11.00 – 11.45 KOSZT PRACY JAKO DŹWIGNIA ZAKUPOWA?

Dostawcy zazwyczaj mają mniejszy potencjał negocjacyjny niż zamawiający. Jeszcze mniej obecni w procesie decyzyjnym są pracownicy.

Kluczowe koszty w procesie zakupowym
Czy praca jest towarem?
Wykonawcy, dostawcy a efektywność – wyzwania
Globalne łańcuchy dostaw – regulacje, zagrożenia
Koszty pracy obszaru zakupów – możliwości, wyzwania
dr Marta Zbucka-Gargas , wieloletni dyrektor zakupów w jednym z największych przedsiębiorstw w Polsce

11.45 – 12.00 kwadrans towarzyski

12.00 – 13.00 Panel dyskusyjny: KLUCZOWE KOMPETENCJE W ZAKUPACH XXI WIEKU. JAKIE KOMPETENCJE ROZWIJAĆ W CORAZ BARDZIEJ ZŁOŻONYM I SZYBKO ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE, MAJĄC ŚWIADOMOŚĆ CZYHAJĄCEGO ZA ROGIEM AI?

Moderator: Jacek Jarmuszczak – Procurement Expert, Wiceprezes Nextbuy

Uczestnicy panelu:

Wojciech Marchwicki, Dyrektor Departamentu Zakupów i Zarządzania Dostawcami, ING Bank Śląski S.A.

Anna Waszkiewicz, Dyrektor Biura Zakupów i Kooperacji, PIT- RADWAR

Łukasz Świderski, Dyrektor ds. Zakupów Grupowych CAPEX, PKN ORLEN S.A.

13.00– 14.00 lunch

14.00 – 14.45 HISTORIA CHŁOPCA DO BICIA W ORGANIZACJI, CZYLI „WSZYSTKO PRZEZ TE ZAKUPY!”

Dlaczego zakupom tak trudno stać się liderem organizacji?
Dlaczego to sami kupcy blokują Zakupy przed rozwojem?
Co zrobić by Zakupy stały się strategiczną częścią przedsiębiorstwa
Łukasz Jędraszkiewicz, Dyrektor Departamentu Zakupów, Tauron Ciepło

14.45 – 15.30 ZAKUPOWCY– NIESTETY NAJSŁABSZE OGNIWO

Przegląd dojrzałości organizacyjnej poznanych organizacji zakupowych z uwzględnieniem najczęstszych błędów. (branża automotive, firmy produkcyjne, organizacje retail’owe)
Przyszła rola tzw. zakupów w łańcuchu dostaw
Przykłady elementów Best Practice w dojrzałych organizacjach zakupowych
Daniel Tymoszuk, Dyrektor Łańcucha Dostaw i Planowania, Polska Grupa Zbrojeniowa S.A.

15.30 – 15.45 kwadrans towarzyski

15.45 – 16.30 LEAN PROCUREMENT – CZYLI JAK KUPOWAĆ USŁUGI IT DOSTARCZANE W MODELU AGILE

Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji.

W jaki sposób ułożyć proces zakupowy na potrzeby projektów IT realizowanych w modelu Agile?
Jak formułować zapytania rynkowo-ofertowe (RFI / RFP) dla projektów IT realizowanych w modelu Agile?
Co powinna zawierać dokumentacja zakupowa i na czym polegają jej różnice względem procesów zakupowych na projekty realizowane kaskadowo (Waterfall)?
W oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT zarówno w trakcie postępowania zakupowego oraz już w trakcie realizacji projektu IT realizowanego w oparciu o metodyki zwinne?
Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile?
Co powinna zawierać i w jaki sposób negocjować umowę z dostawcą na realizację projektu IT realizowanego w zwinnej (agile) metodyce?
Łukasz Węgrzyn – Partner w kancelarii SSW (Head of Technology Team)

