Szkolenie: W JAKI SPOSÓB PROWADZIĆ SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/w-jaki-sposob-prowadzic-skuteczna-sprzedaz-i-profesjonalna-obsluge-klienta-70493

Informacje o szkoleniu

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Cele szczegółowe:

- Nabycie wiedzy o podstawach wiedzy handlowej dotyczącej organizacji pracy, formułowania celów, planowania sprzedaży, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych, bieżącej obsługi klienta, pracy z użyciem telefonu.

- Przekazanie wiedzy dotyczącej umiejętności interpersonalnych, perswazyjnych, komunikacji z klientem w sposób swobodny.

- Nabycie wiedzy jak profesjonalnie rozpoznawać potrzeby klienta i stosować odpowiednie techniki sprzedaży.

- Pokazanie wpływu technik prezentacji produktu na skuteczność sprzedaży.

- Zdobycie wiedzy i umiejętności jak minimalizować stres i obawy przed rozpoczęciem rozmowy handlowej oraz jak umiejętnie kreować pozytywny wizerunek handlowca.

Uczestnik szkolenia w jego trakcie nabędzie wiedzy i umiejętności w jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Dzięki szkoleniu Uczestnik w swojej pracy będzie prawidłowo organizował sobie swoją pracę w ciągu całego dnia oraz będzie wiedział, jak kreować swoją osobę jako specjalistę w swojej dziedzinie.

Szkolenie skierowane jest do:

Przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Skierowane do handlowców, osób zaczynających pracę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

W szczeólności dla:

- handlowców i sprzedawców;
- przedstawicieli handlowych;
- pracowników biura obsługi klienta, których dodatkowym zadaniem może być sprzedaż

Program szkolenia:

1.Klient, psychologia zachowań konsumenckich

Ten moduł szkolenia obejmie najważniejsze zagadnienia z zakresu zachowań klienta:
- Kluczowe potrzeby klienta: merytoryczne, psychologiczne oraz inne; jak o te potrzeby dbać i jak można dbać (case study)
- Gry i techniki wpływu stosowane przez klienta
- Typologia klienta – co to są metaprogramy i po co osobom obsługującym klienta ich znajomość
- Najważniejsze potrzeby i oczekiwania klienta – dlaczego efektywna i profesjonalna obsługa tego klienta jest tak ważna w procesie sprzedaży
- budowanie argumentacji handlowej
- skuteczna prezentacja handlowa
- główne techniki negocjacji i finalizacji transakcji

2. Profesjonalna obsługa klienta; zachowania i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

- Komunikacja telefoniczna z klientem – od złych nawyków i przyzwyczajeń do dobrych praktyk
- Telefon dla zaawansowanych – sprzedaż, dosprzedaż, obsługa klienta; kluczowe techniki i reguły postępowania
- Korespondencja mailowa z klientem – czyli o tym; że pisanie dobrych maili w obsłudze klienta jest sztuką; cechy i wyznaczniki tzw. „dobrego maila” w obsłudze klienta
- Efekt Wow! w obsłudze klienta – jak zespół pracuje na sukces i jak dążyć do synergii;
- Zarządzanie czasem w obsłudze klienta – najważniejsze „pułapki” i techniki radzenia sobie z czasem

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Informacje o prelegentach:

K.J.
trenerka jest psychologiem praktykiem (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) 10-letnim doświadczeniem biznesowym. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 800 zł - netto

Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe, - serwis kawowy, lunch, - imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, - indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, - istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania dla uczestnika - ankieta oceniająca szkolenie - test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu.

Szkolenie, kurs: W JAKI SPOSÓB PROWADZIĆ SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA