Szkolenie

Visual merchandising

O szkoleniu

Link do szkolenia:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/visual-merchandising/
METODY PRACY:
Mini wykład trenera + ćwiczenia – podstawowe zasady visual merchandisingu
Mini wykład trenera + ćwiczenia – podstawy psychologii zachowań konsumenta
Analiza przykładów biznesowych dobrych i złych praktyk visual merchandisingowych (materiały foto).
Dyskusja moderowana – bank pomysłów.
Case studies
Dlaczego warto wziąć udział?

EFEKTY SZKOLENIA:

  • Wykorzystanie w praktyce wiedzy z zakresu visual merchandisingu, psychologii zachowań konsumenckich
  • Wykorzystanie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania ekspozycji, prezentacji produktu na przykładzie sklepu odzieżowego, meblowego
  • Umiejętność aranżowania witryny
  • Umiejętność wykonania instrukcji VM
  • Stosowanie różnych technik komunikacji cenowej na przykładzie w celu zwiększania sprzedaży
  • Umiejętność stosowania  techniki AIDA, jako narzędzia zwiększającego efektowność promocji i dodatkowych ekspozycji promocyjnych
  • Umiejętnie posługiwać się techniką cross-merchandisingu
  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania kategorią (category managament)
  • Prawidłowe wykorzystanie materiałów reklamowych w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta.
Kto powinien wziąć udział?

EFEKTY SZKOLENIA:

  • Wykorzystanie w praktyce wiedzy z zakresu visual merchandisingu, psychologii zachowań konsumenckich
  • Wykorzystanie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania ekspozycji, prezentacji produktu na przykładzie sklepu odzieżowego, meblowego
  • Umiejętność aranżowania witryny
  • Umiejętność wykonania instrukcji VM
  • Stosowanie różnych technik komunikacji cenowej na przykładzie w celu zwiększania sprzedaży
  • Umiejętność stosowania  techniki AIDA, jako narzędzia zwiększającego efektowność promocji i dodatkowych ekspozycji promocyjnych
  • Umiejętnie posługiwać się techniką cross-merchandisingu
  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania kategorią (category managament)
  • Prawidłowe wykorzystanie materiałów reklamowych w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA:

1. CELE MERCHANDISINGU

  • Podstawy Visual merchandisingu.
  • Visual merchandising, a decyzje zakupowe konsumentów.
  • Visual merchandising jako sposób na pobudzanie wszystkich zmysłów klienta

2. STANDARDY MERCHANDISINGOWE

  • Strategia przygotowania i wdrożenia standardów visual merchandisingowych  – kalendarz, moodboard.
  • Narzędzia kontroli i egzekwowania na poziomie sklepów.
  • Nowoczesne technologie w zastosowaniu tworzenia standardów visual merchandisingowych.

3. NAJWAŻNIEJSZE ZASADY MERCHANDISINGOWE. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA

  • Jak zachowuje się konsument w sklepie?
  • Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły Klienta.
  • Wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie.
  • 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie – strefowość w 
  • Analiza materiału foto/video
  • Case study

4. JAK EFEKTYWNIE TWORZYĆ ARANŻACJĘ POWIERZCHNI SKLEPOWEJ

  • Aranżacja sklepu – planowanie ekspozycji.
  • Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (zasada Pareto).
  • Aranżacja ścian, stołów, mebli wolnostojących 
  • Gorące i zimne strefy półki.
  • Efekt wyróżnienia (kontrastu) w półce.
  • Efekt obfitości na ścianie, w półce.
  • Najlepsze praktyki ekspozycji.
  • Najczęstrze błędy w ekspozycji visual merchandisingowej.
  • Analiza materiału foto/video.
  • Case studies

5. CROSS-MERCHANDISING

  • Zjawisko cross-selingu, istota, cele, korzyści
  • Merchandising krzyżowy, jako technika zwiększająca nie tylko sprzedaż, ale także ogólne zadowolenie konsumenta z robienia zakupów w danym sklepie.
  • Visual merchandiser jako "cichy sprzedawca".
  • Analiza foto/video
  • Ćwiczenia koncepcyjne

6. PROMOCJE KONSUMECKIE I DODATKOWE EKSPOZYCJE W SKLEPIE I KOMUNIKACJA CENOWA

  • Przykładowy plan sklepu, gorące miejsca.
  • AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych.
  • "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
  • Materiały POS.
  • Jak skutecznie komunikować cenę klientowi.
  • Efektywność wizerunkowa promocji.
  • Analiza materiału foto/video.
  • Ćwiczenia koncepcyjne

7. WITRYNA SKLEPOWA

  • Rodzaje witryn, a sezonowość.
  • Rekwizyty na witrynie.
  • Oświetlenie.
  • Rodzaje manekinów.
  • Jakie manekiny, produkty, meble dostosować, aby witryna była interesująca dla klienta

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Łakomiec

Specjalista w sprzedaży detalicznej z zakresu Visual Merchandisingu z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka historii sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz projektowania wnętrz w Krakowskich Szkołach Artystycznych, a także e-marketingu. Od 2012 roku prowadzi szkolenia z zakresu visual merchandisingu. Od ponad 10 lat współpracuje z takimi markami beauty jak Kanebo, Chanel czy odzieżowymi Primark, GoSport,Young Reporter, Columbia SportWear, 4F czy Witek. Twórca strategii Visual merchandisingowej oraz odświeżenia konceptu marki odzieżowej Reporter Young. Współpracuje jako konsultant zarówno z sieciówkami odzieżowymi, jak i z małymi sklepami butikowymi.

Gdzie i kiedy

Online 17-18 luty 2022

Zapisz się

1350
cena netto + 23% VAT
1350 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 7.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 11.11% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Faktura pro forma wystawiana na 7 dni przed szkoleniem, przy jego potwiedzeniu, Faktura VAT wystawiana po dokonaniu platnosci.

SZKOLENIE ONLINE
W trakcie szkolenia:

szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com . Wymagany dostęp do internetu i komputera.
bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
przewidziane przerwy

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!