16.30 ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI MERYTORYCZNEJ I DNIA FORUM

od 16.30 COCTAIL RECEPTION

DZIEŃ 2 / 25 MARCA 2020

08.30 – 9.00 powitalna kawa, rejestracja

9.00 OTWARCIE 2. DNIA FORUM,

Łukasz Jędraszkiewicz, Dyrektor Departamentu Zakupów, Tauron Ciepło

09.00 – 09.45 ROZWIĄZYWANIE NIEKORZYSTNEJ UMOWY ZAKUPOWEJ

Przykłady zapisów w umowach i OWZ – analiza
Zakończenie współpracy – rozwiązanie, wypowiedzenie, odstąpienie
Nowe przepisy – zbyt długi termin płatności przyczyną zakończenia współpracy
Klauzule w umowach pozwalające zakończyć współpracę
Forma czynności prawnej w przypadku zakończenia współpracy
mec. Romana Pietruk, radca prawny, specjalizuje się w kontraktach handlowych

9.45 – 10.45 LIDER ZAKUPOWY W AKCJI

Konsekwencja, a wytrwałość́ w działaniu
Zmiana jako szansa
Czego możemy się̨ nauczyć́ od himalajskich Szerpów, czyli jak wygląda zaopatrzenie wyprawy na Mount Everest liczącej ponad 100 osób i trwającej ponad 2 miesiące?
Dystans czy bliskość́ w relacjach z pracownikiem?
Jak indywidualnie podchodzić́ do pracowników?
Gdzie być́, jeżeli oczekują̨ mnie w kilku miejscach?
Bariery w stawaniu się̨ coraz lepszym liderem i skuteczne przeciwdziałanie tym barierom
Współpraca pomiędzy pracownikami rożnych działów (w tym działu zakupów) – rynkowy przykład wygrania wielkiego przetargu i pozyskania klienta dzięki takiej współpracy
Siła słowa – co nam może pomóc w sytuacji kryzysowej?
Piotr Cieszewski, zdobywca Mount Everest, profesjonalny mówca, trener przywództwa, przez 10 lat dyrektor oddziałów w Skanska

10.45 – 11.00 kwadrans towarzyski

11.00 -11.45 ZARZĄDZANIE RELACJAMI I KOMUNIKACJĄ Z DOSTAWCAMI

Rola działu zakupów w organizacji
Efektywność zakupów w organizacji, a relacje z kontrahentami
Sposoby na skuteczną komunikację z dostawcami
Gabriela Kaflik, Orpea Polska Sp. z o.o., Dyrektor ds. Zakupów i Zarządzania Nieruchomościami

11.45 – 12.00 kwadrans towarzyski

12.00 – 13.00 MATEMATYKA SERCA ZAKUPOWCA

Żyjesz w zwariowanym tempie i potrzebujesz zarządzić stresem?
Natłok spraw drenuje Twoją energię i czujesz się zmęczona/y?
Słabo sypiasz?
Spada Ci odporność?
Chcesz zwiększyć swoją efektywność, mieć więcej siły, kreatywności, lepiej podejmować decyzje i radzić sobie z ludźmi?
Ewa Błaszczak, mentor liderów i zespołów

13.00 – 14.00 lunch

14.00 – 15.00 Panel dyskusyjny „ZAKUPY” – WSPARCIE CHALLENGER, CZY KONKURENT BIZNESOWY?
DLACZEGO PRZETARG I NEGOCJACJE TO TYLKO FRAGMENT DOSKONAŁYCH ZAKUPÓW

„Early procurement involvement” – czy/ jak działa w praktyce?
A może „value engineering” – tajemniczo brzmi – czy/jak zakupy mogą kształtować kupowane produkty/ usługi?
Czy to my jako zakupy mamy być ekspertami kategorii również od strony specyfikacji?
Jak biznes i zakupy mogą grać do jednej bramki?
Moderator panelu:

Łukasz Mazurowski, Założyciel i Partner Zarządzający Profitia Management Consultants

15.00 Podsumowanie V Forum Działów Zakupów

Łukasz Jędraszkiewicz, Dyrektor Departamentu Zakupów, Tauron Ciepło

15.00 ZAKOŃCZENIE II DNIA FORUM

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1970 - +VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: V Forum Działów Zakupów