Szkolenie

W nowej roli - menedżer

O szkoleniu

Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy szukają skutecznych technik zarządzania zasobami ludzkimi. Zarówno dla młodych menedżerów jak i dla menedżerów szukających nowych rozwiązań.

Program szkolenia

1. Pierwsze kroki menedżera

- Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
- Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2. Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

- Rodzaje stylów zarządzania
- autokratyczny
- liberalny
- demokratyczny
- klubowy
- Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
- Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
- Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3. Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

- Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
- Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
- R1 - entuzjastyczny debiutant
- R2 - rozczarowany adept
- R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
- R4 – samodzielny specjalista, ekspert
- Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4. Dbanie o rozwój pracowników

- Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
-Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

- Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
- Co motywuje ludzi do działania?
- Przegląd teorii motywacji
- Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
- Potrzeby psychologiczne ludzi
- Teoria X i Y McGregora
- Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
- Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
- Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
- Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

- Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
- Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
- Wzmacnianie zachowań pozytywnych
- Informacja zwrotna jako motywator
- Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
- Kanapka
- Zorro
- FOKO
- Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
- opór pracownika
- zaprzeczanie
- usprawiedliwianie się
- agresja
- kłamstwo

7. Podsumowanie szkolenia

- Przypomnienie głównych punktów
- Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą– zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Czas trwania

9-17

Prelegenci

Cytat
Doświadczeni trenerzy biznesu

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 maja 2011
Warszawa

Warszawa

al. Solidarności

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
cena netto (należy dodać 23% VAT)
1300 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, testy, arkusze odpowiedzi, certyfikaty, przerwy kawowe, wyżywienie (obiad)
Weź udział

Organizator

Adeptia Centrum Szkoleń
02-519 Warszawa
ul. Rakowiecka 33/25
woj. mazowieckie
4skills Centrum Rozwoju Biznesu - Inspirujemy do poszukiwania własnych rozwiązań i wychodzenia poza schematy. - Wspieramy firmy i instytucje w wypracowywaniu skutecznych działań. - Wdrażamy wyłącznie sprawdzone i skuteczne rozwiązania. Reali...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

opłacenie faktury/rachunku

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Adeptia Centrum Szkoleń
02-519 Warszawa ul. Rakowiecka 33/25
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!