Szkolenie: W JAKI SPOSÓB PROWADZIĆ SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/w-jaki-sposob-prowadzic-skuteczna-sprzedaz-i-profesjonalna-obsluge-klienta-71274-id8

Informacje o szkoleniu

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Cele szczegółowe - korzyści nabyte po szkoleniu pod kątem:

Wiedzy: Nabycie wiedzy o podstawach wiedzy handlowej dotyczącej organizacji pracy, formułowania celów, planowania sprzedaży, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych, bieżącej obsługi klienta, pracy z użyciem telefonu. Przekazanie wiedzy dotyczącej umiejętności interpersonalnych, perswazyjnych, komunikacji z klientem w sposób swobodny. Nabycie wiedzy jak profesjonalnie rozpoznawać potrzeby klienta i stosować odpowiednie techniki sprzedaży.

Umiejętności: Pokazanie wpływu technik prezentacji produktu na skuteczność sprzedaży. Zdobycie wiedzy i umiejętności jak minimalizować stres i obawy przed rozpoczęciem rozmowy handlowej oraz jak umiejętnie kreować pozytywny wizerunek handlowca.

Postaw społecznych: Uczestnik szkolenia w jego trakcie nabędzie wiedzy i umiejętności w jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Dzięki szkoleniu Uczestnik w swojej pracy będzie prawidłowo organizował sobie swoją pracę w ciągu całego dnia oraz będzie wiedział, jak kreować swoją osobę jako specjalistę w swojej dziedzinie.

Metodyka:
-Mini case study;
-Dyskusja moderowana;
-Audio-study;
-Ćwiczenia;
-Symulacje.

Szkolenie skierowane jest do:

Przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Skierowane do handlowców, osób zaczynających pracę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Szkolenie skierowane jest do:

handlowców i sprzedawców;
przedstawicieli handlowych;
pracowników biura obsługi klienta, których dodatkowym zadaniem może być sprzedaż

Program szkolenia:

1.Klient, psychologia zachowań konsumenckich

Ten moduł szkolenia obejmie najważniejsze zagadnienia z zakresu zachowań klienta:
- Kluczowe potrzeby klienta: merytoryczne, psychologiczne oraz inne; jak o te potrzeby dbać i jak można dbać (case study).
- Gry i techniki wpływu stosowane przez klienta.
- Typologia klienta – co to są metaprogramy i po co osobom obsługującym klienta ich znajomość.
- Najważniejsze potrzeby i oczekiwania klienta – dlaczego efektywna i profesjonalna obsługa tego klienta jest tak ważna w procesie sprzedaży.
- Budowanie argumentacji handlowej.
- Skuteczna prezentacja handlowa.
- Główne techniki negocjacji i finalizacji transakcji.

2. Profesjonalna obsługa klienta; zachowania i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

- Komunikacja telefoniczna z klientem – od złych nawyków i przyzwyczajeń do dobrych praktyk.
- Telefon dla zaawansowanych – sprzedaż, dosprzedaż, obsługa klienta; kluczowe techniki i reguły postępowania.
- Korespondencja mailowa z klientem – czyli o tym; że pisanie dobrych maili w obsłudze klienta jest sztuką; cechy i wyznaczniki tzw. „dobrego maila” w obsłudze klienta.
- Efekt Wow! w obsłudze klienta – jak zespół pracuje na sukces i jak dążyć do synergii.
- Zarządzanie czasem w obsłudze klienta – najważniejsze „pułapki” i techniki radzenia sobie z czasem.

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Informacje o prelegentach:

Psycholog, praktyk (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi). Posiada ponad 10-letnie doświadczenie biznesowe. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.

W obszarze szkoleń jest ściśle związana z handlowcami. Prowadzi warsztaty dla grup określanych jako „siły sprzedaży” oraz osób pracujących czy mających kontakt z klientem. Są to zwykle intensywne i kompleksowe warsztaty, coachingi i trening, których celem jest uzyskanie konkretnego efektu w postaci wzrostu sprzedaży i motywacji handlowców. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe. Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Na stałe współpracuje z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką wielu artykułów (np. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej). Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec (branża FMCG), project manager oraz dyrektor sprzedaży i marketingu. Obecnie jest współwłaścicielką firmy handlowej. Wszystko to powoduje, że jej zajęcia mają przede wszystkim walor praktyczny.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 zł + 23% VAT - cena za 1 os.

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe; imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia; indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia; ankieta/test oceniająca szkolenie i wiedzę.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: W JAKI SPOSÓB PROWADZIĆ SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA